Dame wilde zwanger worden. Man keek toe

Ghb

Snuffelaar
13 nov 2020
7
0
Hoi ik ben een donkere jongen van 25. Ik heb een dochter uit een eerdere relatie maar ben nu vrijgezel.
De afgelopen tijd heb ik echt maffe dingen meegemaakt die ik graag met jullie wil delen.

Ongeveer een maand geleden kwam ik via een facebook groep over zaaddonors in contact met een man van 31 jaar. Ik had me in die groep aangemeld nadat ik op dit forum gelezen had over dit fenomeen en ik was er gelijk door geboeid.

De man vertelde aan mij dat hij getrouwd was met een donkere surinaamse dame van 28. Ze waren al twee jaar bezig om zwanger te worden maar dit was tot op heden niet gelukt.
Hij had een sementest gedaan waaruit bleek dat zijn zaad niet bewoog daarna hadden ze nog ivf gebrobeerd maar dit had ook niks opgeleverd.

Hij vertelde dat ze heel graag een kind wilden en dat hij met pijn in zijn hart wilde accepteren als dit niet biologisch zijn kind was.
Ook vond hij het niet erg als het kind iets donkerder zou uitvallen. Dat kan ook gebeuren bij halfbloedjes...

Dus met andere woorden hij wilde het met mijn zaad proberen. Wel zij hij heel duidelijk dat zijn vrouw het zelf wilde insemineren dus ik moest het in een potje aanleveren.
Dus we maakten thuis bij hem een afspraak met zijn vrouw.

Ik kwam bij hun thuis en het viel me gelijk op dat hij echt een super mooie vrouw had. Slank en met echt een dikke mooi gevormde boezem en kont. We gingen zitten aan de keukentafel en bespraken mijn rol als donor. Ze hadden een contractje bij zich waarin stond dat ik beschikbaar moest zijn als ons kind ooit wilde weten wie zijn haar vader was. Verder had ik geen enkele verplichting en gaf ik alle rechten aan haar onvruchtbare man.

Ik merkte dat ze beide echt bloednerveus waren. Ze moesten zelf nog wennen aan het idee, ik had wel een paar keer een leuk oogcontact met de vrouw.
Toen was het moment daar ik ging met het potje de wc in dacht aan haar borsten visualiseerde hoe ze er bloot uit zouden zien en niet veel later kwam ik met een vol potje terug de woonkamer in.

Daarna namen we afscheid.

Er gingen een paar weken voorbij. De man belde mij weer op. Het was niet gelukt zei hij. Of ik nog eens langs kon komen.

De volgende dag stond ik weer voor ze op de stoep. Ik merkte gelijk dat er een andere sfeer hing. De vrouw kwam nu een stuk relaxter over, terwijl de man op mij nog even zenuwachtig leek
We spraken erover hoe jammer het was dat het niet gelukt was.
Op een gegeven moment keek de vrouw mij aan, er viel een stilte. Ze zei ik wil je wat vertellen. We hebben al veel gepraat hierover met lotgenoten en met deskundigen. En we denken dat natuurlijke inseminatie de kans vergroot, ik vind het ook wel een prettiger idee dat het kindje op een natuurlijke manier ontstaat. Ik luisterde ademloos. Ze zij het in bedekte termen en vroeg ten slotte sta je daar voor open?
Ik had al een stijve nanaf het moment dat ze begon over "natuurlijk" maar wilde niet te gretig ja zeggen om zo alsnog mijn glazen in te gooien. Dus ik keek die vent van haar aan en vroeg is dat voor jou ook geen probleem? Hij had echt een rode kop en zei: "we hebben hier al over gesproken, ik vind het wel moeilijk maar ik ben akkoord. Ik wil wel dat het een beetje zakelijk blijft. "
Ik zei oke dan wil ik jullie graag helpen. De vrouw zei toen ineens best snel oke dan gaan we naar boven en ze gaf mij een knipoog!

De vrouw liep de trap op en ik liep achter haar. Ze had een rokje aan en ik kon er een beetje onder kijken al. Haar man volgde ook mee naar de slaapkamer.

We deden onze schoenen uit en ze ging op bed liggen en vroeg mij om naast haar te gaan liggen.
De man pakte een stoel en ging naast het bed zitten.

De vrouw zei "het is voor ons alle drie onwennig dus laten we rustig beginnen" ze begon zich uit te kleden. Maar hield haar bh en slipje nog aan. Ik zag nu goed hoe haar borsten eruit zagen de vorm van haar tepels waren goed te zien in de bh. Ze hielp mij met mijn broek uit doen. Ik begon haar borsten door de bh heen te kneden en ik vroeg of ik haar ook mocht zoenen. Ze keek haar man aan en vroeg of het mocht. "Ik kan niet zomaar dit doen zonder eerst in de stemming te komen" zei ze tegen haar man. De man ging schoorvoetend akkoord. We begonnen te zoenen, het werd al snel geil tongzoenen en ik haalde zonder verzet haar bh los. Ik likte haar tepels en begon met mijn hand haar kutje te zoeken.
En echt, ze bleek echt super nat te zijn... Ik speelde met haar klitje even en terwijl ze haar slipje nog aan had. Ik trok het slipje uit. En een prachtig kaal kutje kwam te voorschijn. Ze hielp mij vervolgens met mijn boxer uit doen. Mijn lul sprong gelijk recht naar voren.

Ze pakte mijn lul en trok me een beetje af. Vervolgens fluisterde ze in mijn oor "wat ben je groot, een echte broeder".
Daarna keek ze gelijk naar haar man. Ze zei tegen hem ik hou van je en dat ze altijd bij hem zal blijven. Hij zei vervolgens:" tis oke.. ik zie dat je geil bent. Geniet er maar van."
Nou dat hoefde hij geen tweede keer te zeggen. Ze ging gelijk naar mijn pik en begon met te pijpen. Waarop die man gelijk zei: "Dat hoeft toch niet?" Waarom op zij weer zei "maak je geen zorgen ik ga gewoon genieten" de spanning bleef in de kamer hangen en eerlijk gezegd werd ik daar extra opgewonden door.

Aan alles merkte ik nu dat ze gewoon heel graag lekker hard geneukt wilde worden en dat haar man steeds meer hoopte dat het snel afgelopen was!

Na de pijpbeurt ging ze op haar rug liggen en trok ze haar benen op en uit elkaar. Ik kwam naar haar toe en ze pakte mijn lul en begeleide die haar kut in.

We begonnen heel rustig maar al snel voerde ik het tempo op. Ze begon ook flink te kreunen. Ik had 3 dagen niet afgetrokken dus na een paar minuten spoot ik een grote lading diep haar kut in. Niet veel later liepen er wat klodders uit. Ze zei : "wauw dat is echt mooi wit sperma" ik had gelijk weer een stijve en vroeg wil je nog een keer. Zonder iets te zeggen ging ze op haar knieën zitten en deed ze haar kont omhoog. Ze keek weer haar man aan en zei:" ik wil de kans vergroten" haar man schudde zijn hoofd... En zei oke, maar ik wil dit liever niet meer zien. Ik ga even naar beneden. Ik stak ondertussen mijn pik weer in haar kut op zijn hondjes. En terwijl mijn pik in haar zat schreewde ze nog "ik hou echt heel veel van je Onno (zijn naam) het komt goed"
Ik begon haar vervolgens stevig te nemen en ze maakte nu veel meer geluid nu haar man de kamer uit was. Ze begon zelfs te zeggen: "ja neuk me lekker ding" ze werd helemaal wild. Ben nog iets van 4 keer in haar gekomen. Helemaal uitgeput van het neuken lagen we even naast elkaar op bed. "Gaat je man dit wel trekken vroeg ik?" Ze zei "ze zei jewel hij heeft het even moeilijk wat heel logisch is. "Wij zijn altijd monogaam geweest 6 jaar lang. En dit is omdat we een baby willen. Ik ga straks wel met hem praten en dan komt het wel goed." Ik vroeg of ze hoopte dat het dit keer wrl gelukt was. Haar antwoord zal ik nooit vergeten: "nou voor mijn man wel..... Maar je neukt echt lekker, je hebt echt een lekkere pik... Stiekem hoop ik dat je nog een tweede keer moet komen om mijn zwanger te maken.....
Het heke gebeuren duurde iets van 2 uur... Ik kleede me aan en we liepen samen weer naar beneden. Haar vriend zat daar wat beteuterd in een stoel. De vrouw liep gelijk op hem af en knuffelde hem. Ik groette ze beiden en ging naar huis. Die avond is nu een week geleden. En trek me nog elke dag af op dit alles . Ik speel de film in mijn hoofd steeds weer af..... Binnenkort hoor ik of ze zwanger is geworden.

Ghb

Snuffelaar
13 nov 2020
7
0
Ik had haar een facebook vriendschapsuitnodiging gestuurd! Vanmorgen zag ik dat ze die geaccepteerd heeft!! Wauw misschien kunnen we dan chatten. Ik had tot nu toe alleen contact met haar man. Ik heb verder geen telefoonnummer. Sinds ik bij hun ben geweest heb ik niks meer gehoord van die man....

Ik heb net een pm gestuurd naar haar met: Hey hoe gaat het? Weten jullie al meer? Wanneer moet je ongesteld worden? Ik vond het erg leuk en spannend ik hoop snel meer van je te horen.

Nu wachten op een reactie van haar....

Ghb

Snuffelaar
13 nov 2020
7
0
Zijn er hier trouwens meer mannen met vergelijkbare ervaringen ook als donor?!

A

Anonymous

Guest
Hoi,

Ik mijn "jonge jaren" (dat is nu 10 jaar geleden) ook nog veel meegemaakt als "breeder" :) Begonnen als een "ongelukje" tijdens een trio-date met een koppel toen het condoom kapot was gegaan maar de dame vertelde dat dat niet erg was omdat ze toch niet zwanger te krijgen was. Drie weken later krijg ik bericht dat ze zwanger is ! Eerst de schrik van mijn leven, daarna hoor ik dat ze de kleine heel graag willen houden EN dat ze een vriendin hebben die ook wel zwanger wil worden (als het dan zo gemakkelijk gaat). Alleen wilde deze vriendin wel mijn sperma maar geen vrijpartij - lol. Haar heb ik dan heel discreet volgespoten: tijdens het vrijen met haar man, in het donker, heb ik even zijn plaats ingenomen : hij eruit en ik erin en onmiddelijk spuiten en weg - heeft geen 10 seconden geduurd. Achteraf hoorde ik dat ze behoorlijk zenuwachtig was geweest maar mij amper gevoeld heeft en ze was super tevreden. Op die manier heb ik haar dan nog drie keer in haar vruchtbare periode geinsemineerd en ja hoor - zwanger :) - Daarna kwamen ze gewoon aangewaaid, de een na de andere via-via. Nooit reclame voor gemaakt.

wceend

Toogplakker
20 apr 2016
122
84
Vragen jullie nu niet af hoe het met 'jouw' kind is?
Persoonlijk lijkt het mij onbevredigend dat je weet dat er kids van jou rondlopen en deze niet te kennen...

xavierke

Toogplakker
20 dec 2017
147
47
Heel leuke thread om te lezen!

Breeden is ook een "hobby" die ik heel graag doe.
Ik was vroeger altijd bang, zoals zo veel mannen, van vrouwen die niet aan de pil zitten.
Maar eens je echt actief begint te proberen om een vrouw zwanger te maken heb je al snel de smaak te pakken vind ik.

Heel veel vrouwen die bewust en beredeneerd alleenstaande moeder willen worden.
Ik redeneer dan: als ze toch een kindje gaan krijgen, kunnen ze evengoed dat van mij krijgen.
Ik sta minder stil dat er telkens een nieuw kind van me rond loopt. De dame ging sowieso een kind krijgen.

Mijn sperma in een vruchtbare vagina krijgen vind ik ook telkens een heel leuke uitdaging...of het nu natuurlijk is of via het potje.
Er komt toch wel wat werk bij te pas: contacten leggen en onderhouden, afspreken op de juiste momenten, etc.
Een dame die vertelt dat ze zwanger is van me blijft toch een mooie beloning voor al dit harde werk.

wceend

Toogplakker
20 apr 2016
122
84
toch loop je het risico dat er opeens een persoon voor je deur staat die claimt dat jij zijn of haar vader bent.
Dan heb je toch wat uit te leggen thuis :lol:

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Ja vooral dit.

Er lopen er genoeg rond met een hoek af in dit wereldje.

A

Anonymous

Guest
Als Hollander🇳🇱 moest ik de Belgische uitdrukking 'een hoek af' even opzoeken. Bij ons heet dit 'een draadje los'.
Vroeger was er een maat die zei eens: al die vrouwen die op sexdatingsites (sdc toen) staan, zijn hartstikke gek. En mijn onderzoek bewees dat hij, tot nu, altijd gelijk krijgt van me.
Een passende Amerikaanse uitdrukking is: Dont't stick yer dick in crazy!

Ghb

Snuffelaar
13 nov 2020
7
0
Ik heb nieuws! Ik sprak de dame gisteren aan via messinger.

Gesprek ging zo:

-Hey ***** hoe is het?
Hoi heel goed met jou?
-Dank voor accepteren van v verzoek.
Ja, nou kan ik de timeline zien van de mogelijke vader van mijn kind!
-Ja, weet je al meer? Wanneer moet je ongesteld worden?
Als het goed is volgende week woensdag dan is het precies een maand geleden. Maar ik heb wel een goed gevoel ik denk dat het dit keer raak is!
- ik hoop het voor jullie.
Het is vooral te hopen voor Onno ;)
- wat dan, jij hoopt het ook wel toch?
Zeker... Maar zoniet dan moet je me voor straf nog een keer zo lekker pakken :) en dat zou ik helemaal niet erg vinden...
- hahaha.... Wow. Maar Onno wel toch. Weet hij dat je nu met mij praat?
Nee...ik wil hem niet kwetsen. Maar toen zag ik je invite op fb. Maar effe voor de duidelijkheid hij is mijn man en dat blijft hij hoor. Ik ga niks doen wat hij niet wil.
- haha oke, zoals nu praten met mij?
Ehm... Nou dat heb ik nog niet gezegd. Hij is werken nu, maar misschien vertel ik het hem wel.
- oke.. gaat tie niet flippen dan?
Mhm hopelijk valt t mee. Hij is ook niet gek , hij zag ook wel hoe ik van je genoot. Maar hij weet ook dat het lust is. Misschien gunt tie het me wel een beetje. Die avond vond hij het wel heel lastig. Mixed feelings.
-ja snap ik. Beetje uitkijken. Mare.. ik vond het ook zeker geen straf om je lekker te neuken.
Bloos ;) hoewel ik al weer nat wordt bij de gedachte... Maar moet een beetje uitkijken. Ik ga er weer vandoor. Ik laat je weten volgende week oke, of we goed of slecht nieuws hebben.
-volgens mij kunnen we alleen maar goed nieuws hebben ;)
Hahahaha. Kusje op je **** ik ga nu echt.
Dag lekker ding!

Dat was t.... Waanzinnig.. ze geeft steeds meer toe aan haar geilheid! Zo benieuwd waar dit naar toe gaat! Ii wacht vol spanning af!

Ghb

Snuffelaar
13 nov 2020
7
0
Teejai1712 zei:
Hoi,

Ik mijn "jonge jaren" (dat is nu 10 jaar geleden) ook nog veel meegemaakt als "breeder" :) Begonnen als een "ongelukje" tijdens een trio-date met een koppel toen het condoom kapot was gegaan maar de dame vertelde dat dat niet erg was omdat ze toch niet zwanger te krijgen was. Drie weken later krijg ik bericht dat ze zwanger is ! Eerst de schrik van mijn leven, daarna hoor ik dat ze de kleine heel graag willen houden EN dat ze een vriendin hebben die ook wel zwanger wil worden (als het dan zo gemakkelijk gaat). Alleen wilde deze vriendin wel mijn sperma maar geen vrijpartij - lol. Haar heb ik dan heel discreet volgespoten: tijdens het vrijen met haar man, in het donker, heb ik even zijn plaats ingenomen : hij eruit en ik erin en onmiddelijk spuiten en weg - heeft geen 10 seconden geduurd. Achteraf hoorde ik dat ze behoorlijk zenuwachtig was geweest maar mij amper gevoeld heeft en ze was super tevreden. Op die manier heb ik haar dan nog drie keer in haar vruchtbare periode geinsemineerd en ja hoor - zwanger :) - Daarna kwamen ze gewoon aangewaaid, de een na de andere via-via. Nooit reclame voor gemaakt.

Wow geil zeg.. cool dat je zo vruchtbaar bent, daar kicken die vrouwen ook op. Dus ze mocht er niet van genieten en moest in 10 seconden... Ze heeft er stiekem vast wel van genoten ;)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Mooi verhaal van GHB maar ik vind het nu iets te ver doorslaan.
Een stel die iemand zoekt om haar te bevruchten oké, maar nu een soort van stiekem appen omdat hij zo lekker neukt terwijl ze een vent heeft. Het zal allemaal wel.

Of ben ik nu te sarcastisch of gewoon jaloers ;) let wel ik heb niet de behoefte om iemand zwanger te maken :lol:

A

Anonymous

Guest
Het is een verhalenrubriek, het kan dus fictief zijn. Geniet er gewoon van zonder de moraalridder te zijn. Ik vermaak me prima met deze schrijver.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Excuses, ik had helemaal niet in de gaten dat het in het verhalenrubriek stond.
Foutje bedsnkt :eek:

A

Anonymous

Guest
Ghb zei:
Teejai1712 zei:
Hoi,

Wow geil zeg.. cool dat je zo vruchtbaar bent, daar kicken die vrouwen ook op. Dus ze mocht er niet van genieten en moest in 10 seconden... Ze heeft er stiekem vast wel van genoten ;)

Het was geen kwestie van genieten of niet, meer een kwestie van schaamte... de meeste vrouwen die ik geholpen heb, zijn getrouwd en monogaam en hebben er nooit aan gedacht - binnen hun relatie - om seks te hebben met een andere man. Voor de meesten is dit "not done". Dat ze dan meegaan in het verhaal van natuurlijke bevruchting en zich willen laten bevruchten door een andere man, is al een hele grote stap, waar ik geweldig respect voor heb. Voor de meesten moet het dan ook zo snel mogelijk voorbij zijn en zo discreet mogelijk - toch de eerste keer. De volgende keren is de sfeer meestal wat relaxer ... ik heb koppels gehad waar het van de eerste periode niet lukte - ik doe altijd 3 inseminaties per vruchtbare periode (eigelijk om de twee dagen), en dan merk je de volgende maand dat de dame een zekere nieuwsgierigheid begint te hebben : het licht kan aanblijven, ze wil de penetratie zien, ze houdt haar kutlipjes zelf open, ze wil het buik-op-buik (normaal doe ik het op zn hondjes), enz. Toch probeer ik dan altijd zo snel mogelijk klaar te komen en de dame niet echt "door te neuken" tot ik klaarkom. Ik maak mezelf dan klaar op het randje van klaarkomen zodat ik bij de eerste penetratie zo diep mogelijk al begin te spuiten.
Maar ik heb ook dames geholpen die eerst uitvoerig wilden verwend en geneukt worden, sommigen om zwanger te worden, anderen zelfs enkel voor de kick.

Terug
Naar boven