Daisy - Amsterdam

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Inmiddels zit ze in Utrecht, maar er is dus nog niemand geweest? Lijkt me heel onwaarschijnlijk.

Swoon79

Snuffelaar
21 jul 2024
15
8
Had haar geappt en kreeg laat op de avond antwoord. Communiceert in het engels. Direct afgesproken voor de volgende dag.
Ze spreekt af echt in hartje centrum, dus je zult hoe dan ook stukje moeten lopen.
Ik had haar laten weten dat ik geparkeerd en te voet onderweg was en die werd nog gelezen maar daarna werd het stil.
Aangekomen op de afgesproken plek werden mijn appjes wel ontvangen maar niet meer gelezen dus onverrichterzake weer naar huis helaas.

Eenmaal thuis bleken de appjes nu wel gelezen te zijn (maar geen antwoord) dus om opheldering gevraagd, er kan altijd iets gebeurd zijn natuurlijk, maar nu anderhalve week later nog steeds niks gehoord.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Haar natuurlijk al een paar keer gespot paar dagen terug zat ze in Tilburg. Gekende plek waar ik weleens bij andere dames ben geweest.

Bij binnenkomst 3 welkomstzoenen €250 overhandigd Daisy had een bikini aan met van die touwtjes die je los kan trekken. Heerlijk tongzoenen maar het was bloedverziekend heet die dag ik zei brutaal zullen we buiten in de tuin neuken

Ze zei tot mijn verrassing ja, dekbed op de grond gelegd de touwtjes los getrokken Daisy heerlijk gebeft tot ze paar keer heerlijk klaarkwam met het omhoog gaan jr er knalhard in en spoot natuurlijk veel te snel. ( Daisy had er schijt aan tijdens het beffen toen ze klaarkwam heeft de hele straat haar gehoord.

Ze stond op ging 2 ijskoude blikjes cola voor ons halen, zijn altijd leuke momenten als er zo een naakte topper zo met haar kont wiegend naar de keuken loopt

Paar mooie sili tieten mooie tattoos en zeer lieve dame

Beetje small talk en we begonnen maar weer toen we klaar waren zagen we dat 2 deuren verder iemand vanuit zijn slaapkamer alles gezien had. Die heeft de show van zijn leven gehad en als hij slim is heeft ie een wereldvideo

japir77

Toogplakker
7 feb 2019
105
61
Thanks voor de recensie. Ziet eruit als een verdomd lekkere chick. Grote kans dat ik haar binnenkort even ga testen.

madmike

Snuffelaar
31 jul 2021
12
4
Iemand enig idee of ze nog ooit eens terug komt?
Haar vorig jaar 1 keer gedaan, maar kreeg daarna een korte relatie en haar helaas niet meer kunnen bezoeken. Toch wel echt de meest geile ervaring in mijn leven, zelfs de tel kwijt geraakt hoe vaak ik haar heb opgevuld in dat uurtje... Ook heel nuchter persoon die er ook gewoon duidelijk zelf van geniet. Werd ook echt behoorlijk nat. Was wel echt een zeldzaam pareltje.

Laatst bewerkt:

johnboy1

Toogplakker
2 apr 2020
38
31
Iemand enig idee of ze nog ooit eens terug komt?
Haar vorig jaar 1 keer gedaan, maar kreeg daarna een korte relatie en haar helaas niet meer kunnen bezoeken. Toch wel echt de meest geile ervaring in mijn leven, zelfs de tel kwijt geraakt hoe vaak ik haar heb opgevuld in dat uurtje... Ook heel nuchter persoon die er ook gewoon duidelijk zelf van geniet. Werd ook echt behoorlijk nat.
Zie link in post #6

Ozcar

Toogplakker
21 jul 2022
117
108
Ja heb zeker de ervaringen. Gaat meer om het feit als je dicht bij jezelf staat en goed in micro patronen herkennen. Je kan het niet pin pointen. Maar soms zie je het gelijk. Zoals nu. Plus als ik de recensies lees, tja..laat iemand komen, reageert niet. Wel vinkjes...het is zo'n typetje die weet dat ze goed in de markt ligt dus beschouwd andermans tijd voor lief

Terug
Naar boven