Dikke billen en benen

A

Anonymous

Guest
Hey!

Ben opzoek naar een dame met een lekker dikke kont en die t liefst ook anaal doet.

ik hoor graag van jullie

A

Anonymous

Guest
Het liefst noord-holland maar maakt eigenlijk niet veel uit voor de juiste dame :D

A

Anonymous

Guest
Prijzen kloppen hoor. Heb haar verschillende malen bezocht :D

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Dus voor 40 euro een hsalf uur met NZC en PZC? Bijna te mooi om waar te zijn.

A

Anonymous

Guest
Als liefhebber van vrouwen met een dikke kont en bare anaal hoor ik graag of iemand nog een adresje heeft?
Zelf ken ik een paar meiden met een dikke kont die je bare anaal kunt neuken in de regio Zuid-Holland.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Hey Geile Man!

Ik kom uit Zuid Holland en op zoek naar zulke dames hier bij mij in de buurt.
Zou je me wat tips kunnen geven?
Mag ook via PB.

Alvast dank voor de moeite!

Greetz, Handy

het witte goud

Ervaringsdeskundige
12 nov 2015
568
141
Geile Man zei:
Als liefhebber van vrouwen met een dikke kont en bare anaal hoor ik graag of iemand nog een adresje heeft?
Zelf ken ik een paar meiden met een dikke kont die je bare anaal kunt neuken in de regio Zuid-Holland.

Stuur maar pb heb wel interesse

A

Anonymous

Guest
Gisteravond een volle half Spaanse / half Marokkaanse van 23 jaar bezocht in Amsterdam met dikke billen (al zouden ze voor mij nog iets groter mogen zijn) en volle benen. Met haar toestemming mag ik haar nummer delen aan degenen die geïnteresseerd zijn om met haar te daten. Ze vraagt €100,- voor een half uur zonder condoom met klaarkomen in haar kut.

Haar nummer is: 06 24 19 50 70 en ik ken haar onder de naam Dounia.

A

Anonymous

Guest
Gisteravond contact gehad met een half Marokkaanse die een tijdje adverteerde op kinky onder de naam Saar. Zij ontvang in Leiden en vraagt €80,- voor een half uur zonder condoom met klaarkomen in haar kut. Ze staat ook open o met meerder mannen tegelijk te daten dus liefhebbers van second sloppy kunen ook bij haar terecht.

Haar nummer is 06 84 53 58 99 maar je moet soms wel even geduld hebben op een reactie terug maar als je eenmaal contact hebt dan verloopt afspreken heel soepel.

Zeeman

Snuffelaar
16 nov 2015
13
2
Geile Man zei:
Gisteravond contact gehad met een half Marokkaanse die een tijdje adverteerde op kinky onder de naam Saar. Zij ontvang in Leiden en vraagt €80,- voor een half uur zonder condoom met klaarkomen in haar kut. Ze staat ook open o met meerder mannen tegelijk te daten dus liefhebbers van second sloppy kunen ook bij haar terecht.

Haar nummer is 06 84 53 58 99 maar je moet soms wel even geduld hebben op een reactie terug maar als je eenmaal contact hebt dan verloopt afspreken heel soepel.

Dit is een zeer goede tip, dus als er liefhebbers zijn pm me.

Grtz.,
Zeeman

A

Anonymous

Guest
Indien er mannen zijn die geïnteresseerd zijn om samen met mij een meid die ik ken anaal te gebruiken en vol te spuiten dan hoor ik het graag.
Het is een Nederlandse meid van 24 jaar met een mollig postuur en een flinke kont dus als je daar van houdt dan dan hoor ik graag van je!

Terug
Naar boven