dames met zeer grote borsten

A

Anonymous

Guest
Wie weet waar dames met zeer grote borsten ontvangen en dus bare actief zijn ?

Cheers. :evil:

Stekker

Toogplakker
27 mrt 2015
142
4
CWP zei:
Deze dame ontving voorheen ook in Nederland. Utrecht, Amsterdam, Rotterdam, Gorinchem etc en af en toe in Belgie. Ik heb jaren geleden een ok date met haar gehad voor 50 euro. (Alles kan, maar ze is niet echt actief) Volgens andere recensies (Op Hookers e.d.) komt ze vaak haar afspraken niet na. Dus dan sta je voor een dichte deur. Woon je bij haar om de hoek, dan kun je een gokje wagen.

ncnp

Toogplakker
8 apr 2015
29
1
Stekker zei:
CWP zei:
Deze dame ontving voorheen ook in Nederland. Utrecht, Amsterdam, Rotterdam, Gorinchem etc en af en toe in Belgie. Ik heb jaren geleden een ok date met haar gehad voor 50 euro. (Alles kan, maar ze is niet echt actief) Volgens andere recensies (Op Hookers e.d.) komt ze vaak haar afspraken niet na. Dus dan sta je voor een dichte deur. Woon je bij haar om de hoek, dan kun je een gokje wagen.

Wat bedoel je met 'een OK date'? Is ze knap? Is ze geil? Of is ze enkel maar bare te neuken?

Stekker

Toogplakker
27 mrt 2015
142
4
Ik heb 3 jaar geleden 1x met haar afgesproken. Dus ik moet putten uit mijn herinnering. Knap vond ik haar niet, supergeil ook niet echt. Maar voor 50 euro mocht ik haar wel zc neuken. Qua prijs/kwaliteit, dat wat je er van mag verwachten in mijn ogen. Al met al een 6,5. Mocht je meer van haar willen weten kun je misschien beter een 'wie heeft er ervaring met' topic openen of de recensies lezen op o.a. Hookers: http://www.hookers.nl/showthread.php?t=256584

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Hi you should check out Sylvie in the Antwerpen windows see the review in Antwerp window forum of this site.
Bareboy

Terug
Naar boven