De ergste SOA's?

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Als ze de apk afschaffen,maakt dat weinig uit .Een remkabel brak een week na de keuring en op de snelweg.APK is natuurlijk zeer beperkt van omvang en niet goed voor mijn portemonee.
En apk kan bij elke onbetrouwbare garage...duuuus...
Een remkabel???
De laatste auto's die mechanische remmen hadden dateren uit de jaren vijftig.
Janus verplaatst zich dus met een witte schicht.
Niet echt onopvallend wanneer je op dames bezoek gaat

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Zonder condoom neuken blijft toch russisch roulette. Je hebt (raam)dames die veel bare gaan en waar je nooit wat oploopt en dan neem je een dame die weinig bare gaat/weinig uren draait en de kans dus kleiner zou je zeggen en krijg je het toch.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Je loopt altijd kans op een relatie geschenk.
De enige logische verklaring die ik kan geven is dat raamdames zich vaker laten testen.

In theorie heb je in de vrije sector aardig wat kans dat je een dame treft die iets heeft.
Amateurs laten zich niet testen, zeker niet preventief. Dat is een belangrijk verschil.

Mrcl1980

Snuffelaar
17 jul 2022
6
4
@Robbie je hebt dus op dit moment gonorroe of alweer genezen? Lees dat je rond 10 november toch alweer wat dates hebt gehad dus niet genoeg geschrokken in oktober? Vraag me ook af je wel echt genezen was van je besmetting in oktober toen je in november weer ging daten

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Dat was ik zeker maar stoppen met bare neuken doe je niet 1 2 3 en je gaat er niet vanuit dat je kort daarna weer een soa oploopt.

Als er geen afscheiding uit de penis plaatsvindt en geen brandend gevoel bij het plassen en niet meer bovengemiddeld vaak hoef te plassen ben je dus van de klachten af en genezen en een week na de prik mag je weer seks hebben.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Jij rijdt met mechanische remmen rond afgaande op het breken van een remkabel.
Zover mij bekend was Volkswagen de laatste naoorlogse auto met mechanische remmen.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
O nu is het een gaskabel.
Is geen onderdeel van de APK.
Die dingen kunnen breken zonder dat het zichtbaar is.
De wegenwacht kan je in een half uurtje weer op weg helpen.
Big deal.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Hoi Janus,
Om boos te worden is meer nodig.

Je zette het doel wagenwijd open voor een geintje over de witte schicht.
Dan ben ik niet te beroerd hem er even in te schieten. 😁

Moet kunnen.
Neuk ze!

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Je kent de klassiekers niet zo goed.

Uit de strip Ollie B Bommel ook wel Tom Poes genoemd wordt het wagentje waar heer Bommel zich mee verplaatst de Witte Schicht genoemd.
Wanneer je na het neuken wat tijd over hebt zeer lezenswaardige strip.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Als ze de apk afschaffen,maakt dat weinig uit .Een remkabel brak een week na de keuring en op de snelweg.
Als jij nog in een auto met remkabels rijdt Janus, dan moet je misschien beter maar gewoon thuis blijven ⛔

Controleren kan nooit kwaad als je er ellende mee kan voorkomen, al voorkom je er natuurlijk niet alles mee.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Je hebt een testuitslag, ondertussen wordt er vrolijk verder geneukt, maar op basis van die intussen al bv 2 weken oude testuitslag blijft die persoon geloven dat het veilig is. En zo worden er nieuwe risico's genomen. Misschien ga je intuïtief voorzichtiger te werk als geen testuitslagen kent.
Sja, dan nog altijd beter dan iemand die zich nooit laat testen en gedurende 10 jaar alles en iedereen aan de lopende band infecteert!

Al was het alleen maar voor die onnozelen hier, die zich onaantastbaar wanen en heilig van mening zijn 'dat zij geen SOA op kunnen lopen'.
De confrontatie met een 'positieve uitslag' kan dan opeens zomaar tot wat gedragsverandering leiden.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Je wordt niet immuun door regelmatig te testen, niemand beweert dat.
Regelmatig testen voorkomt wel dat je te lang doorloopt met een besmetting.
Het brengt ook een SOA aan het licht die nog geen symptomen veroorzaakt.

Het enige wat een schone test inhoudt is dat je op het moment van testen geen SOA had.
Heb je daarna weer een of meerdere blanke contacten gehad kan er weer iets bij zitten.

Liefhebbers die veel bij DVP's bare gaan die zich regelmatig laten testen lopen minder risico
dan bare bij een dame in de vrije sector.

Regelmatig testen is zinvol.

Terug
Naar boven