Dara thai - Mannheim

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Je hoeft er niet speciaal voor naartoe te rijden. Altijd handig om te weten als je voor werk (of vakantie) in de buurt bent...

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Klopt inderdaad. En 3 adressen gevonden in mannheim. Leuke stad. En werk + plezier gecombineerd

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Vandaag bezocht en Malin ontmoet. Een dikke thai.. ze heeft me 75 minuten gemasseerd wat ze verdienstelijk deed. Toen zei ze ik heb het warm. Ze trok alles uit. Ze wilde neuken. Ik ging er bovenop en ze was flink nat. Uiteindelijk diep in haar klaar gekomen. Toen ik weg ging hoefde ik maar 100€ te betalen. Blijkbaar zelf er ook van genoten.

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Mijn bezoek aan deze salon was friedrichsring. Andere adres deed maximaal pzc

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Prima adres Will 👌.
Vandaag op de terugweg van een meerdaagse werktrip hier langs geweest op goed geluk.
Bij binnenkomst zaten 2 oudere thai aan de inkom. Maar ik mocht doorlopen en daar stond een 3de wat dikkere thaise.
Heb een uur gevraagd en mocht gaan liggen.

Massage van de achterkant was prima, maar niks van teasen.
Na exact een half uur begon ze me met een natte warme handdoek af te kuisen en mocht ik omdraaien. Ze vroeg me of ik haar iets wilde vragen. Wat verbaasd vroeg ik wat dan? Bv een handjob zei ze me.
Wat grappend zei ik haar, jij hebt me naakt gezien, nu wil ik je ook naakt zien.

Kleren gingen snel uit en ze bracht me op sterkte. Pijpen deed ze niet maar begon een hele tijd te pussy gliden, wel lekker…
Dan floepte ik naar binnen en heeft ze een hele tijd op me gereden. Ze leek er oprecht zelf plezier in te hebben. Nadien nog doggy en afgemaakt in missio.

De grootste verassing kreeg ik wanneer ik wilde afrekenen. Na mijn vraag wat mijn schuld was zei ze 80€. Dat is wel heel laag voor zo'n hoge service.
Als ik kan passeer ik hier nog eens.

Haar naam was Fasai.

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Klopt 1 uurtje is 80€. Ik betaalde 100€ voor 1 uur en 15/20 minuten. Ze zijn goedkoop omdat het niet standaard is zoals bij Chinezen.

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
168
Op weg naar het Zwarte Woud, naar Freiburg of naar Zwitserland, ben ik Mannheim altijd snel voorbijgereden, want dacht dat het een saaie industriestad was.....

Dank voor deze nuttige "toeristische" tip, collegas!

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Vandaag hier voor een 2de keer geweest. Per WA gevraagd of Fasai er was, maar die vraag werd negatief beantwoord.
Op goed geluk dan maar binnen gestapt. Er was 1 dame vrij. Ze was rond de 40, klein en gezet.
Een uur later terug buiten gewandeld, 80€ in de kassa achter gelaten en mijn zaadjes in haar poes.
Leuk adres met goeie massage en niet duur

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Voor een 3de keer dit salon bezocht tijdens een werktrip.
Zelfde dame als vorige keer maar ze herkende me niet.
Een gewone massage van de achterkant gekregen. Bij het omdraaien kwam snel de vraag voor een happy end. Ze gaf mee dat het totaal dan op 80€ kwam. Ik ging akkoord. Vanaf dat ik haar aanraakte gingen snel de kleren uit. Wat getrek en gepijp en dan kwam ze naast me liggen. Het was duidelijk dat ik in actie moest schieten.
Nadat ik onze hobby kon uitoefenen weer gelukkig naar buiten gewandeld.
Volgende keer misschien toch eens iets anders, er zijn vast en zeker mooiere dames te vinden

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Absoluut Barth. In Mannheim zeker. Probeer de andere vestiging van deze salon ook eens.

Terug
Naar boven