Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoekt ze nog meer aandachtIk heb via Chatgirl één goede DVP-date gehad, maar NMC. Cardate, was ook wel een leuke om mee te maken. Geloof dat ik 80 euri afrekende. Neuken in de auto met lengte is niet zoveel aan, da's wel duidelijk.
Daarnaast kwam ik een paar maanden geleden een dame tegen van midden veertig die net uit haar huwelijk liep. Ze is kerkelijk, echt een hele andere wereld maar wel een hoog libido! Ze was op zoek naar (seksuele) aandacht, die heeft ze bij mij gevonden. Die spreek ik dagelijks en doe ik wel regelmatig zc.
Als ze interesse heeft om gedeeld te worden, dan weet ik goede animo zeker te vinden, maar vooralsnog zegt ze zelf van niet! Ik gooi het zaterdag, als ik haar zie, wel een keer op, maar ik zou niet teveel hopenZoekt ze nog meer aandacht![]()
Ok, stuur anders maar in pb graagAls ze interesse heeft om gedeeld te worden, dan weet ik goede animo zeker te vinden, maar vooralsnog zegt ze zelf van niet! Ik gooi het zaterdag, als ik haar zie, wel een keer op, maar ik zou niet teveel hopen![]()