Den bosch 20 jarige volspuiten en weg vanaf 22 uur.t tot max 23:30

willem

Ervaringsdeskundige
4 jan 2016
295
48
Misschien is dit niet het juiste site onderdeel maar wie wil vanavond mijn meisje even volspuiten en weer weg? wij doen dit nooit maar het lijkt haar geil door een vreemde zonder geneukt te worden en ik wil mijn meisje wel eens vol zaad zien. Ze is 20 jaar(aantoonbaar) mooi slank en lekker strak kutje. Voor 40 euro haal ik je op en loods ik je naar binnen waar zij klaar ligt... neuken en weg. wij zoeken 3 a 4 man. (het is achtereen volgens dus misschien even wachten en je moet niet vies wezen van ander mans zaad). wij zijn selectief(tussen 40 en 60 jaar, snel komen..... lul uit je broek neuken en weg!!!! max 10 minuten). Omgeving hertog hendriksingel Den Bosch vanaf daar loods ik je naar de plek, auto is een must). stuur je telefoonnummer, leeftijd en hoe laat je kan, naar [email protected] en je krijgt een whatsapp met verdere info om 21:30. Let op!!! tijdsraam is bindend, ben je niet op tijd gaat de afspraak niet door!

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Wat moet je hier nou van vinden... :?
Een foto er bij zou al wat serieuzer overkomen denk ik. :roll:

willem

Ervaringsdeskundige
4 jan 2016
295
48
Niets.
20 mooi slank en strak. geen foto's. kom je uit de buurt heb je vluggertje voor een mooie prijs. geen fake en niet gespoten is altijd mis :D

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
helaas, voor 30 euro spuit ik ze in duitsland allemaal vol, voor de volle 30 minuten, ook jong en slank en daar kun je ze vantevoren live zien en eerst een praatje maken

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
katholiek zei:
helaas, voor 30 euro spuit ik ze in duitsland allemaal vol, voor de volle 30 minuten, ook jong en slank en daar kun je ze vantevoren live zien en eerst een praatje maken

dat bedoel ik... dus ff een foto van te voren is altijd fijner om een afknapper te voorkomen. En anders is het alle waarde naar de prijs ;) ;) :lol:

willem

Ervaringsdeskundige
4 jan 2016
295
48
Helaas niet door gegaan ivm de ruimte. vanavond is dit geen probleem. Zelfde €40 max 10 minuten aanmelden via email [email protected] met telefoonnummer en leeftijd(minimaal 40). het is na 22 uur. zij ligt klaar het kan zijn dat je binnen even moet wachten totdat de gene voor jouw klaar is. maximaal 5 personen in huis.

AAEB206.jpg

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Als dit echt is wil ik wel voor 5 man betalen en 50 minuten blijven -;)
Ziet er lekker uit.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Gisteren ging het dus al niet door.... Nu dus een foto, lijkt me te mooi om waar te zijn. Laat hem maar meerdere foto's plaatsen kunnen we zien of het de zelfde meid is.
Ff logisch nadenken, welke 20 jarige laat zich voor 40 eurie volspuiten... :roll:

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
lekker ding zei:
Ff logisch nadenken, welke 20 jarige laat zich voor 40 eurie volspuiten... :roll:

Zeker nog nooit naar Arabella of Villa Venus geweest? Daar kost het maar 30 euro :mrgreen: :mrgreen:

4fun

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
"Vriend" Willem was om 16:45 nog online dus heeft gelezen dat hij door de mand is gevallen..../BEERPUT

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Stekker zei:

Dan was ze toen 16 :mrgreen: .......... of ........... een gevalletje 'te mooi om waar te zijn' en zo fake als maar kan :lol: .

De beerput in dan maar!

Vraag me wel altijd af wat de poster dan zo leuk vindt? Woont die om de hoek en gaat die kijken wie er allemaal komen? Of hier lezen hoe er gereageerd wordt?

Nou veel plezier 'ome willem' , doe je best!

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Ik stel voor dat als Willem hier geen uitleg voor heeft dat hij snel een IP ban krijgt in plaats van onze tijd hier te verspillen... :oops: :oops: :oops: :oops:

zen120

Toogplakker
16 apr 2015
248
5
Het lijkt bijna alsof met name NZC klanten getarget worden door een scala aan oplichters en rippers van zowel Nederlandse als buitenlandse bodem.

Omdat de bedragen bij NZC navenant groter zijn is het lucratiever om met dit klantenbestand op een oneerlijke manier om te gaan. Beloftes niet nakomen na betaling, vooruitbetaling aan chauffeurs, Paysafecards vooraf betalen, bedreigd worden (mijzelf), zuivere oplichters met fake foto's.
Het is niet mals...

De groepen en individuen die zich op dit specifiek Niche richten zijn niet allemaal dubieus maar er zitten wel degelijk zware criminele elementen tussen die dit als een goede bijverdienste zien naast hun andere vage activiteiten. Denk maar eens aan de Delft, Schiedam, Rijswijk, Zwolle, Arnhem etc bende met voornamelijk Marokkaanse meisjes waarvan geen ene malle moer klopt. Vaak ook nog een man het eerst aan de telefoon.

Soms zou je denken dat ze onder een hoedje met de SJ en K jongens spelen. Hmmmm...Als het maar geld oplevert is het credo. Dan is alles toegestaan.

Wat doen we hier aan....

willem

Ervaringsdeskundige
4 jan 2016
295
48
Oproep was echt. Foto kwam het meest overeen met de dame in kwestie. sexjobs advertentie is niet van mij. De dame had gevraagd aan mij om dit te regelen. helaas.....

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
willem zei:
Oproep was echt. Foto kwam het meest overeen met de dame in kwestie. sexjobs advertentie is niet van mij. De dame had gevraagd aan mij om dit te regelen. helaas.....

Helaas wat.? Dat er geen mens op komt dagen ?
Je was nadat gezegd is dat de foto van het internet komt online om 16:45 uur, en heb je het topic gelezen. Als je aan had gegeven toen je de foto poste dat dit het meest gelijkende is en de " dame " niet haar foto wil delen was er nog begrip geweest. Nu is het slap gelul van een mail en telefoonnummers verzamelaar, en met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid fake...

Terug
Naar boven