Deborah, Champagne Bar, Brusselse Steenweg, Ninove

ibrahima

Snuffelaar
30 mrt 2015
15
1
Dit weekend no eens binnen gewipt bij Deborah, een 48 jarige Braziliaanse in Ninove. Niet goedkoop (250 euro), maar wel bloedgeil. Eerst wat kussen, uitkleden en elkaar betasten. Gewoon zonder condoom in haar gleuf laten glijden. Enkele standjes gedaan en uiteindelijk in haar klaargekomen. Ze maakt hier helemaal geen probleem van.

A

Anonymous

Guest
Als je 250 voor 1 uur hebt moeten betalen, dan is het zoals je zelf zegt heel duur. Of heb je langer mogen kameren ? Anderzijds, als je dit bedrag moet ophoesten en met veel plezier, dan moet deze dame het toch wel waard zijn. En daar twijfel ik niet aan ! :D

A

Anonymous

Guest
250€? Sorry maar het mag nog zo'n leuke dame zijn, zoveel is geen enkele hoer waard.

Thedoctor46

Toogplakker
24 apr 2015
215
23
Weet je toevallig een Huisnr? Ben niet uit de streek maar volgende week wel in de buurt.Tijdstip dat de dame aanwezig is?

Alvast bedankt.

ibrahima

Snuffelaar
30 mrt 2015
15
1
Rond nr 440, net naast elektro Vanhamme. Ik ben altijd al 's nachts geweest (rond 23u00).

Thedoctor46

Toogplakker
24 apr 2015
215
23
Branden geen lichten in de bar.Als de dame er is zit ze aan het raam of niet.Enige dame aanwezig?

ibrahima

Snuffelaar
30 mrt 2015
15
1
Ze zit niet aan het raam en ze is de enige die daar werkt. Als de neon lampen branden, dan werkt ze.

Thedoctor46

Toogplakker
24 apr 2015
215
23
Ben er geweest....Amaai wat een prachtige vrouw.Blonde haren,bruin lichaam met heerlijke witte zonnelijnen ,leuke tetjes en beneden een behaard poesje ( croesselig) vond ik lekker

Dan kwam ik binne en vroeg coke.Toen zijn we aan de bar beginnen praten. En na dat uur zullen we nog gaan sexen.Ze deed alles uit en die benen,kont leuke tetten.

Tegen mekaar aan gaan staan en een vrijpartij die vol: vuur passie ritme. Op haar rug in zetel trekt me naar haar toe en het wapen meteen de tunnel in.Oor hier 1u...,

Ben +\_1u 50m binnen geweest 200€.Ze vond wel dat we klik hadden,vandaar eerst uur praten..

Tis tof vrouw

A

Anonymous

Guest
Wanneer zit ze daar? alle dagen, overdag, s'avonds, s'nachts?

Thedoctor46

Toogplakker
24 apr 2015
215
23
Ben er vrijdag nacht weer is geweest.
Onze collega heeft gezegd als de bar brand is ze er.Ik ben niet uit de buurt,ik ga meestal na men werk dan ben ik al halfweg.
Mij vertelde ze dat ze begint rond 18.00u tot 04.00u tis wel altijd in de zetel te doen en de kachel sta altijd bloed heet.

Als je aanbelt wel even wachten.Als je vooraan belt altijd naar boven kijken want dan gaat de venster open.
Achteraan gaat ook maar parking is vuil,niet verhard.Achter de frituur doorrijden.

Grtz

A

Anonymous

Guest
heb er zondagavond eens naar toe gereden en inderdaad, een mooie vrouw doet de deur open en neemt je mee in een andere plaats met een toog. ze stelde voor om iets te drinken maar had daar geen goesting in. ik zie graag een kamer. wel er is geen kamer, alles is te doen in de sofa. 150 voor een half uur en 2OO voor een uur.
Heb een half uur geprobeerd en moet zeggen ze is erg geil. ze kust, pijpt neukt als geen ander. blijkbaar krijgt ze er niet genoeg van. neuken zonder en binnen klaar komen.
Moet zeggen, heb er terug goesting naar gekregen... denk er donderdagavond terug naar toe te gaan. Iemand zin om mee te gaan rond 20u? :)

Thedoctor46

Toogplakker
24 apr 2015
215
23
Is een leuke dame idd. En die sofa is ook niet alles.Denk dat ik volgende keer een luchtmatras ga mee pakken...

Thedoctor46

Toogplakker
24 apr 2015
215
23
Geen idee of ze anaal doet...Ga pas volgende maand terug langs.Zal het haar vragen...Probeer is zou ik zeggen.

Thedoctor46

Toogplakker
24 apr 2015
215
23
Juist Deborah nog is gaan nemen.Was weer top. Enkel die zetel ,jongens, is gewoon veel te klein om deftig te neuken...

hombremagico

Snuffelaar
1 mei 2015
16
0
Mijn ervaring met Deborah is dat anaal totaal niet mogelijk is. Zelfs geen vingertje... Verder is alles wat er hier geschreven staat volledig waarheidsgetrouw. Tijdens het praten lijkt ze me soms een beetje vreemd maar eens de sex begint...

Iemand die kan bevestigen dat zij nog steeds actief is? Bij mij is het enkele maanden geleden en lees hier dat ze halverwege het jaar zou stoppen?

Thedoctor46

Toogplakker
24 apr 2015
215
23
Ze heeft nu café in Haaltert.Geen idee of er nog actie is.Aan haar uitleg te horen ging ze stoppen met ontvangen maar je weet nooit...

Terug
Naar boven