Dames met niet openlijk bare/nzc in andere kleur?

Voormalig lid 29418

Toogplakker
19 mei 2022
228
115
Mijn scores zijn sowieso te laag

Over dit forum; de meeste denken heel anders dan ik of zitten op totaal andere golflengte. Ik zou prima zonder kunnen. Het is handig voor info, maar niet noodzakelijk. Wel grotere kans dan op missers, maar GR is er ook nog. Ik zal mogelijk strenger gaan worden als een dame de boel bedriegt en mijn geld terugeisen. Ze komen er vaak te makkelijk mee weg.

Laatst bewerkt door een moderator:

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Tja daar sta je dan met je goed gedrag. In de vaste overtuiging dat je best wel aardig wat (....)
Ik realiseer me dat ik deze reactie/ verzuchtingen eigenlijk onder een ander topic had moeten zetten, al was ik daarin niet de enige.

Tegen het extra benadrukken dat een dame niet adverteert of "vent" met nzc, bijvoorbeeld door een afwijkende kleur van naam of titel van een recensie, lijkt me geen enkel bezwaar, prima als reminder om er prudent mee om te gaan. Al staat het meestal ook wel in de tekst: niet iedereen leest even goed, dat had ik met mijn plaatsing in verkeerd topic immers ook niet gedaan.🤭

En natuurlijk mag iedereen zijn eigen afwegingen en vermeend zelfbelang hebben om een dame dan wel of niet te benoemen. Alleen is er geen moreel "het heurt niet" voor te bepalen, het stond aan de basis van dit forum om dit wel door te geven. Maar daarover ook elders.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven