Daphne en Anton - Wulfrath

AntonGB

Toogplakker
3 okt 2015
49
30
Hoi allemaal,

Mijn vriendin en ik zijn van plan (is nog niet 100% zeker) om eind van de maand naar Wulfrath te gaan. Er wordt daar dan weer een grote gangbang gegeven. Volgens de site 7-9 meiden en nog 4-5 paren (zie http://www.spermagames.com/events-ao/party-nrw/ ).

Zijn er op deze site nog andere stellen die wel eens bare gangbangs doen?

Ik hoop in ieder geval dat velen van jullie daar ook kunnen zijn. Als mijn vriendin en ik aan het spelen zijn, schroom dan niet en kom gerust dichterbij. Heb je zin, steek dan je pik diep in haar kut. Kennismaking en condoom is niet nodig, je mag haar zo neuken. En volspuiten is ook geen probleem.

groetjes en hopelijk tot de 27e,

Daphne en Anton

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
Beter niet parkeren op het verhoogde parkeer terrein rechts van de club. Dit is de privé parking van het naastgelegen bedrijf (formeel verboden voor club bezoekers die er echter massaal parkeren) en ik heb 3 maanden geleden mee gemaakt dat hij op het eind van de werkdag het hek sloot en op slot draaide waardoor clubgangers die daar nog geparkeerd stonden het terrein niet meer konden verlaten (er is toen een improvisorische uitrit gemaakt in de stenen wal waarbij meerdere auto's vast liepen op de stenen en behoorlijke schade opliepen).

normaal

Snuffelaar
25 aug 2015
8
0
AntonGB zei:
Hoi allemaal,

Mijn vriendin en ik zijn van plan (is nog niet 100% zeker) om eind van de maand naar Wulfrath te gaan. Er wordt daar dan weer een grote gangbang gegeven. Volgens de site 7-9 meiden en nog 4-5 paren (zie http://www.spermagames.com/events-ao/party-nrw/ ).

Ik hoop in ieder geval dat velen van jullie daar ook kunnen zijn. Als mijn vriendin en ik aan het spelen zijn, schroom dan niet en kom gerust dichterbij. Heb je zin, steek dan je pik diep in haar kut. Kennismaking en condoom is niet nodig, je mag haar zo neuken. En volspuiten is ook geen probleem.

Daphne en Anton
hoi ik wil wel lijkt me erg geil vraagje hoe ziet je vriendin eruit? is mischien wat makelijker

AntonGB

Toogplakker
3 okt 2015
49
30
@enjoyerik: Bedankt voor de tip, we zullen er op letten.

@normaal: Daphne en ik zijn rond de 40. Daphne heeft lang blond haar en lekkere volle borsten en billen met 2 kleine piercings door haar tepels. Ze is niet dapper genoeg om ook nog een piercing in haar kutje te nemen, maar dat mag iedereen voor zichzelf controleren.

Natuurlijk houdt Daphne van grote pikken, maar ook van normale, als ze maar lekker veel spuiten. En natuurlijk iedereen zonder condoom om zoveel mogelijk van het zaad te genieten.

En natuurlijk vind ik het ook geil om mijn pik in een volgespoten kutje te laten glijden. Of dat nu die van Daphne is of van iemand anders :)

parci

Toogplakker
9 jul 2015
63
20
AntonGB zei:
Hoi allemaal,

Daphne en Anton

Dag Anton,
Ik zal waarschijnlijk gaan.
Ik heb al eens een nederlands(?)/belgisch koppel ontmoet in Wulfrath vorig jaar (en nog eens in De Klinge op een gangbang).
Dat waren jullie toevallig niet?
Deze Dame was inderdaad slank, met lang blond haar en supergeil en sexy, een toppertje om af te neuken.
Enkel voor haar alleen al wil ik direct naar Wulfrath rijden. :)
P. - Gent.

AntonGB

Toogplakker
3 okt 2015
49
30
@P: Nee, dat was Daphne niet. Wij zijn nog niet in De Klein ge geweest. Is dat leuk daar? In ieder geval hopen we jou toch te kunnen ontmoeten. Dat wordt dan geen herhaling, sex voor de eerste keer ;)

Steven

Toogplakker
5 mei 2015
57
3
Anton, hebben jullie geen zin om eens te doen met een paar van het forum hier ?

Soort cumdump ofzo :eek:

AntonGB

Toogplakker
3 okt 2015
49
30
@Steven: Het lijkt me een prima idee dat we met een aantal van hier mijn vriendin gaan neuken. Wel zonder condoom, he? Want wij zijn gek op (veel) sperma. Wij hopen ook dat jullie naar Wülfrath willen komen.

Maar voor degenen die interesse hebben: Hoe zie je eruit en waar hou je van?

Wij zijn nu zeker van plan dinsdag te gaan. Tot dan!

Steven

Toogplakker
5 mei 2015
57
3
Ik ben er geweest en heb de vriendin van Anton hard geneukt !

En 2x volgespoten :cool:

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
ik was er ook maar heb echt nog geen tijd gehad om een stukje te schrijven.
komt nog wel...

AntonGB

Toogplakker
3 okt 2015
49
30
Afgelopen dinsdag zijn wij naar de bare gangbang in Wulfrath geweest. Er
waren 7-9 meiden aangekondigd, maar er waren er maar 5 (Linda, Juicy,
Roxxy en nog 2 waarvan ik de naam vergeten ben (oeps, sorry)) en 5
stellen (inclusief wij zelf). Het is jammer dat de organisatie de
laatste tijd wat aan het overdrijven is over hoeveel dames er zijn. Maar
goed, er waren dus 10 dames en die waren allemaal actief en ook allemaal te neuken zonder condoom.

Wij hadden besloten om niet al te laat te gaan omdat er ook filmopnamen
met Linda en Juicy gemaakt zouden worden. Dat was echter niet zo lang
(45 minuten) en bestond ook veel uit pijpen. Omdat Daphne niet meedeed
in de film, had zijn nog wat tijd voor een bakje koffie. Maar halverwege
ging zij toch naar een van de vrije kamers en het duurde niet lang
voordat zij de ene na de ander pik in haar kutje kreeg.

Na de filmopnamen ging ik bij Daphne kijken zij lag op het bed met daar
omheen een kraag van zeker 10 mannen met hun stijve pikken in de hand.
Zodra de een klaar was, stopte de volgende zijn stijve pik in
Daphne's kut. Omdat dit de eerste ronde is, zijn er mannen die zich nog
inhouden, maar er zijn er ook veel mannen die lekker snel spuiten. Na
het bed heeft zij de gynaecologenstoel nog even uitgeprobeerd.

Na deze eerste ronde zijn we even naar de bar geweest wat te drinken.
Omdat het nog geen 3 uur was, was het buffet nog niet open. Terwijl
Daphne nog even wat meer uitrustte van haar eerste ronde, ging ik nog
even op 'verkenning'. Op de gynaecologenstoel lag nu de vrouw van een
van de andere stellen. En tegen de muur was een ander stel daar naar aan het kijken. De vrouw op de stoel kenden wij nog wel van de vorige keer.
Zij is wat voller en heeft hele grote tieten met lekkere tepels en een
ontzettend geil koppie. In no time was mijn pik weer helemaal wakker.
Toen het mijn beurt was, liep ik naar haar toe en liet mijn pik in haar
gladde kut glijden. Mijn voorgangers hadden haar goed nat gemaakt. Na
een paar stoten was mijn hele pik bedekt met zaad. Ik haalde hem eruit,
trok mijn voorhuid naar achteren en liet mijn eikel langzaam in die
zaadkut glijden. Wat is dat toch een ontzettend lekker gevoel.

Inmiddels was het stel tegen de muur ook actief geworden. Zij was niet
zo groot, maar wel slank en zij zag eruit als een brave huismoeder.
Inmiddels had ze haar borsten al uit haar jurkje gewerkt en liep ze naar
het bed, waar ze op ging zitten met haar benen iets uit elkaar. Hierdoor
grepen allerlei mannen onder haar jurkje, waar zij geen slip onder
droeg, terwijl zij enkele mannen pijpte en haar man achter haar lag en
zich aan het aftrekken was. Niet veel later leunde zij naar achteren Dit
was het teken voor de man die net gepijpt werd om zijn pik tegen haar
andere lipjes aan te leggen en haar te gaan neuken.

De vrouw die ik aan het neuken was, was al zo volgespoten dat het zaad zich uitsmeerde over mijn hele pik. Zelfs mijn zak zat onder het zaad van mijn voorgangers. Toen liet ik hem weer uit haar kutje glijden om de volgende aan de beurt te laten.
Zelf ging ik even op het bed zitten om op mijn beurt te wachten bij de geile huismoeder. Helaas zijn sommige mannen niet zo heel goed in het wachten op hun beurt, want toen de huidige neuker zijn lading diep in haar had geschoten en zich terugtrok, vonden 2 mannen allebei dat het hun beurt was en zij pakten elk een been vast om haar naar zich toe te trekken. Dat vond haar man wat te ver gaan en hij greep in. Toch wel jammer dat dit even nodig was, hopelijk hebben ze zich verder goed vermaakt.

Wat later zaten wij aan het eten en toen kondigde de manlijke helft van
een van de andere stellen aan dat zijn geblinddoekte 'slet' nu voor
iedereen beschikbaar was. "Niet vingeren, maar erop, spuiten en de
volgende". Erg geil, maar wij moesten even 'op krachten komen' :)

Toen het al behoorlijk wat rustiger was, ging het vijfde stel tegenover
ons zitten op de banken. Zij waren aan het kletsen met een van de
mannen. Op een gegeven ogenblik ging haar man naar de speelruimtes en zij bleef nog even zitten. Zij was behoorlijk lang en zeer slank. Lekker
vol golvend blond haar en een open slipje waar haar kutlipjes door naar
buiten staken.
Op een gegeven ogenblik ging zij ook naar de speelruimtes en ben ik er
maar even achteraan gegaan. Zij keek even rond in de verschillende kamers, maar koos toen toch voor het grote bed waar Linda op dat moment met een aantal mannen bezig was. Ze bleef stilstaan voor het bed en keek geinteresseerd naar de stijve pikken om haar heen. Terwijl zij de pikken voorzichtig vastpakte en eraan trok, gingen onze handen over haar lichaam een. Al snel naar haar, door het open kruis, makkelijk bereikbare kutje. Terwijl twee mannen haar kutlipjes uit elkaar hielden, duwde een derde van achteren zijn pik tussen haar benen. Zonder te kijken, stak zij haar kontje naar achteren, zodat zij gemakkelijk gepenetreerd kon worden. Zij wilde duidelijk diep geneukt worden, want bij elke stoot, trok zij de man dieper in haar kut.

Niet veel later liet hij zijn zaad diep in haar kut achter. Daarna ging zij op bed liggen en was het mijn beurt om mijn pik diep in haar zaad te stoten. Ook mij trok zij diep in haar. Na een poosje ging zij op haar zij liggen om anderen te kunnen pijpen. Ik lag achter haar en neukte haar achterlangs, terwijl zij, vlak voor mijn ogen, de ene na de andere pik in haar mond nam.

Inmiddels was ook Daphne weer naar haar gynaecologenstoel gegaan en werd daar ook weer goed doorgeneukt. Door dit geile gezicht was mijn pik ook weer wakker geworden en heb ik Daphne ook nog even lekker geneukt.

Toen liep het tegen 8 uur en besloten we om lekker van het buffet te gaan genieten. Na ons eten, bleek dat er niet zoveel mensen meer waren. Toen zijn wij, vroeger dan anders, toch maar naar huis gegaan.

Hopelijk komen wij volgende keer nog meer van jullie tegen.

A

Anonymous

Guest
Zeer mooi en uitgebreid verslag AntonGB ! Het doet me zin krijgen om deel te nemen aan een volgende GB :)

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
Erg geil verslag van AntonGB, maar wat ik me afvraag, hoeveel spermadonaties krijgt jouw vriendin nou op zo'n dag?

Is voor mij lang geleden dat ik er was. In januari maar weer eens gaan.

Terug
Naar boven