Voor alles is een eerste keer, maar ook een laatste natuurlijk. Maar een eerste keer is altijd magisch. Voor ons bare wandelaars zal dat lang geleden zijn, maar soms heb je een ervaring die voor de dame in kwestie 'de eerste keer' is. Zo neukte ik al een paar keer met een jonge meid (ja ja, legaal 18+) maar ze had duidelijk nog een lege Bucket list. Ze gaf te kennen wel eens te fantaseren over een gangbang. Ik kreeg al een stijve bij de gedachte, terwijl ik me net helemaal had leeggespoten in haar. Uiteindelijk bood ik aan een gangbang te organiseren, kleinschalig beginnen met een man of vier, vijf. Ze vond het super spannend. Vier mannen uit een bekend en vertrouwd circuit zijn komen opdagen. Ze genoot met volle teugen van de aandacht en gaf de pikken ook wat ze verdienden. Een voor een nam ze de pikken in haar jonge kutje. En drie spoten haar helemaal vol. De vierde kwam over haar tieten en gezicht. Een voor een dropen de heren voldaan af. Ze lag daar om dat matras en vingerde nog wat na. Ik liet de laatste vent de deur uit en kwam terug en besprong haar als een wild beest. Zo geil was het gezicht van zoveel zaad in haar kut en over haal lijf, wetende dat dit de eerste keer was dat ze dat meemaakte . Ik neukte naar spermakutje als een bezetene en kwam zelf ook heerlijk in haar klaar.
Ze vond het een geweldige ervaring en ik vond het een geweldige ervaring om bij te dragen aan haar 'eerste keer'.
Kom maar op met jullie ervaringen van jouw eerste keer of die van een ander.
Ze vond het een geweldige ervaring en ik vond het een geweldige ervaring om bij te dragen aan haar 'eerste keer'.
Kom maar op met jullie ervaringen van jouw eerste keer of die van een ander.