Dame met geldproblemen

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
het vervelende aan geld lenen is dat er dan kans is dat je erachteraan moet gaan rennen en dat is het niet waard. zoals eerder genoemd maak niet van jou probleem mij probleem, ik zeg sorry dat heb ik niet maar ik heb wel 100 euro voor een date als je zin hebt, meer kan ik niet missen. heel simpel. anders inderdaad van die belazerpraktijken, geblokkeerd, zegt plots weinig tot niks terug, reageert 2 dagen later in plaats van direct toen ze geld nodig had, kom beloftes niet na en allerlei andere smoesjes en owee je boos reageert dan krijg je te horen dat ze er geen zin meer in heeft en beeindigt het contact. laat je niet gek maken.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Dit ook al een aantal keer meegemaakt.
Reageren ze op je adje.
En na de mogelijkheden besproken te hebben via kik en of mail komen opeens de vragen of ik al vast wat geld wil storten, want ja geldproblemen, kunnen geen luiers kopen voor de kleine, geen eten enz… En ik zeg altijd boter bij de vis, dus daten en dan krijg je wat we afgesproken hebben en dan is het al snel stil.

Laatst ook weer eentje, wilde graag mijn suikernichtje zijn. 22 jaar zag er goed uit enz. Maar vooraf aan de date wilde ze al dat ik geld overmaakte. Ik zei dat dit zo niet werkt. Kreeg ik een heel verbaasd berichtje terug van o dan is dit zeker veranderd want ze had al eerder een suikeroom gehad en die deed dit wel…. Yeah right.

De enige die ik weleens wat geld over maakt is mijn huidige suikernichtje die ik al bijna 3 jaar ken. En niet omdat ze het geld nodig heeft maar omdat ik. b.v. met der verjaardag zeg zoek maar iets leuks uit qua kleding, lingerie of iets anders.
Maar verder zal ik het never nooit doen bij welke dvp dan ook.

Groet,
LD😀

Goldenshower

Toogplakker
13 nov 2023
78
34
Tegen mijn gevoel in deed ik enige jaren geleden ook een vooruitbetaling. Dit met een meid die ik, dacht, goed te kennen.
Overeengekomen dat per keer een bedrag in mindering werd gebracht. Nou, na een keer of 10 zei ze , volgende week moet je weer betalen want dan is de "lening" afgelost! Probeerde gewoon mij een maandloon door de neus te boren. Mooi niet. Had alles opgeschreven.Dus uiteindelijk had ik dan toch wat waar voor mijn centen terug maar; hoop gezeik, je bent gebonden aan haar wat ik eigenlijk iet wou, service holt achteruit. Na de laatste beurt zei ik haar dat ik niet meer ging langskomen. Had ze nooit verwacht van mij. Maar als ze geluisterd had moest ze dit wel hebben kunnen bedenken.
Dus :::hier ook. NOOIT doen!
Zelfs niet aan familie. Ik spreek uit ervaring
Heb je wat poen weten ze je te vinden maar daarna sluit de deur zich.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Niet alle vrouwen zijn hetzelfde. Ik betaal normaal nooit voor uit. Maar ik had haar al 3 x eerder gezien en alle keren was ze heel communicatief en aardig. Ze had een kleine aanbetaling nodig. Heb ik gedaan en ze heeft me niet teleurgesteld. Ik kon een keer "gratis" bij haar langskomen. Ik heb het risico genomen en het is goed uitgepakt. Maar verder doe ik het inderdaad nooit. Sowieso geen grote bedragen voor 10x ofzo.

Terug
Naar boven