Dames die geen bare aanbieden maar wel NZC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Zoeken op kinky etc op bare sex is natuurlijk leuk maar er zijn ook dames die het niet aanbieden maar wil doen. Wellicht altijd wellicht na een aantal keren geweest te zijn. Deze vindt je niet als je bare sex aanvinkt maar zijn vaak wel bekend onder sommige wandelaars. Vandaar hier de vraag of jullie deze dames kennen en dus hier kunnen noemen.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Deze vraag is al eens eerder gesteld.
Ja deze dames zijn er en nee die worden hier niet genoemd.
Als ze al worden gedeeld is dat in een kleine kring van medewandelaars die elkaar al even kennen
En elkaar vertrouwen dat zo een dame niet van mond tot mond gaat. ;)
En zo een dame heeft het ook meteen door en dan is dat bare gebeuren gauw afgelopen.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Lekkerding slaat de spijker op zijn kop: er zijn helaas mannen die met uitgeprinte recensie
naar de dame in kwestie hollen en dan min of meer ook bare eisen.
Dat klinkt als onzin maar gebeurd toch echt!
Dus enige terughoudendheid met het noemen van deze dames lijkt mij volkomen terecht
en helaas ook absoluut nodig.
Soms deel je zoiets met leden die je dus al enige tijd kent en die hier als betrouwbaar en
integer bekend staan.
Kijk eens naar menig nieuw lid met 1 of 3 berichten: en maar vragen om ervaringen of adresjes!
Maar zelf eerst eens iets schrijven over een dame ho maar.
Ja, dan ga je dus echt geen reactie krijgen, althans niet van mij, wat je daar ook van vind.

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
Bovendien is het zo dat dames die er niet mee adverteren, daar een reden voor hebben. Ze willen het niet met iedereen doen, of niet elke keer.

Mijn idee is intussen dat heel veel dames er wel voor open staan, op voorwaarde dat er een soort van wederzijdse klik is én dat je vaak genoeg terugkomt. Maar daar heeft iemand anders niets aan, want bij een eerste bezoek zal het bijna zeker nee zijn.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik sluit me volledig aan de reacties van de wijze leden, die hier hun waardevolle inzet geven. Net als bij mij het geval, plaats tijdens de lockdown een beleving met een dame van de ramenbuurt die mij bij thuis ontving. Natuurlijk snap ik dat leden dit ook willen. De gunning was voor enkele leden die hier serieus ervaringen posten. Het merendeel kreeg van mij cordon sanitair!

Voor deze topic is het een kwestie van treffen met de dame in kwestie. De klik moet zo magisch zijn dat de dame smeekt naar een geile bevruchtings ceremonie. Er is hier een rubriek van spontaan bare en deze is eerder leerzaam dan rubriek van werving. Daarnaast ben ik een lid met een verbreed horizon. Helaas kan ik mijn gangbang ervaring met een nieuwe geile spuitmilf van gangbang groep niet delen, omdat de vleselijke gemeenschappen beschermd was. Ook daar geniet ik van. Dan bedoel ik dat verruiming je ook een spontane bare ervaring kan opleveren ;)

Cumgiver

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Allen hierboven....ik snap jullie helemaal maar ergens toch ook niet. Sinds dat ik hier zelf een eerste ervaring bij een niet bare aanbiedende dame op een topic heb gezet, maar die al meer dan 20 pagina's aan reacties heeft en mij vraagt om het voor me te houden, omdat iedereen anders bare wil, snap ik het dus precies, ik schrijf niet meer over haar. Maar ze heeft wel 20 pagina's aan reacties. Dus iemand is er aan begonnen en iedereen doet vrolijk mee. Omdat zij uitermate voldoet zit ik ook niet om een andere dame verlegen, was gewoon nieuwsgierig. Soms kriebelt het en wil je wel eens iets nieuws ;)

Vraag dus voldoende beantwoord.

@Moderator: wat mij betreft kan het topic worden gesloten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven