De ex-collaga deel 3A

Tjibbe

Toogplakker
24 mei 2025
63
273
Ruim twee maanden nadat mijn ex-collegaatje appte dat ze een seintje zou geven als zij en vriendje weer een bdsm sessie gingen doen kreeg ik een berichtje: "het is uit met vriendje". Ik appte medelevend terug "he bah, en nu?" Haar antwoord: "Dan hoeven we dus geen rekening met hem meer te houden. Heb jij handboeien?" Oefff… ik voelde mezelf direct hard worden… "Ja, ik heb handboeien, en een halsband, en een zweep en blinddoeken en een zwarte kap voor over je hoofd…" appte ik terug. En direct er achteraan: "wanneer wil je?" Collegaatje reageerde:'"volgend weekend, ik ben de hele zaterdagnacht voor je beschikbaar. Doe met me wat je wilt." Ik stelde vervolgens de vraag of het andere meisje eventueel ook beschikbaar was. "Misschien, ze is stewardess, dus afhankelijk van haar rooster, hoezo?" Ik meldde dat het me wel geil leek om twee slavinnen te hebben dat weekend. "Vraag het haar zelf maar, zeg maar dat meesteres M je haar mail heeft gegeven." Ze had een emailadres bijgevoegd.

Mijn fantasie sloeg redelijk op hol… Ik boekte een mooie hotelsuite met een balkenplafond centraal in het land én een tijdslot in een bdsm kamer in de buurt, maar dat laatste appte ik niet aan collegaatje. Vervolgens mailde ik de slavin. "Die reageerde met: als meesteres M zegt dat ik moet komen, ben ik beschikbaar." Ik gaf haar het adres van de sm kamer en het tijdstip dat ze daar verwacht werd. Het beloofde een interessante nacht te worden.

Collegaatje klopte op de afgesproken tijd op de hotelkamerdeur. "hoiii, heb je zin?" Ik gaf haar een zoen en een tik op haar mooie billen. "Kleed je uit. Kousen aanhouden en je hakken ook graag. Verder helemaal naakt", antwoordde ik. Ze gehoorzaamde en stond even later in volle glorie voor mijn neus. "Wat wenst u meester?"
Ik pakte haar tepels en trok haar naar me toe. Ik kuste haar op haar mond en liet mijn handen over haar heerlijke lichaam dwalen. Ik pakte de zwarte hoofdkap en trok die over haar hoofd, daarna volgende een halsband en gespte ik boeien om haar polsen en enkels. "Blijven staan tot ik iets anders zeg." Ze stond bewegingsloos en ik bewonderde haar lichaam. "Ik heb nog iets leuks voor je", zei ik, en kneep een setje tepelklemmen met een ketting ertussen op haar harde tepels. Ze kreunde even. Vervolgens bracht ik het bed in gereedheid en legde op de hoeken kettingen aan, en gooide een touw over een balk aan het plafond boven het bed.

Ik kleedde me uit en liep om collegaatje heen. Ik bond haar armen op haar rug, pakte haar bij haar tepelketting, leidde haar naar het bed en duwde haar op haar buik voorover. Voetjes nog op de vloer, met haar billen mooi omhoog. Ik stak mijn duim in haar kontje en mijn vingers in haar kut. Een beetje masseren en ik voelde dat ze nat werd. Ik veegde wat van haar vocht op mijn eikel en duwde mijn pik tussen haar schaamlippen, heel even een klein duwtje en vervolgens direct hard en diep door. Mijn ballen bekken kletste tegen haar billen. Ze hapte even naar adem "Gaat u me verkrachten meester?" Ik gromde instemmend en stootte opnieuw hard en diep. Ze begon te hijgen en ik verhoogde het tempo van neuken naar beuken. Collegaatje kreunde en hijgde steeds harder. Na tien minuten trok ik me terug. Mijn pik klopte als een dolle en ik moest heel even rustig ademhalen om niet over de rug van collegaatje te spuiten.

Ik trok haar overeind, maakte haar handen los en draaide haar om. "Ga op je rug op bed liggen en spreid je armen en benen" Braaf voldeed ze aan het bevel en ik klikte haar boeien vast aan de kettingen aan de boeken van het bed. Ze lag te wachten op wat komen ging en ik genoot van het uitzicht op haar borsten, haar stijve tepels met de ketting en de openstaande schaamlippen tussen haar benen. Tijd om haar een beetje aan het schrikken te maken…

Ik pakte een ijsblokje uit de koelkast, zei: "Je mag niets zeggen, niet gillen, niet kreunen" en liet een paar druppels smeltwater tussen haar borsten vallen. De plotseling ingehouden adem en een ruk aan de boeien maakte duidelijk dat ze dit niet verwacht had. Ik duwde het ijsblokje tegen haar rechtertepel en bewoog door het dal tussen haar borsten naar haar linkertepel. Ze trilde maar hield braaf haar mond. Vervolgens ging het over haar buik naar beneden en wreef ik het blokje tegen haar klitje. Ze gaf nog steeds geen kik maar ik zag dat haar hele lijf nu gespannen stond. Ik liet het ijsblokje tussen haar schaamlippen glijden en duwde het in haar kut. "Whaaaaaa koud!" Riep ze uit.
"Ik had je gezegd dat je stil moest zijn, weet je nog?" Ze knikte. "Beetje laat hè?" Ze knikte weer. Ik ging tussen haar benen zitten en duwde mij pik achter het ijsblokje aan. Diep in haar voelde ik het koude smeltwater terwijl ik begon te stoten. Met iedere stoot sopte er wat water uit haar kutje dat door het ijsblokje loeistrak was geworden. Ik neukte haar rustig en langzaam. Ze kreunde zachtjes. Na een kwartiertje begon ik harder te stoten, en legde mijn handen om haar keel en kneep rustig tot ze naar adem begon te happen en te kronkelen, ik stootte een laatste keer keihard in haar en voelde hoe mijn sperma diep in haar spoot.

Ik trok me terug en voelde hoe mijn pik nog klopte. Terwijl me terugtrok spoot een laatste beetje over haar schaamlippen. Ik keek naar haar kutje en genoot ervan om te zien hoe mijn zaad uit haar liep. Ze lag na te hijgen en kreunde. "Dank u meester."
Ik kuste haar buik. "Jongedame, we zijn nog maar net begonnen… "

Terug
Naar boven