De vrouw van een goede vriend...

Leipo

Toogplakker
12 jan 2025
92
116
In de verhalen rubriek zullen waargebeurde verhalen staan en verhalen die van a tot z zijn verzonnen. Nu kun je natuurlijk aan het begin van het verhaal er bij zetten of het waargebeurd is of niet. Maar zet je er waargebeurd bij, dan zijn er weer mensen die het toch niet geloven. En geloof het of niet: Ik zie de dame nog steeds en we hebben het nog steeds heel leuk samen. Sex 1 tot 2 keer per week en we zijn discreet. Niemand die het verder weet en de kans dat we betrapt worden is nu vrij klein geworden. Ook een hele mooie vriendschap, dat is ook iets waard. Jammergenoeg kan het verder niets tussen ons worden, daar is de situatie te ingewikkeld voor. We zijn open over hoe we ons voelen en mocht 1 van ons er mee willen stoppen, dan stopt het ook.

Leipo

Toogplakker
12 jan 2025
92
116
Zo. Een jaar verder en eigenlijk weinig tot geen dvp's meer bezocht. Komt er misschien wel weer eens van maar vind veel meer passie en genot bij deze verboden liefde. We houden het al een jaar stil en zijn van plan dat ook zo te houden. We zijn beide bezig om bij onze vaste parter weg te gaan, maar dat is nog niet zo simpel in deze tijd van woningtekorten. De sex is en blijft heerlijk. Komt nooit een condoom aan te pas en ik mag altijd eindigen in de poes of in de mond (in het geval als het weer de tijd van de maand is) Al ruim een jaar een ongeloofwaardig uit de duim gezogen verhaal dus. Van een puber niet te vergeten. Gelukkig weet ik beter. Ik lees veel reviews op dit forum en ook de vele bezoeken van mannen die achteraf vies tegen vallen. Kutdate, weg geld. Vaak ook veel geld want door idioten die te veel betalen wordt de prijs alleen maar meer opgedreven. Daarom heb ik ook niet echt veel haast mijn oude hobby op te pakken. Te zakelijk, duidelijk nep en soms gewoon snel afwerken en dan met een kater + 2 lege zakken weer naar huis. Het wandelen zal wel nooit helemaal uit mijn systeem verdwijnen. Maar voor nu mis ik het amper. Vind het prima zo en verveel ik me geen moment.

Peter0712

Toogplakker
17 okt 2025
232
88
Zo. Een jaar verder en eigenlijk weinig tot geen dvp's meer bezocht. Komt er misschien wel weer eens van maar vind veel meer passie en genot bij deze verboden liefde. We houden het al een jaar stil en zijn van plan dat ook zo te houden. We zijn beide bezig om bij onze vaste parter weg te gaan, maar dat is nog niet zo simpel in deze tijd van woningtekorten. De sex is en blijft heerlijk. Komt nooit een condoom aan te pas en ik mag altijd eindigen in de poes of in de mond (in het geval als het weer de tijd van de maand is) Al ruim een jaar een ongeloofwaardig uit de duim gezogen verhaal dus. Van een puber niet te vergeten. Gelukkig weet ik beter. Ik lees veel reviews op dit forum en ook de vele bezoeken van mannen die achteraf vies tegen vallen. Kutdate, weg geld. Vaak ook veel geld want door idioten die te veel betalen wordt de prijs alleen maar meer opgedreven. Daarom heb ik ook niet echt veel haast mijn oude hobby op te pakken. Te zakelijk, duidelijk nep en soms gewoon snel afwerken en dan met een kater + 2 lege zakken weer naar huis. Het wandelen zal wel nooit helemaal uit mijn systeem verdwijnen. Maar voor nu mis ik het amper. Vind het prima zo en verveel ik me geen moment.
Maar vaak klagen mannen over jonge dames, ( 20/ 30) Ik zelf ga veel liever naar oude dames rond mijn leeftijd (50/ 69) jaar , vaak geen teleurstelling, En ik vind het veel lekkerder de dames op leeftijd.

gert123456

Snuffelaar
19 mei 2023
2
2
Leuk dat jullie mekaar gevonden hebben maar let wel op eens jullie van jullie partners scheiden dat de spanning die jullie nu voelen anders gaat zijn. Nu is het spanning omdat het "verboden" is etc en dat valt dan weg. Ma soit, ik hoop het beste voor jullie beiden en nog veel stomende seks!

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.255
mijn beste vriend heeft na 2jaar terug een jongere vriendin.. waar hij uitgebreid verslag over uitbrengt
nu was ik uitgenodigd op een BBQ en met de nodige drank was het gesprek vlug bij seks en hoe goed ze pijpt
dagelijks pijpt ze hem en neukt hij ze waar na ze alles pijpend doorslikt.. je ziet dat ze een heet konijn is en met haar sexy kledij kreeg ik ook goesting in haar en aangezien ze niet van hem kon afblijven begon ze hem op een gegeven moment te pijpen maar aangezien hij die dag al gespoten had kon hij niet klaarkomen waar na hij haar kleedje omhoog trok en zijn piet in haar natte doos stak, ik had reeds ook een stijve en trok me al wat af.. en ze deed teken om dichter te komen waarna ze me direct diep in haar mond nam ik mocht haar mond neuken heerlijk
mijn vriend had ondertussen haar poes volgespoten en ik vroeg of ik haar mocht neuken maar dat wou ze niet.
dus maar verder mondje geneukt en diep in haar keel gespoten wat ze lekker doorslikte

Terug
Naar boven