De ergste SOA's?

Kleineworsten

Snuffelaar
16 dec 2021
7
1
Hallo nzc leden,

Ben heel erg benieuwd wat het ergste is wat jullie hebben opgelopen. Zelf heb ik herpes opgelopen op de lip :oops: . Nog gelukkig niks onder. Ergste wat ik tot nu toe heb gehoord is van een vriend die aids had na shemale bezoek in thailand. Hij voelt zich ontzettend stom en voelt zich erg depri...

Vraag me af wat jullie allemaal hebben meegemaakt door de jaren heen. En hoe jullie ermee omgaan.

Mvg,
Kleineworsten

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Het ergste wat is gezien heb was een herpes-infectie bij een maatje van mij op z'n penis, hij kon enkel plassen onder de douche en dan nog deed het vreselijk veel pijn. En dan hebben we het er maar niet over hoe het eruit zag.
Als er ooit een moment is geweest dat ik dacht ik stop met zc neuken was het toen.
Gelukkig is het bij hem een eenmalig event geweest wat grote uitbraak betreft en heeft hij er daarna, op wat kleine plekjes na, nooit meer zoveel last van gehad.

Wel is hij helemaal gestopt met zc seks, hij is er helemaal klaar mee en ik denk zomaar dat we dat allemaal wel begrijpen.
Als ik eraan denk krijg ik weer de kriebels. Het zag er echt vreselijk uit. :shock:

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Het ergste wat is gezien heb was een herpes-infectie bij een maatje van mij op z'n penis, hij kon enkel plassen onder de douche en dan nog deed het vreselijk veel pijn. En dan hebben we het er maar niet over hoe het eruit zag.
Als er ooit een moment is geweest dat ik dacht ik stop met zc neuken was het toen.
Gelukkig is het bij hem een eenmalig event geweest wat grote uitbraak betreft en heeft hij er daarna, op wat kleine plekjes na, nooit meer zoveel last van gehad.

Wel is hij helemaal gestopt met zc seks, hij is er helemaal klaar mee en ik denk zomaar dat we dat allemaal wel begrijpen.
Als ik eraan denk krijg ik weer de kriebels. Het zag er echt vreselijk uit. :shock:

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Hoi,
Enkele malen gonnorea gehad, is zeer vervelend daar je constant met een druipende lul rondloopt en zeer pijnlijk is tijdens het plassen.
Ook eens last gehad van genitale wratten, constant jeuk en een rode eikel.
Van chlamydia en herpes weinig of geen kachten gehad.

A

Anonymous

Guest
Eerste keer nzc was met Maya in Alkmaar (staat nog in het archief), was echt heerlijke sex, maar 2 weken later witte pus uit de jongeheer, Chlamydia en Gonnoroe.... :( , dat was ook meteen het ergste. Na een jaar won de lust weer van het verstand, verder daarna geen soa's gehad....(afkloppen)...

Kleineworsten

Snuffelaar
16 dec 2021
7
1
amazing zei:

Oei, kan me best voorstellen dat je dan stopt met zc. Heb ook evve opgezocht hoe dat eruit ziet, had ik beter niet kunnen doen :|

Kleineworsten

Snuffelaar
16 dec 2021
7
1
Langejaap zei:
Hoi,
Enkele malen gonnorea gehad, is zeer vervelend daar je constant met een druipende lul rondloopt en zeer pijnlijk is tijdens het plassen.
Ook eens last gehad van genitale wratten, constant jeuk en een rode eikel.
Van chlamydia en herpes weinig of geen kachten gehad.

Wratten gaan gelukkig wel weg. Zie wel dat druiper heel populair is onder de mannen :lol: . Heb dat zelf nog niet ervaren en hoop ook dat dat zo blijft.

Kleineworsten

Snuffelaar
16 dec 2021
7
1
Heyo leden,

Wilde evve iets mededelen en vragen.
Ik was aan het wandelen en toen kwam ik iemand tegen met wie ik een praatje maakte. Toen heb ik uit nieuwsgierigheid gevraagd of hij zelf ooit iets had opgelopen. Die vent vertelde dat hij al een paar keer ghonnoroe heeft gehad en gewoon door neukt. Hij gaf aan dat "hoeren gemaakt zijn om te neuken". Vond het allemaal wat apart. Daarom de vraag:

Is dit jets wat vaker voorkomt? Een soa hebben en dan bewust doorneuken. Is dit niet strafbaar en hebben jullie dat wel eens gedaan?

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
-Gonorroe: vrij vervelend maar was rap over met een pilletje
-Chlamydia: keer of 3 denk ik
-Mycoplasma (vorige zomer)
-Urea plasma (nu, moet nog op nacontrole want denk dat het niet weg is)

Denk dat ik al veel pech gehad heb. Sinds vorig jaar geen paydate zc meer maar ook dan geen garantie 3 scharrels en 2 van de 3 hebben mij wat gegeven. Nu ben ik wel op een punt dat ik er klaar mee ben, ofwel zie ik een test ofwel is het met rubber. Ik zie wel wat het wordt met de tijd. :roll:

A

Anonymous

Guest
In mn swingerstijd gebruikte ik condooms, bij het randje liep ik dan vaak wratjes op. Aanstippen en de volgende keer weer raak. Heel onprettig idee. Daarna ben ik meer gaan bewegen en gezonder eten, sindsdien is het weggebleven.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Een aantal jaren geleden een keer een soort schimmel opgelopen. Ik dacht dat het Gonorroe of Chlamydia was. Wel hiertegen een injectie gehad en 2 pilletjes. Was dus achteraf niet nodig. Maar de schimmel ging er ook mee weg. Vrij onschuldig dus allemaal. Is gelukkig het enige geweest.

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Nou, je moet denk ik ook wel een beetje pech hebben.
Neuk al een jaar of tien rond zonder rubbertje denk ik.
Spermagames Wülfrath, diverse clubs, privé dames, een loslopende geil huisvrouwtje op zijn tijd (de verhalen over servicemonteurs zijn echt niet helemaal verzonnen ;-) , sex-cinema's (Gewoon Roosendaal, Amersfoort)
en nog nooit wat opgelopen… (af en toe zelf laten testen (als ik weer eens een relatie kreeg(wilde haar niet opzadelen met iets) en natuurlijk de testen bij de geregelde bare-gangbangs.
Er is toch echt niets lekkerders dan zo'n kutje bare volspuiten en het zaad eruit te zien lopen….
Maar ik heb waarschijnlijk veel geluk gehad (tot op heden!! Afkloppen!!)

Dorus

Toogplakker
17 sep 2021
61
15
Een collega van mij heeft hiv opgelopen in een ( gay)sexcinema.
Hij is nu onder behandeling en sindsdien gaat het goed met hem.
Hiv is niet meer zichtbaar in zijn bloed maar moet wel medicatie blijven slikken.
Maar voor dat hij de diagnose hiv kreeg was hij heel erg ziek.
Koorts , diaree, huid uitslag ,en gewichtsverlies.

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Hier 3x Chlamydia opgelopen

Alle 3 niet van paydates maar dankzij het swingen met koppels dan nog. En als je het dan meld ben je een leugenaar en hebben ze niks erg Taboo in die werel :roll: d lijkt le

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Gonnoroe ongetwijfeld. Veel pijn bij plassen , in de broek plassen omdat je niet snel bij de toilet bent. Ga direct naar je huisarts. Een spuit en 1 week later is het stukken minder. Echter sindsdien wel voorzichtiger geworden. En ook beetje angst het weer op te lopen.

Heb het nu 2x gehad in 5 jaar tijd.

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Gonnoroe ongetwijfeld. Veel pijn bij plassen , in de broek plassen omdat je niet snel bij de toilet bent. Ga direct naar je huisarts. Een spuit en 1 week later is het stukken minder. Echter sindsdien wel voorzichtiger geworden. En ook beetje angst het weer op te lopen.

Heb het nu 2x gehad in 5 jaar tijd.

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.107
Weet er iemand of er ook medicatie tegen gonorroe/chlamydia te verkrijgen is online in België?

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Gonorroe is een spuit. Chlamydia pillen. Maar zou toch naar de huisarts gaan.

Terug
Naar boven