Diaan/Lola (vh Bella) - Made (vh Brabant diverse plaatsen, Rotterdam)

Status
Niet open voor verdere reacties.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
@Mr M Als je goed kijkt zie je het volgende staan in de quote.
Vriendje 3 Schreef: en dan een dunne pijl die omhoog wijst.

Als je op die dunne pijl die omhoog wijst klikt krijg je het originele bericht te zien en zie je ook de foto.

JanXXL

Toogplakker
16 nov 2021
107
18
Geil ding is het zeker.

Zit in de buurt van Oosterhout NB
Ziet er inmiddels wel wat anders uit dan op de foto's van advertentie. Foto's zijn minstens 10 jaar oud.
Haar kut verkrampt als je haar volspuit. Rillingen over der lijf.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Volgens de advertentie doet zij niet aan tongzoenen iets wat ik wel jammer vind en bij goeie sex vind horen.
Iemand ervaring dat zij wel aan tongzoenen doet ?. Heb op zich wel interesse in haar op de één of andere manier.

sergeantx

Toogplakker
3 dec 2019
210
26
Heb jaren geleden met haar afgesproken in Schijndel, toen was ze paar maanden zwanger (6 ongeveer) en toen was bare ook geen probleem en zoenen ook voor schappelijke prijzen.100 voor uurtje en niks extra kosten.
Denk dat je een klik moet hebben om te zoenen bij dames die t niet aanbieden, veel dvp hebben in hun hoofd dat zoenen iets heel intiems is, maar een pik zonder of met condoom in hun kut of mond niet? Haha

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Ja daar heb je een goed punt SergeantX over het zoenen en de vergelijking met een pik in hun mond of kut :lol: :lol:

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Zal het kort houden mensen.

Ga hier NIET naar toe mits je van een type Junk houdt want daar heeft zij alle kenmerken van.

Het was net donker geworden toen ik aankwam en zij de deur open deed. Zij liep gelijk voor mij de trap op en zag een zeer slanke meid c.q. vrouw de trap oplopen met ontbloot bovenlijf en een rokje aan. Zij zei ik ga nog even een cremmetje opdoen.

Toen zij de slaapkamer in kwam en ik haar wat beter zag zei ik dat ik haar niet vond lijken op de foto's van de advertentie. Nou wist ik al dat zij zeker 10 jaar ouder moest zijn van eerdere berichten maar zij was echt zeer slank tegen mager aan. Zij zei ook gelijk. Ja ben flink afgevallen. Verder miste zij wat ik zag haar boven gebit in haar mond. Vondt dat zij echt alle uiterlijke kenmerken van een junk had en dacht hier ga ik mooi mijn lul niet insteken. Zij gaf ook gelijk aan dat als ik het niks vond ik weg mocht gaan en dat is exact wat ik gelijk gedaan heb.

Nogmaals blijf hier weg mits je een junk type wilt neuken en risico op weet ik veel wat wilt oplopen.
Haar straatnaaam is vernoemd naar een planeet in de ruimte trouwens.
Als ik iets positiefs moet noemen is dat zij kleine geile tietjes heeft met boven haar linker tiet een tatoeage van een mond.
Het huis zag er trouwens belabbert uit. Alleen in de slaapkamer wat tapijt en een goed bed maar voor de rest was het kaal.

Baredevil

Toogplakker
30 aug 2020
66
35
Bedankt voor de waarschuwing.
Ik probeerde deze dame al een paar dagen te bereiken. Heb haar een paar WhatsApp berichten gestuurd maar ze reageert niet.
De eerste heeft ze gelezen (blauwe vinkjes) en ze was regelmatig online, maar geen reactie.
Een paar dagen later hetzelfde verhaal. Ik heb ook nog gebeld. Ook geen sjoege.
Gelukkig las ik de review van Beffer007 en ben ik nu afgehaakt.

BD

RG52RR

Toogplakker
17 nov 2019
169
13
HI,

Die ervaring had ik ook jaren geleden, zelfs afgesproken en op de ontmoetingsplaats geen reactie, pas later sorry was in slaap gevallen.

Daarna alsnog een keer afgesproken (omdat ik toch in Breda was), ter compensatie bare voor de prijs van NMC. Ze zag er toen nog redelijk uit maar wel warrig. Denk dat ze nu nog verder is afgetakeld. Ze zal het nu wel vooral doen omdat ze een kind heeft.

Had voor 30 minuten afgesproken meer tijd had ik niet, nou die heb ik niet volgemaakt was echt een zaaddump en weg. Geen klasse geen uitstraling. Gewoon snel af laten werken. 0,0 aan erotisch vermogen.

Dus voor de snelle zaaddump misschien ok, verder vooral niet zeker ook omdat ze dus blijkbaar nog altijd zich niet aan afspraken houd.

Grtz.
R.

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Ben hier afgelopen week geweest, er is niks meer van de foto's over, dun en ze mist haar voortanden inderdaad, je komt binnen ze gaat dan inderdaad 3 dingen doen
Crème smeren, ook op haar poes express zodat ze niet gebeft word, sigaret roken en even 5 minuten naar de woonkamer met haar dealer even goede hit nemen want toen ze terug kwam was ze constant in beweging en rond aan het kijken echt junkie gedrag, ik was al ready to go, op bed gelijk doggy, was wel echt goed, strak en nat, enige plus

Eerder afspraak proberen te maken maar toen zag ik haar vertrekken op de fiets naar een dealer denk ik want ze was gehaast, anderhalf uur later kreeg ik toen een app, kom je nog

70 voor vlug met interne donatie, helaas iets teveel voor deze cumdump, advies niet voor een uur of zo dat word een teleurstelling en er zit inderdaad geen passie of gevoel bij, zij wil geld voor de volgende hit helaas

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Die laatste foto van de Foxy is uit mijn hoofd gezegd van minimaal 10 jaar geleden.
De foto's geplaatst door @Bareneuker is zoals ik haar omschrijf in mijn recensie van 08-07-2022.
Zij is echt het type Junk nu.

Voormalig lid 27022

Toogplakker
25 jan 2022
54
14
Wie heeft er ervaring met Danie uit Nijmegen.
Biedt cardates aan en nzc...heb wel app contact gehad, maar nog geen afspraak...
8206038 is het advertentie nummer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven