Diaan/Lola (vh Bella) - Made (vh Brabant diverse plaatsen, Rotterdam)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erofunnboyy

Snuffelaar
25 aug 2022
2
0
Adverteerd nu al tijdje onder de naam Bella vanuit Breda

Paar weken geleden toch eens de stoute schoenen aangetrokken en haar gecontact voor een cardate.
Haar opgehaald op de afgesproken plek in Breda en naar een rustige plekje gereden waar ze me heerlijk en diep heeft gepijpt met cd.

Ze kwam op mij erg aardig over, netjes en toch sexy gekleed. Ik had op het moment van de date niet het idee dat ze gebruikt zou hebben

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Diverse berichten verwijderd die over de dame met het rode haar gaan.
Deze dame is niet de dame van het onderwerp en mag verder ook niks van gedeeld worden.
Aangezien wat wij tot nu toe begrepen hebben zij ook niet ontvangt hoeft er ook geen onderwerp over geopend te worden.

Mvg Moderatorteam

WBress

Toogplakker
1 jun 2020
27
26
In het verleden paar afspraken gehad met deze dame. Zag tijdje terug al een recente foto voorbij komen en nu dit filmpje, ik had haar eerst niet herkend. Jammer om te zien hoe erg ze achteruit is gegaan. Ze was toen ook niet bijzonder knap, maar zeker ook niet onaantrekkelijk. Was bij mij altijd leuk in de omgang en was altijd leuk met haar.

Hoop voor haar dat ze haar leven wel weer op orde weet te krijgen.

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Je hebt gelijk ze is vriendelijk en beleefd maar heb wel een keer meegemaakt dat ze plots compleet uit haar pan kan gaan beetje labiel, verder waren het goede dates voor ik dit filmpje zag moet ik eerlijk zeggen, ben ik een beetje afgeknapt

Frits1974

Toogplakker
3 jun 2018
133
50
Filmpje zie ik niet. Is ze alleen nog meer afgevallen of echt afgetakeld? Was altijd wel aardig bij dates

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
Inderdaad zonde van zo n vrouw
Echter de mensen die hier filmopnames maken en dit ook nog vol trots op internet plaatsen mogen ze van mij ook aan de hoogste boom ophangen

Master69

Toogplakker
3 mrt 2019
28
17
Deze dame heb ik ook een keer bezocht en gekozen voor sex met condoom maar ze werd zo geil dat ze helemaal vergat er een condoom om te doen, eigenlijk vond ik het best wel geil en heb haar heerlijk doos voorzien van een flinke dosis zaad.

Een week later haar weer ge-appt en haar bezocht dit was echt het beste bezoek aan haar. Afgesproken voor een half uur, ze zei mijn vriend komt voorlopig niet thuis dus wil je aub blijven want na 2 rondes had ze er nog lang geen genoeg van. Uiteindelijk 5.5uur bij haar geweest en heb er een hele week spierpijn aan overgehouden. Heb ook maar voor een half uurtje betaald.
zou haar graag nog eens doen.

Voormalig lid 31764

Toogplakker
17 aug 2022
84
40
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Kijk het filmpje wat rond ging van haar en trek je conclusies of ze ligt in de goot of zit in een afkickkliniek

Laatst bewerkt door een moderator:

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Wel sneu want was op zich lieve meid vond ik.
Maar inderdaad: haar gebruik was buitensporig (ghb)

JanXXL

Toogplakker
16 nov 2021
107
18
In de beginjaren van haar als sekswerker een paar hele leuke afspraken gehad. Wat jammer dat zo n knap chick cover meisje zich zo kan laten meeslepen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven