Diaan/Lola (vh Bella) - Made (vh Brabant diverse plaatsen, Rotterdam)

Status
Niet open voor verdere reacties.

xxlbare

Toogplakker
22 sep 2016
62
5
Een paar weken geleden had ik contact mat haar. Ze kon ontvangen in Breda.

Ik vol goede moed naar Breda gereden. Toen ik Breda inreed en vlak in de afgesproken straat was kreeg ik te horen dat ze niet kon ontvangen. Degene bij wie ze was zou ineens moeilijk doen. Een cardate zou kunnen.
Nu was het midden op de dag en gerommel in de auto is toch niet mijn ding en daarom heb ik vriendelijk bedankt. Ze zei het te begrijpen.

Direct daarna ben ik geblokt.
Ík rij er in ieder geval niet meer voor om.

het witte goud

Ervaringsdeskundige
12 nov 2015
568
141
Was gisteren ook al een topic over. Ja dat is Bella. Misschien eerst het topic in Brabant kijken

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Lijkt verdacht veel op advertentie van de bekende Bella, ook in rubriek Noord Brabant te vinden.
vooral de tekst van advertentie en één foto doen me daaraan denken.
Foto is wel van enige tijd geleden.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Gelet op de 3e foto die ik herken van een advertentie paar weken geleden en die ik als Back-up screenshot gepakt heb is het absoluut Bella en kan het samengevoegd worden. Zal zo een melding maken voor de moderators.

Back-up

Bijlagen

• Bella 02.JPG
    Bella 02.JPG
    30,6 KB · Weergaven: 1.713
  • Bella 01.JPG
    Bella 01.JPG
    113,5 KB · Weergaven: 1.724

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ja, best lekker lichaam, maar wel een oud getekend gezicht.
Maar lekker is ze best als je éénmaal een date hebt, wat niet altijd even makkelijk gaat.

DeBee

Snuffelaar
16 mei 2020
22
7
Het gaat om deze dame https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/kom-hier-lekker-dier175allinnu-in-nijmegen_7519704
Ze ontvangt vlakbij centraal station. Lijkt wat voller op de foto's maar is in werkelijkheid slank, tegen ondergewicht aan. Mist wel volgens mij merendeel van haar voortanden en was ook erg chaotisch, ik vermoed een ex verslaafde. Er was de mogelijkheid voor bare bij meerprijs maar heb die gok maar niet gewaagd. Was wel echt wild onder de dekens en ze was ook absoluut geen klokkijkster.

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
2 Secondes zoekwerk:

Edit moderatorteam: link verwijderd na samenvoegen.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Edit moderatorteam: topics samengevoegd.

Dank aan de melder.

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven