De studente smokkelde me binnen in haar school

Spermakanon

Toogplakker
6 aug 2015
45
45
Het volgende verhaal is echt gebeurd. Eigenlijk was het een zeer spannende gebeurtenis. Ik had op een website een advertentie gezet dat ik op zoek was naar een studente (zoals ik wel meer deed). Ook al woon ik zelf tussen Antwerpen en Gent, er reageerde een meisje. Ze was 18 jaar en zat op kot (studentenkamer voor de Nederlandse lezers) in Kortrijk. Ze had wel zin in extra zakgeld om tijdens het weekend te kunnen feesten. Maar ze had geen auto en zat door de week dus op haar kamertje. Helaas was dat kamertje niet in een privé gebouw, maar in een peda. Een gebouw in de school zelf waar de studenten hun kamer hadden. Een eindje rijden, maar waarom niet als je een jong kutje kan gebruiken.

Ze stelde voor dat we vooraan het gebouw afspraken en dat ze me gewoon mee naar binnen zou smokkelen. Tja, dat zou wel opvallen: ik was toen al een eind in de 40, zij 18. Echt een spannend momentje, samen door het schoolgebouw. Komt er natuurlijk een toezichter van die peda af. Die keek heel raar op, maar dat meisje (Lisa heette ze) bleef de kalmte zelf: "Dat is mijn oom. Hij komt wat spullen ophalen", zei ze en we wandelden gewoon verder.

Op haar kamertje aangekomen deed ze de deur op slot en toen begon het feest. "Wat moet ik doen", zei ze. Ik trok haar mee op bed en begon haar te zoenen. Heerlijk met een 18-jarige. We begonnen mekaar uit te kleden en in geen tijd lag ze aan mijn lul te likken en te pijpen. Ik trok haar slipje uit en - waar we eigenlijk nooit over gepraat hadden en ik dacht zelf dat zij een condoom tevoorschijn zou toveren - plots kwam ze op mij zitten en floepte mijn dikke lul in haar kutje en begon ze me te berijden.

Toen ik het bijna niet kon houden, zette ik haar op haar knieën en neukte haar op haar hondjes. Niet wetende wat ik moest doen, vroeg ik of ik in haar mocht spuiten. "Doe maar", zei ze en ik spoot haar kutje helemaal vol. We hadden toen 100 euro afgesproken. Ik heb haar 150 gegeven. Ze vond het blijkbaar heel geil en bleef met haar beentjes open liggen tot het sperma eruit liep. Helaas is het maar bij één afspraakje gebleven.

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Good Afternoon Spermakanon, thanks for sharing

To say that's your uncle and later everyone can hear uncle ain't come to pick up something :D :D :lol: :lol: :lol:

Goed bezig oom maar well ballen dat het eenmaalig was :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Net waker, ik ga helemaal stuk hier, bedank voor delen :D :D :D :D

Baley :cool: :cool: :cool:

ondjp

Ervaringsdeskundige
14 jun 2021
295
95
en nu de contactmogeijkheden delen he!
al was het maar om ons allemaal één keer mee een kans te geven.
zoveel ooms dat die babe heeft :)

Voormalig lid 32972

Toogplakker
2 okt 2022
121
45
Spermakanon zei:
Het volgende verhaal is echt gebeurd. Eigenlijk was het een zeer spannende gebeurtenis. Ik had op een website een advertentie gezet dat ik op zoek was naar een studente (zoals ik wel meer deed). Ook al woon ik zelf tussen Antwerpen en Gent, er reageerde een meisje. Ze was 18 jaar en zat op kot (studentenkamer voor de Nederlandse lezers) in Kortrijk. Ze had wel zin in extra zakgeld om tijdens het weekend te kunnen feesten. ..................................................

Geweldig verhaal! Helaas hebben vrouwen opeens een opvlieging, voeren het uit, hebben daarna spijt en blijft het bij 1 keer. Mij ook vaak overkomen, maar wat maakt het uit..... je hebt genoten en daar gaat het om!

Londonblack

Toogplakker
12 jan 2023
78
15
Een schietgebedje tot St Jozef doen??? Père Joseph, vous qui êtes père sans le faire, apprenez nous le faire sans être père...

Londonblack

Toogplakker
12 jan 2023
78
15
Een tip misschien? Wordt professor aan de universiteit. Net zoals uniformen vrouwen wel eens erotiseren, lijkt het voor studentes vaak een uitdaging te zijn om stiekem met een prof te neuken.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Ik ben terug aan het studeren, ik kan wel geen rare dingen proberen aangezien je met studenten zeer goed moet opletten dat ze jou niet melden!
Maar ik loop
Dagelijks tussen de 17-22 jarige studentes, niet altijd even makkelijk om mijn ogen ervan af te houden.
Heb tijdens corona redelijk wat jonge babes geneukt, maar nooit betalend.
En hoe stom het ook klinkt, ik kick er gewoon op om iemand te betalen voor sex!

Londonblack

Toogplakker
12 jan 2023
78
15
Het is tegenwoordig niet alleen met studenten opletten geblazen om niet ergens gemeld te worden, maar dat is eigenlijk op heel veel plaatsen het geval. Het is enerzijds begrijpelijk natuurlijk, en ook toe te juichen, dat de integriteit van vrouwen en meisjes nu beter beschemd wordt dan vroeger, maar er wordt ook misbruik van gemaakt. Op de duur moet je als man al goed uit je doppen kijken als je een van de meest natuurlijke dingen doet, wat tevens ook aan de basis ligt van het in stand houden van onze soort: een vrouw het hof maken en/of verleiden tot er seks van komt.

Of dat met studenten erger is dan in de rest van het leven, hangt er van af hoe je te werk gaat. Ik zou nooit aanraden om een studente proberen te verleiden als je daar bv als prof of als docent zelf les aan geeft. Hoe mooi en verleidelijk ze ook is, en hoe zeer zij ook de indruk kan geven om jouw avances te waarderen. Je brengt jezelf daar op termijn in een heel wankele situatie mee. Maar anderzijds zijn er tal van studentes die wel degelijk geld willen verdienen aan mannen die op hun jeugdige vrouwelijkheid vallen, om het wat poëtisch te zeggen. Ik heb er verschillende van dat genre gedate, en die willen echt niet in de kijker lopen.

Uiteraard praten we dan ineens wél over betaalde dates. Ik kick er zelf absoluut niet op om te 'mogen' betalen voor seks, maar het is wel de meest eenvoudige manier om jonge meisjes te kunnen neuken zonder nasleep achteraf.

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Ik heb ooit een collega twee keer geneukt. Zwak moment, maar het is gebeurd.
Bare. Maar dat staat er los van.

Gevolg was (zij verwachtte blijkbaar meer) dat ik mijn gezag kwijt was over haar (ik was haar leidinggevende).
Uitdagen, werk niet goed meer doen, kortom een heel lastige situatie.
Gelukkig was men op het werk zeer tevreden van mijn werk en heeft men haar verplaatst naar een andere afdeling.

Ik zeg jullie: doe het niet.

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
En studentes neuken op school, voor je t weet job kwijt, in de krant en heel uw leven een viespeuk.

En men zal nog steeds eerst de vrouw geloven. Ook al was het wederzijds, zo gaat dat.
Ondertussen sta je op de voorpagina en de rechtzetting nadien is te vinden op pagina 6, links onderaan twee lijntjes.

Londonblack

Toogplakker
12 jan 2023
78
15
Niet alleen voor de liefhebber van studentes, maar heel in het algemeen is het altijd veel verstandiger om, als je zin hebt in seks met iemand buiten je vaste partner, gewoon te betalen voor die seks. Kies een sekswerker. Proberen om binnen de kring van je vrienden/kenissen/werk enz een vrouw of meisje zo ver te krijgen dat je gratis mag, is NOOIT een goed idee. De enige misschien-uitzondering (wat mij betreft) is als zij zelf jou wil strikken, dat je dan toehapt. Maar ook dan moet je nog heel erg opletten want je weet nooit wat er in de toekomst nog volgt.

Terug
Naar boven