De ene zijn dood is de andere zijn brood

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
robby zei:
guy6 zei:
We zijn niet echt een alternatief voor "hookers", want we bestrijken een niche activiteit, de meeste lezers van "hookers" houden het liever "veilig". Er zijn nog alternatieven, zoals "ijsberenforum", mischien nog andere waar ik nooit van gehoord heb.

volgens mij is er een nieuw redelijk alternatief voor hookers
www.girlsreview.nl
alleen bij het delen op hookers
werd de link steeds weggehaald door die lozers van midhold :roll:
daardoor is het niet zo bekend geworden ;)

Het is duidelijk dat ook achter dit girlsreview.nl forum een bedrijf schuilt. Wat op zich niet mis is. Alleen is dit het bedrijf Ramontiek Productions/Wonderland. Bijna alle topics van Hookers, en dit waren er wel wat over Ramontiek werden copy/paste op dit forum geplaatst, liefst 14 pagina's en daarmee is het ook de grootste topic op dit forum. Met superlatieven en pagina lange reviews val je door de mand. Zoals verwacht hebben ze alle negatieve reviews vakkundig geschrapt. Want er zijn best wel wat vraagtekens rond dit gangbang circus dat nu ook Vlaanderen meer en meer inpalmt, met mooie beloftes dat er 'bare' kan worden geneukt. Ik zeg altijd als het te mooi is om waar te zijn....ga er dan niet heen.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
josvdd zei:
Rumba zei:
Best is om dergelijke fora te hosten in Moldavia of Venezuela,.....

Nog beter: Verhuis alles naar het Dark Web.

Zou idd een goeie optie zijn, maar Dark Web is geen garantie voor anonimiteit. Gezien de IT kennis van Barefan zou dit best wel eens fout kunnen gaan ;)
En als je via Clearweb bereikbaar wil blijven dan moet je nog steeds een proxy gebruiken, en daar gaat het nog wel eens mis.

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Ben nooit poster geweest op hookers, had er zelfs geen account, maar las natuurlijk wel is. De laatste jaren is dat forum wel kapot gemodereerd, dat las echt niet prettig meer.

Die girls review is gewoon letterlijk een copy/paste.
Dit is toch meer een niche forum, net zoals het ijsberenforum, stel dat ze dit zouden verbieden dan gaat het deels ondergronds natuurlijk. Het zou zonde zijn moesten zulke fora naar het darkweb moeten.

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
Waarom Midhold hun forum heeft verwijderd is beetje gissen.
Maar de datalek was groot nieuws in Nederland, en echt niet bevorderlijk voor nieuwe leden.
Daarbij kwam nog dat de reclame inkomsten via Hookers ook niet om over naar huis te schrijven waren.
Hun Kinky advertentie site brengt veel meer geld in het laadje.
Het Ijsberenforum bestaat nog steeds, maar die halen hun advertentie inkomsten uit Duitsland.
Er zijn alternatieven, maar zoals ik reeds eerder aanhaalde, sommigen nieuwkomers zoals Citygirl zijn verre van betrouwbaar. en stellen geen cent voor en hebben enkel als doel U te misleiden. Laat U niet vangen.

Baredvpgirlslover

Toogplakker
17 mrt 2021
127
94
Venery.nl

Genoeg te vinden daar. Hebben ook een Discord waar je rechtstreeks met leden kunt praten. Worden ook bare dames gedeeld die hier niet staan.

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
Dat zijn er dus 3 forums op enkele weken tijd die het zonlicht hebben gezien :) Ik hou het maar bij dit forum NZC... nog steeds het meest betrouwbare.

HuggyBear

Toogplakker
10 apr 2019
71
1
feynoord zei:
Er zijn alternatieven, maar zoals ik reeds eerder aanhaalde, sommigen nieuwkomers zoals Citygirl zijn verre van betrouwbaar. en stellen geen cent voor en hebben enkel als doel U te misleiden. Laat U niet vangen.

Hoezo verre van betrouwbaar?? Naar mijn ervaring gebeurt hier het meeste. Venery en Citygirl zie ik niet veel nieuwe bijdragen.

A

Anonymous

Guest
Ow dus girlreview is van een gangbang organisator. De WC eend methode dus.

HuggyBear

Toogplakker
10 apr 2019
71
1
HuggyBear zei:
feynoord zei:

Hoezo verre van betrouwbaar?? Naar mijn ervaring gebeurt hier het meeste. Venery en Citygirl zie ik niet veel nieuwe bijdragen.

Ik heb iets te snel gereageerd....
Girlsreview is dus het actiefst. Maar opgezet door een organisator van GB's naar ik heb begrepen.
Maar uiteindelijk plaatsen wij er de recenties , afwachten hoe er gemodereerd wordt.

A

Anonymous

Guest
Dan vind ik juist nzcforum het meest betrouwbaar, omdat er geen zijdelingse belangen zijn.🌼

A

Anonymous

Guest
Als je niet vertelt waarom je het oneens bent, maak je geen punt Peter. Welke belangen heeft nzcforum, anders dan de vraag om een donatie. Transparanter krijg je ze niet vandaag de dag.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Dat vraag ik me ook af welke belangen ik dan wel niet heb, ik hoor het graag Petertje2.

Nu ja ik heb er eentje zorgen dat mensen als "Dutch Wifey" niet eindeloos van mijn goedheid proberen te profiteren door de grenzen steeds wat op te rekken. om vervolgens zich aan te stellen omdat ik niet wil in gaan op haar aanbod van een gratis date met haar. Ja dat belang heb ik ja maar voor de rest geen denk ik.

Terug
Naar boven