Demi - Rotterdam

paashaas

Toogplakker
2 sep 2015
69
14
Van de week bij Demi geweest. Op de foto's is al duidelijk dat ze geen gemiddeld type is, maar bij aankomst was de klik ver te zoeken. Helaas, noodgedwongen door de geiligheid, toch gebleven. Had afgesproken voor half uurtje voor € 100 en voor bare € 50 extra, incl. intern klaarkomen. Bare doet ze niet met iedereen, zegt ze, maar blijkbaar wel met mij.

Op zich was ze vriendelijk en deed ze haar best. De foto's kloppen 100%. Maar denk dat ze behoorlijk ouder is dan ze zelf beweert. Op zich wel een lekker lijf en geile kut. De sex was redelijk, ze pijpt niet verkeerd, en qua neuken konden verschillende standjes en ik kon lekker hard doorgaan. Stond wel ruim binnen de 30 min weer buiten.

Leuk geprobeerd, maar 1x is meer dan genoeg.

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/2864938-demi
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/bloedgeil-kom-je-lekker-geilen_7988121

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Back-up

Bijlagen

• Demi 05.JPG
    Demi 05.JPG
    27,9 KB · Weergaven: 5.211
  • Demi 04.JPG
    Demi 04.JPG
    110,8 KB · Weergaven: 5.214
  • Demi 03.JPG
    Demi 03.JPG
    95 KB · Weergaven: 5.279
  • Demi 02.JPG
    Demi 02.JPG
    147,1 KB · Weergaven: 5.294
  • Demi 01.JPG
    Demi 01.JPG
    108,4 KB · Weergaven: 5.285

Henkietankie

Snuffelaar
14 aug 2022
3
0
Heeft iemand anders nog ervaringen met haar. Wat een geil lichaam zeg met al die plaatjes! Ik wil ze wel ff inkleuren met mn kwast

Bamiboy

Snuffelaar
17 jun 2022
7
15
Ik ben denk ik een maand of 2 geleden langsgeweest. Naar mijn mening best knappe dame, hoewel ik wel afknapte op haar platte accent. Huis is inderdaad een grote teringzooi, en had een beetje spijt gekregen dat ik niet was weggegaan. Wasmogelijkheden waren dan ook dramatisch, en dat zegt natuurlijk ook wat over de persoonlijke hygiëne. Maarja, ik was geil... De service zelf was prima en heb haar lekker kunnen volspuiten. Liet zich gewillig sturen. Niet super actief van haar kant, maar ik kon alles doen wat ik wilde (niks extreems).

Als ik zelf een hotelkamer zou boeken laat ik haar graag langskomen, maar ik ga nooit meer naar haar huis.

31 aug 2016
1.194
112
@Witte Bonen
lijkt mij straf dat dit de zelfde dame is .
de oude advertentie's zijn meerdere foto's te zien dat de dame flink geïnkt is .
terwijl de nieuwe een enkele foto gebruikt en maar amper tattoo is te zien .
diegene die te zien is staat niet op haar oude foto's .

Voormalig lid 32972

Toogplakker
2 okt 2022
121
45
Heb ook mijn bedenkingen want ze wilde eerst een foto zien en daarna vroeg ze om een voorschot, omdat het zogenaamd te ver zou zijn. Bedroevend slecht dit! :cry:

Jaylano

Snuffelaar
18 mrt 2021
7
1
Jaylano zei:
Heb je haar wel vol mogen spuiten?

Ik ben een tijd terug toch maar eens lang gegaan bij deze dame, leuke slanke dame met mooie kleine tietjes, lekker kontje en vol tattoos.
Niet speciaal maar ook zeker niet verkeerd.
Huis was inderdaad een bende maar dat mag de pret niet drukken,
Na wat voelen begon ze me lekker te zuigen waardoor ik al bijna klaar kwam.
Heb haar daarna zonder condoom mogen neuken en zo vol gespoten dat ik het zaad uit haar kutje zag lopen,
Ik ga zeker nog eens langs!

Jaylano

Snuffelaar
18 mrt 2021
7
1
madult71 zei:
Volgens mij is ze helemaal gestopt. Omdat ze tegenwoordig een vriend heeft denk ik.
Heb haar ook nog eens opgezocht en kan haar advertentie inderdaad niet meer terug vinden, erg jammer!

Terug
Naar boven