Daphne en Anton - Wulfrath

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
Bovenstaand verslag nodigt inderdaad uit om er zelf weer eens heen te gaan. Ben er één keer geweest (afgelopen juni) en heb toen de 1-ste helft als man en de 2-de helft als tv/cd bijgewoond. Dat laatste viel over en weer in goede aarde waarbij ik ongetwijfeld profiteerde van de aanwezigheid van TS-Luna en haar fans (heb daarover destijds kort verslag gedaan op het ijsberen forum). Als ik vervoer kan vinden hoop ik in januari opnieuw aan te schuiven als tv-sletje.

chrisz

Snuffelaar
24 dec 2015
24
0
Wie gaat er in januari vanaf Utrecht of Eindhoven?...
Wellicht is carpoolen mogelijk.

A

Anonymous

Guest
Ben er dinsdag 29/12 langs geweest. Had onverwacht een paar uurtjes vrij en door het goede weer / weinig verkeer stond ik er na twee uurtjes vanuit Antwerpen. Er waren een zevental profs, twee koppels en zeventig mannen (veel belgen en nederlanders). De aanwezige vrouwen waren voor 80% zwaarlijvige 60-ers, 10% doorwinterde profs en 10% onervaren twintigers (beide Vlaamse). Het was inderdaad allemaal zonder, maar het was ook allemaal vuil en smerig, van de testruimte, wc's en douches tot de bedden en de lijfgeur van de mannen. Geen enkel herhalingsgevaar dus.

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Hello, volgende week ga ik weer naar de spermagames in Wulfrath. Altijd zeeeer druk. De meisjes zelf, niets speciaals, behalve de hollandse Kim. Een jonge meid die er niet genoeg van krijgt; haar vriend is er bij en vindt het ook geil. Ze doet verschillende sessies.. Bijna altijd zijn er twee a drie actiueve koppels. Enkel in het begin, zo tot 1700 hr erg druk, daarna best te doen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Zou best wel eens mee willen doen aan de gangbang in Wulfrath. Maar waar vindt ik de site zodat ik de programma kan inzien? En de titel wie neukt mijn vriendin betekent dat dat mannen hun vrouw/vriendin meenemen die vervolgens meedoet aan de gb? Wat zijn de kosten en aangezien ik reis per trein de vraag of de locatie op loopafstand is van het treinstation te Wulfrath?

Aan Anton de vraag wanneer Daphne weer van de partij is want wil haar ook wel eens neuken? Bvd

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Robbie de Bare GB's vind je op http://www.spermagames.com/events-ao/party-nrw/

Op Treintickets voor internationale treinreizen - Snel & comfortabel | NS International | NS International vul je jou vertrekstation in en je gaat naar Duesseldorf Hbf.
Vervolgens de vertrekdatum + Dagdeel van vertrek aanklikken (zou het ochtend deel doen), dan datum terugreis + Dagdeel de avond aanklikken,
dan hoe veel volwassenen en als je een NS kortingskaart hebt vink die dan aan voor korting op het Nederlandse deel.

Voor het Duitse traject de heenreis zie Deze link moet je rekenen op een reistijd tussen de 50 minuten en 1 uur en 10 minuten. En dan nog 8 minuten lopen.
Voor de terugweg naar Düsseldorf Hbf even op de 2 pijltjes klikken en tijd aanpassen naar Vertrekken om.

De laatste trein vanaf Duesseldorf Hbf vertrekt om 21:09 uur en is om 23:00 uur op Utrecht CS.

Ik zeg succes kerel.

Terug
Naar boven