Dirty JoAn - Alphen aan den Rijn

Bfa

Toogplakker
30 mrt 2015
204
11
Nieuw? Prive ontvangst en sex afspraakjes met de geilste vrouwen

Iemand misschien ervaring mee?

387efb83-4fe4-4ab5-920e-0a80a9fbb7f4.jpg

bdd553d7-5a69-4680-92ba-824e59df0552.jpg

0685453831

A

Anonymous

Guest
Lijkt me wel wat, maar wacht toch op ervaringen van anderen...

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0

Bijlagen

• ZelfdeTel(advnr570909).png
    ZelfdeTel(advnr570909).png
    126,8 KB · Weergaven: 955
A

Anonymous

Guest
Haha, nou ik ga de gok niet wagen :lol: :lol: :lol:

A

Anonymous

Guest
Ik ben benieuwd wie haar geneukt heeft want ik heb haar dronken aangetroffen waarbij op mijn vraag wat we precies gingen doen een nogal lauw antwoord kwam. Alle mogelijkheden hadden we al wel aan de telefoon besproken maar bij aankomst werd nogal twijfelend over diverse zaken gedaan, hmmmm....zoals tongzoenen intiem zonder etc.

Bovendien was het hele appartement donker toen ik er kwam en er kon zo als het ware iemand van achteren in je nek springen. En toen ik het geld aan haar gaf wou ze het wegbrengen naar de donkere woonkamer. Dat was het moment om het geld terug te pakken en weg te lopen. Daarom helaas weer onverrichter zake naar huis gegaan. Het is wel de vrouw van de foto's en ze kleed zich sexy en ziet er goed uit. Zeker, als het te vertrouwen is, doen.

Echt wel de moeite waard maar om 00.30 uur nog risico te lopen....

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Dank voor je bericht maar om nou in de nacht om 00:30 uur af te spreken heel slim is ????
Zou eerder op de avond afspreken zodat je met (dag) licht meer kan zien en de dame in kwestie nog niet dronken zou kunnen zijn.

Over wat voor bedrag praat jij dat je gaf ?

A

Anonymous

Guest
Dronken vrouwen zijn over het algemeen wel supergeil :twisted:

A

Anonymous

Guest
beffer007 zei:
Dank voor je bericht maar om nou in de nacht om 00:30 uur af te spreken heel slim is ????
Zou eerder op de avond afspreken zodat je met (dag) licht meer kan zien en de dame in kwestie nog niet dronken zou kunnen zijn.

Over wat voor bedrag praat jij dat je gaf ?

Ja, maar ze belde mij zelf terug na een eerdere poging haar te bereiken. Ze is heel moeilijk te bereiken, vandaar. En daarom maar de gok genomen. Ik ben momenteel op veel dingen al voorbereid en scan als het ware de gehele omgeving af voordat ik ergens aan begin, gelukkig. Maar moet eerlijk zeggen, relaxed is het niet meer. Komt ook door die Delft maffia rotzooi waarbij ineens drie man uit een woning op je af sprinten.

Het bedrag was 75

A

Anonymous

Guest
Trouwens, als je haar whatsapp nummer gebruikt zie je haar gezichtsfoto en daarop is ze echt wel aantrekkelijk. Voor haar leeftijd zeker aantrekkelijke vrouw.

A

Anonymous

Guest
ROBINHOOD2017 zei:
Trouwens, als je haar whatsapp nummer gebruikt zie je haar gezichtsfoto en daarop is ze echt wel aantrekkelijk. Voor haar leeftijd zeker aantrekkelijke vrouw.

ze is indd erg lekker, op de app wel erg moeilijk.. maar heb even een check gedaan, die jongen is haar "vriend"..

Maar ga proberen om deze week toch even langs te gaan

17990552_10203226080209776_5252136124202141128_o.jpg
17523068_10203157175207194_4296862632234815382_n.jpg

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
ROBINHOOD2017 zei:
Ja, maar ze belde mij zelf terug na een eerdere poging haar te bereiken. Ze is heel moeilijk te bereiken, vandaar. En daarom maar de gok genomen. Ik ben momenteel op veel dingen al voorbereid en scan als het ware de gehele omgeving af voordat ik ergens aan begin, gelukkig. Maar moet eerlijk zeggen, relaxed is het niet meer. Komt ook door die Delft maffia rotzooi waarbij ineens drie man uit een woning op je af sprinten.

Het bedrag was 75

Je verhaal maakt een hoop duidelijk en snap je gevoel ook wel zeker als je Delftse taferelen hebt meegemaakt.

Wel netjes dat het bedrag in de advertentie klopt en dat er geen nzc toeslag bovenop komt.

Geplaatste foto's zien er aantrekkelijk uit en doen me denken haar t.z.t. te bezoeken.

Ook de info dat die kerel uit andere advertentie haar vriend is is welkome info waarvoor dank.

A

Anonymous

Guest
ROBINHOOD2017 zei:
Ik ben benieuwd wie haar geneukt heeft want ik heb haar dronken aangetroffen waarbij op mijn vraag wat we precies gingen doen een nogal lauw antwoord kwam. Alle mogelijkheden hadden we al wel aan de telefoon besproken maar bij aankomst werd nogal twijfelend over diverse zaken gedaan, hmmmm....zoals tongzoenen intiem zonder etc.

Bovendien was het hele appartement donker toen ik er kwam en er kon zo als het ware iemand van achteren in je nek springen. En toen ik het geld aan haar gaf wou ze het wegbrengen naar de donkere woonkamer. Dat was het moment om het geld terug te pakken en weg te lopen. Daarom helaas weer onverrichter zake naar huis gegaan. Het is wel de vrouw van de foto's en ze kleed zich sexy en ziet er goed uit. Zeker, als het te vertrouwen is, doen.

Welke buurt ontvangt ze on Alphen?

A

Anonymous

Guest
scootert zei:
ROBINHOOD2017 zei:

Welke buurt ontvangt ze on Alphen?

Buurt van Wolters Kluwer

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Nou ik stuur regelmatig een berichtje via app maar krijg maar geen reactie terwijl het wel gelezen wordt. :(

Terug
Naar boven