De dikste hoer

nudetoy

Snuffelaar
21 jan 2023
24
10
Oprechte interesse,

Rubens, plumper, BBW of ssbbw.

Wie is de dikste deerne die jullie al hebben mogen neuken, met maar liefst zonder, en waar kan ik ze vinden :D

Deel je ervaringen en een url/adresje

nudetoy

Snuffelaar
21 jan 2023
24
10
oh, sorry, verwijder ik deze, en probeer ik die andere thread nieuw leven in te blazen?

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510

Bijlagen

• 1000059007.jpg
    1000059007.jpg
    492,4 KB · Weergaven: 177
Laatst bewerkt:

nudetoy

Snuffelaar
21 jan 2023
24
10

janzonderpet

Toogplakker
16 jul 2024
48
53
https://www.kinky.nl/advertenties/9312178-izabella

Heb haar in Eindhoven mc geneukt, maar ze wilde heel graag anaal upsellen. Weet niet of ze daarna azc zou hebben voorgesteld.
Ik vond haar dikker IRL dan op de foto's. Borsten had ik ook niet op D-cup geschat (wel kleiner), maar ik ben geen bh-verkoper. Ze volgen wel netjes de vierde wet van Newton.

https://www.kinky.nl/advertenties/1238443-monica

Ook in Eindhoven nmc, maar ze bood wel nzc aan. Ik wil nog wel eens terug om het aanbod te accepteren. Ze heeft veel om van te houden…

Laatst bewerkt:

janzonderpet

Toogplakker
16 jul 2024
48
53
Er staat 30 jaar als leeftijd maar ik schat eerder rond de 44 jaar als ik zo kijk naar haar gezicht.
Mentale leeftijd.

Sowieso doet elke dame zichzelf tekort als ze haar echte leeftijd opgeeft. 44 is misschien wat hoog, maar 35-40 zou wel kunnen. En mijn ervaring is dat dat gelijk is aan 30 "kinky-jaren".

Maar goed, TS vroeg niet naar "jong en strak", maar naar dik en neukbaar.

En blijkbaar heeft hij/zij/hun dat gevonden, want gepromoveerd naar "voormalig lid".

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Lekker is dat.... even vraagje hier komen droppen, info ophalen, wegwezen. Waarschijnlijk wat veel pm's, maar of je dan je account moet afsluiten? Nasty..

Maar eigenlijk: de titel vond ik al wat raar. Dus nog waarschijnlijker: een puber die eens wil shinen omdat hij op een echt sexforum iets vrij extreems gevraagd heeft. En nog sukkels die antwoorden ook.. Met de ene hand op het toetsenbord, de andere aan zijn lul. Yeeeaaah...
Moet ik mijn vriendjes laten zien, kijk eens weet je wie dat is??? Aaaaah Pss,, pss, pss. aaaaaaabh.
Shit, maar.... o o, stel nu eens dat pappie of mammie het ontdekt... dus gauw sporen wissen. Van internet bedoel ik.

Laatst bewerkt:

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Dit is geen tip, maar het herinnert me eraan dat ik ooit in het verre verleden, toen Eindhoven nog een aantal drukbezochte tippelzones had, rondreed op zoek naar een geile wip. Op zeker moment zag ik een ontzettend dikke dame met een mooi koppie staan en werd behoorlijk geil bij de gedachte om eens seks te hebben met een "heleboel vrouw". Dus geparkeerd en met haar naar haar kamer gegaan. Ze moet minstens 150 kilo gewogen hebben, waarschijnlijk nog wel wat méér! Tot mijn verbazing lukte het me ook vrij gemakkelijk om tussen haar stevige dijen te komen om te beffen en te neuken. Was best lekker, al was ze niet zo beweeglijk natuurlijk. En ik heb ook maar niet om facesitting gevraagd :ROFLMAO: Ze zal tegen de 40 geweest zijn en het is zo'n 30 jaar geleden, dus ik verwacht dat ze niet meer actief is;)

bluedorade

Toogplakker
4 jun 2016
53
68
Onder zoeken en dan Chantale Rumst in te geven kom je bij een vriendelijke BBW met enorme borsten, waar een condoom zelfs verboden is. Is dus gekend op dit forum. Maar ze is echt moeilijk bereikbaar. Best via sms. En wachten op antwoord. Begin dit jaar 70 euro voor Date waar geen tijd op staat. Maar is wel passief. Heel lieve vrouw, vroeger dikwijls in Blue Vision in Schelle te vinden, maar dat was meestal met condoom en ze vond het maar niks.

Timun

Snuffelaar
10 mrt 2018
12
10
Geneukt heb ik haar niet maar ik meen op hookers te hebben gelezen dat ze ook bare deed. Of ze nu nog actief is weet ik niet maar Jessica uit Breda is veruit de dikste vrouw die ik bezocht heb. Dat was iemand die je gerust onder de categorie ssbbw kan scharen.

malerapeslet

Toogplakker
28 feb 2022
43
30
Als je Mira bedoeld, paar weken geleden nog lekker volgespoten tijdens een barebang met 5 man.
Heerlijke dame laat zich ook lekker in haar volgespoten kut fisten en blijft dan spuiten.
Ik weet toevallig dat ze vandaag weer een gb doet, ik kan helaas niet vandaag

Terug
Naar boven