Den Haag, Doubletstraat 01-01, Roxana (Roe)

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Voor € 40 doet ze het ook, en waarschijnlijk voor € 30 ook.
Vroeger gaf ze een goede service en was ze die € 50 waard, tegenwoordig is het minder :?

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Hoorde inderdaad laatst van haar dat ze tegenwoordig overdag werkt.
Zal dan wel rond een uurtje of 10:00 beginnen, als je dan gaat kun je een scherpe prijs krijgen, omdat ze snel de kamerhuur binnen wil halen.
Verwacht dan alleen niet veel service, nou is dat toch al niet meer van een hoog niveau bij haar, maar te doen voor een snelle wip.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
chrisz zei:
Ze werkt volgens mij alleen overdag.. dus tot 18.00.

En het is op Hookers net ook bevestigd dat ze nog maar tot 18:00 uur werkt tegenwoordig. Dus even op letten als je haar wilt neuken mannen.

Sjoerd82

Toogplakker
1 feb 2016
60
7
DriverC zei:
Voor € 40 doet ze het ook, en waarschijnlijk voor € 30 ook.
Vroeger gaf ze een goede service en was ze die € 50 waard, tegenwoordig is het minder :?

Een paar jaar geleden ging ik regelmatig naar Roxana. Omdat ik een paar jaar te ver van Den Haag heb gewoond, had ik haar een tijdje niet meer gezien. Vanwege een nieuwe verhuizing woon ik weer in de buurt en ben vorige week bij haar langs geweest. Ze herkende me nog steeds ("you come back?") en de service was bij mij als van ouds. Wel GFE, daar moet je van houden. Zodra je op bed gaat liggen, komt ze bovenop je.

ebonyaddict

Toogplakker
4 okt 2015
89
2
Een jaar of 6-7 geleden kwam ik regelmatig bij haar. Was toen echt een lekker strak petite poopetje.
Haar laatst nogmaals bezocht, ondanks mijn voorkeur voor zwart. Maar van de glans van toen is weinig meer over.
Maakt een geforcerde en uitgebluste indruk. En ook de jaren zijn hun tol gaan eisen. Jammer.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Ik ben vorige week even snel geweest, weinig service meer, snel snel tegenwoordig bij deze meid.
Denk dat ik haar voorlopig links laat liggen, genoeg dames die wel waar voor je geld geven.

Martin67

Snuffelaar
8 jun 2015
6
0
Ze is er in principe vrijwle dagelijks vanaf een een uur of 11 tot 18 uur. Ik kwam 2 maanden geleden op zaterdag en toen was ze om 12.30 uur zich nog aan het opmaken. heb dus half opgemaakte geneukt.

A

Anonymous

Guest
Net Roxana gesproken is momenteel op vakantie in roemenie en heeft problemen met paspoort.
Heeft geld nodig om weer naar Nederland te komen. Zit zelf krap dus kan helaas niet helpen.
Pm me maar als iemand wil helpen

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Torren zei:
Dame zit vast in Roemenie heeft geen geld om naar Nederland te reizen.
Heeft mij om geld gevraagd echter ik kan momenteel ff niks missen dus als iemand haar wil helpen pm me maar

Torren zei:
Net Roxana gesproken is momenteel op vakantie in roemenie en heeft problemen met paspoort.
Heeft geld nodig om weer naar Nederland te komen. Zit zelf krap dus kan helaas niet helpen.

Ach ...... meestal lukt het ze toch weer om te komen ..... :roll:

Voor het inkomen dat ze in Nederland in een maand binnen-harkt ( Netto! ), moet ze in Roemenië meer dan een jaar werken. Die reis naar Nederland gaat vanzelf wel weer lukken dan omdat er of: 1: wel geld was en het maar een manier was om op afstand ook nog wat los proberen te peuteren of 2: zo aantrekkelijk verdienen 'hier is in vergelijking tot daar', dat de investering om naar hier te komen toch gedaan kan worden gezien de voortreffelijke vooruitzichten.

We zien haar vanzelf terug! ;)

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Dit bericht is op 10 maart 2016 gepost, zie pagina 2 van dit topic, en nu een bijna identiek bericht :?:
Alweer geen geld ? ....

Torren zei:
Dame zit vast in Roemenie heeft geen geld om naar Nederland te reizen.
Heeft mij om geld gevraagd echter ik kan momenteel ff niks missen dus als iemand haar wil helpen pm me maar

A

Anonymous

Guest
Ja raar naar waar.
Maar jullie willen d'r ook niet missen toch? Blijft klein lekkertje die voor weinig bare is te neuken. :D :D

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Torren zei:

Zou zeggen sponsor haar dan komt ze snel weer terug , ik mis haar niet ...... ;-)

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Op Hookers wordt er ook al over gesproken alleen noemt niemand daar het paspoort als probleem :D :D

Roxana.JPG

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
ha,ha. binnen Europa is id genoeg. Kost niet zo veel in roemenie. Ze zoekt wat sponsorgeld.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Gezien haar matige dienstverlening de laatste tijd, zou ik zeggen, laat haar maar lekker daar in RO blijven.

Klereleier

Toogplakker
2 jul 2016
55
0
Altijd genoeg recensies over hoe goed en lekker deze kleine drommel is :roll: (hier en op andere sites.)
Maar nooit dat men een Doorgeef..cadeautje :!: van haar krijgt... :eek:..:?:
Heb het dammetje leren kennen in haar begintijd.
Altijd alles netjes met condoom tot moment na wat pussysliding ze mijn trots! Er zo in wou laten glijden.
Had al snel in de gaten welke diensten ze allemaal leverde.. :eek: :eek: ze leverde ze allemaal..:!: :mrgreen:.
Was voor mij genoeg reden om haar niet meer te bezoeken.
Nog altijd herkent ze me,zegt gedag of knikt.

Terug
Naar boven