Dea(a), Oppumer Straße 1, Krefeld.

Krefelder

Toogplakker
26 sep 2016
43
1
Nadat ik bij Natascha was geweest (zie aldaar) een lekkere schnitzel en een halve liter Weizenbier genuttigd bij Cafe del Sol.
Overigens een aanrader, dat Café del Sol. Het is min of meer bij de Oppumer Straße rechtdoor en dan ligt het voor het voetbalstadion aan de linker kant. Je moet er echter een stukje er voorbij rijden, voordat je op de andere rijbaan kunt draaien.
Onder het genot van een dubbele espresso bedacht dat ik nog wel een meisje wilde neuken vandaag. Nog even getwijfeld over Sibel, maar dat draait dan toch uit op een uurtje plus anaal en dat was me financieel wat te gortig vandaag.
Na wat bladeren op de iPhone leek Dea me wel wat. Bovendien was ze me aangeraden door een maat van mij, waar ik ook af en toe wel eens een trio mee doe. Ze staat overigens op sexdo.de als Deaa, maar lijkt een typefout te zijn. Dea eerst maar eens even gebeld, half uurtje was 50 euro. Reinspritzen geen probleem, zoals verwacht.
Dus maar weer terug gereden naar de Oppumer Straße. Zoals gebruikelijk op nummer 1, was de voordeur open. Op de tweede etage hing bij de deur al een foto van Dea en haar collega, wiens naam ik ben vergeten. Overigens stond op de foto van DEA expliciet AO en op die van het andere meisje niet. Beide meiden bleken beschikbaar, uiteraard voor Dea gekozen.
Dea is een leuk uitziende Roemeense. ik schatt haar eind twintig. Ze heeft een lekker lichaam, niet te mager, maar ook zeker niet te dik. Mooie billen ook en een fraaie c-cup. De meeeste foto's op sexdo doen haar geen recht, daar is duidelijk bij sommige foto's iets mis gegaan met de horizontale/verticale verhouding.
Ze was best vriendelijk. Ze gaf overigens aan beter engels dan duits te spreken, dus al snel overgeschakeld op engels. Dat beheerst ze inderdaad redelijk. Ik kon mij eerst wat gaan wassen. De badkamer was redelijk goed op orde en er was een schone handdoek. Daarn ging Dea zich wassen. Toen ze terug kwam begon ze vrij snel te pijpen. Dat deed ze best redelijk (7 uit 10), maar het had wat dieper en met minder gebruik van handen gemogen.
Ik heb al vrij snel aangegeven dat ik wilde neuken. En dat neuken, daar kan ik kort over zijn. Dat was geweldig !
Eerst heeft ze me bereden, waarbij ik lekker haar mooie tieten kon kneden. Ondertussen keek ze me met een geile blik aan. Als ik niet al eerder was klaar gekomen die dag, zou het niet lang hebben geduurd. Nu hield ik het echter makkelijk vol. Dus na een tijdje overgeschakeld naar missionarishouding. Was ook erg lekker, vooral die geile blik van haar. Daarna nog op z'n hondjes. Uitzicht op dat lekkere kontje, terwijl ik haar borsten stevig aan het kneden was, wat ze duidelijk waardeerde. Totdat ik het uiteindelijk niet meer kon houden en haar kutje volspoot.
Volgende keer (die gaat zeker komen !) sla ik het pijpen maar over. Dit is een meisje om mee te neuken. Zalig !

Melisa (20) | Köln | TOP SERVICE....3 LOCH LADY/ HAUS & HOTELBESUCHE
275396_1472558174.jpg

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Deze meid Krefelder trok ook mijn aandacht op sexdo. Een lekker figuur met mooie billen en dito tieten. Heb nu Nicki bezocht met dank aan je recensie en Dea wil ik de volgende keer wel bezoeken. Vraag me altijd wel af of je voor een half uur nog een 2e keer mag klaarkomen als het half uur nog niet voorbij is en moet je het douchen ook meerekenen voor het half uur?

Trouwens Krefelder; doet Dea ook net als Nicki aan (tong)zoenen en wat kost 1 uur met haar? Alvast bedankt

Krefelder

Toogplakker
26 sep 2016
43
1
Je kunt dit natuurlijk proberen af te spreken, maar een tweede keer klaarkomen binnen een half uur is volgens mij niet gebruikelijk. Voor mij is het niet zo relevant,een tweede keer lukt mij toch niet zo snel.
In mijn ervaring telt het douchen vooraf meestal wel mee en achteraf niet. Maar ook dat kun je natuurlijk vragen en onderhandelen.
Ik hen niet aan tongzoenen gedaan bij Dea. Of ze het doet weet ik niet, ik heb er ook niet naar gevraagd. Ik was niet op zoek naar een GFE, maar wilde gewoon even lekker neuken.
Hoe veel een uurtje kost weet ik niet, aangezien ik 50 euro heb betaald voor een half uurtje zal het maximaal 100 zijn, maar vermoedelijk 80 euro.
Bel haar anders een keer, ze spreekt best redelijk Engels.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Ik had graag contact willen opnemen met Dea maar opeens staat ze niet meer op sexdo. Er staat dat ze derseit offline is. Hopelijk is ze snel weer beschikbaar en is ze niet vertrokken want wil haar beslist binnenkort bezoeken.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Was dus giateren in Krefeld en belde aan van het pand aan de Oppumer Strasse 1 met de naam "sommer" want wilde De(a)a bezoeken. Echter er werd niet open gedaan. Kijk net op sexdo en klik aan op haar naam en er verschijnen weer foto's van haar met de kenmerken en omschrijving over haar dienstverlening; m.a.w. ze is weer online. Had haar graag willen bezoeken maar was gisteren al aardig op dreef in Krefeld met Nicki en Lilly en lig nu juist ziek in bed. Trouwens een zondag is niet bepaald de leukste dag om op pad te gaan. Ben benieuwd of iemand haar aanwezigheid kan bevestigen en Krefelder zou zeker voor het neukgedeelte haar nogmaals gaan bezoeken als ik zijn recensie lees toch?

Krefelder

Toogplakker
26 sep 2016
43
1
Ook ik ben er gisteren tevergeefs geweest. Maar er gaat zeker nog een poging komen. Ook ik heb mijn heil toen bij Nicki gezocht.
Als je toevallig rond 16:00 bij Nicki was, zijn we elkaar boven op de trap bij Weiss tegen gekomen. We hebben sowieso een tegengestelde route afgelegd, want ik ben na Nicki een lekkere curry gaan eten bij café del sol. :lol:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Ik was volgens mij idd rond die tijd bij Nicki en toen ik de trappen opliep naar de 1e etage stond daar een man die ik passeerde. Ik had een grijze rugtas op mijn rug en was in blauw gekleed. Lilly bezocht ik rond 13.30 uur tot 14.00 uur dus als die vrouw bij Nicki zei dat ze me 2 uur geleden had gezien kom ik uit op 16.00 uur. Bovendien heb ik Nicki vlakbij haar privé huis een What'sApp bericht verstuurd met de vraag of ze vrij was.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Das grappig Krefelder want mijn Whats'App bericht naar Nicki was om 15.59 uur dus als je daar om 16.00 uur was heb ik je gepasseerd.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Das raar; kijk zojuist op sexdo en nu is haar foto ineens verdwenen dus m.a.w. ze was wellicht heel even online. Belde haar nummer maar ik hoor een antwoordapparaat met de mededeling dat de Gespraechtspartner niet aanwezig is.

Krefelder

Toogplakker
26 sep 2016
43
1
Robbie zei:
Das grappig Krefelder want mijn Whats'App bericht naar Nicki was om 15.59 uur dus als je daar om 16.00 uur was heb ik je gepasseerd.

Ik ging er volgens mij even na 16:00 weg. Toen ik bij de trap stond, kwam er iemand naar boven. Daar heb ik nog even op gewacht en gegroet, wellicht was jij dat ?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Haar profiel staat niet meer op de site van sexdo. Alleen bij fickanzeiger staat ze nog onder "hobbyhuren" maar dat dateert al van 26 okt. Heb haar nummer nog gebeld maar waar ik eerst nog een antwoordapparaat ten gehore kreeg wordt de verbinding ditmaal direct beëindigd. Blijkbaar was haar optreden van korte duur helaas :cry:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Das goed nieuws en hopelijk is ze a.s. zondag aan het werk. Deze meid stond nog op mijn verlanglijstje; zeker na het goede neukwerk van Krefelder. Daarnaast beloven de foto's een aantrekkelijke meid.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Heb zojuist Deaa gesproken dus ze is er inderdaad. Wel gewoon in het Duits. Vroeg nog of ik in het Engels moest spreken maar Duits was oké. Ze zit op de 3e etage. Vroeg nog hoelaat ze zou beginnen maar dat begreep ze niet helemaal. Ze zei wel tot 00.00 uur te werken. Half uur 50€ inclusief reinspritzen. Wat de kosten zijn voor één uur vraag ik nog wel. Ze klonk nog wat slaperig maar als ik haar zondag ga bezoeken zal ze dat zeker niet meer zijn :D

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Vanochtend vanuit Duisburg naar Krefeld afgereist voor een kennismaking met Deaa. Helaas is het er niet van gekomen. Had haar afgelopen vrijdag gebeld en ze gaf aan op de 3e etage te bivakkeren. Eenmaal aangekomen een grote teleurstelling toen op de bovenste etage 2 andere (nieuwe) namen op de deur stonden vermeld. Heb haar nog getracht te bellen maar kreeg geen contact. Deze meid blijkt dus moeilijk te bereiken/ontvangen. Ben toen maar naar Nicki gegaan. Zij kent Deaa overigens. Een zigeunerin zei ze. Bel haar nog wel. Wellicht een ander adres maar ik noemde de Oppumerstrasse 1 al tegen haar. Wel vreemd overigens dat er 2 andere dames haar kamer innemen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Deaa blijft me verbazen. Was in Den Haag belandt en belde rond 15.30 uur Deaa. Ze nam op en een gesprek volgde. Waarschijnlijk was ik vanochtend te vroeg bij haar kamer en deed ze niet open. Ze gaf aan gewoon aanwezig re zijn. Wel vreemd die 2 namen van dames op haar deur. Morgen ben ik vrij. Deaa in de herkansing.

Krefelder

Toogplakker
26 sep 2016
43
1
Weet je zeker dat het de derde etage is ?
Toen ik haar bezocht zat ze op de tweede.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Kort geleden had ik haar aan de lijn en ze zei nadrukkelijk 3e etage. Afgelopen zondag was ik er maar de naam Deaa niet aangetroffen.

@Krefelder
Je had haar op de 2e etage bezocht maar was dat onlangs? Ze kan toch van etage zijn veranderd.

Krefelder

Toogplakker
26 sep 2016
43
1
Nee, dat was niet onlangs, het was de keer die ik beschreven heb, voordat ze opeens weg was. Ik wist natuurlijk niet hoe duidelijk de etage was aangegeven door haar. Het zou zo maar kunnen zijn dat het door gebrekkige communicatie komt.
Overigens zou ik dan gewoon op de tweede en de derde aanbellen, om te kijken of ze er is.
Naam op de deur wordt wel vaker weg gelaten.
Zoals ik al eerder ergens schreef, zijn mijn ervaringen met het maken van afspraken ronduit slecht bij de meesten in Krefeld (een paar uitzonderingen daar gelaten). Als jij een afspraak hebt en een kwartiertje voor het afgesproken tijdstip komt een andere klant voor een uurtje, zullen de meesten je in de kou laten staan.
Als ik jouw ervaringen zo lees, lijkt ze me erg onbetrouwbaar.
Wellicht is het beste het gewoon elke keer te proberen als je in Krefeld bent en je heil elders te zoeken als ze er niet is.

Terug
Naar boven