Diverse adresjes - Italie

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
@katwesel vandaag in bellariva geweest, inderdaad 2 verschillende soorten massage salon. 70€ betaald voor 1 uur massage, met handjob, maar dame (een mooie van 22) ging uit de kleren en ik mocht overal aankomen. Massage was ook een vol uur. In Italie doe www.gooogle.it en zoek op massaggio Rimini orientale pompino dan krijg je de juiste. Viale regina Elena 207 is een bekend feestadres!!!

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Gisteren bij Ludmila geweest in Marebello Rimini. Een Russische milf!!! Slank, mooie borstjes. 51 jaar. Bij aankomst direct een diepe tongzoen , 150€ betaald voor 90 minuten. Man man man, alles mogelijk, echte GFE. 1e keer volgespoten in haar nauwe kutje. 2e x gepijpt en klaargekomen in de mond. 3e x klaargekomen in kutje. Lang geleden dat ik stomende sex had gehad. Alsof ze mijn vrouw was.

31 aug 2016
1.194
112
Ben op dit moment aan het werk in de omgeving van Firenze hier is een invasie aan Chinese neer gestreken.
Hier ook een paar betaalde dates gedaan met paar chineesjes jammerlijk met condoom .

Ook een paar dames van de provinciale weg opgepikt .waarbij er op verzoek en bijbetaling nzc mogelijk is .
Op bepaalde tijden staan er wel veel van die dames op bepaalde plaatsen dat ze hun service opwaarderen of hun prijs verlagen .
Alleen het geklungel in de auto is minder .

Er zijn geen linkjes van die dames die langs de weg staan .
En die salons die ik heb aangedaan waren puur massage geen sex

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Lang geleden ben ik in Rimini op vakantie geweest en kon je tippelende vakantie vierende meiden oppikken op het zuidelijke deel vd boulevard. Was wel link want er was constant politie in de buurt en de meiden waren best voorzichtig bij het instappen. Ze namen je dan mee naar hun appartement. Heb wel liggen wippen met een hele mooie meid maar dat was niet bare. Weet niet of het nog steeds zo is maar wellicht het proberen waard.

Hooked

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Tippelen is nog steeds tussen bellariva en miramare na 22.00uur. Neuken zonder is mogelijk zie eerdere recensies van mij. Gr

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Kan iemand vertellen of er getippeld wordt rondom het Gardameer? Of priveontvangst in omgeving Desenzano?

4fun

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Ik heb tot nu toe ook nog niks gezien rondom omgeving Desenzano.

4fun

jwkfgvl

Toogplakker
14 jun 2015
59
0
ik ben net terug uit Italië, via Venetië, ik denk een dame of 9 waarvan er 4 in een camper zaten en er toch al 5 ver over datum waren, 1 was wel oké en leuk maar alles met condoom a 30,- - door via Ravenna waar normaal ook wel eens wat leuks te zien is langs de kant van de weg - niets - toen richting bologna - de ss9 3 negerinnetjes die zee driftig aan het wuiven waren maar bij het woordje ' eenza' of 'nature' liepen ze gelijk naar achteren - op de via Stalingrad alleen een marrokaanse van een jaar of 50-60 nou nee dank u - toen richting Rome daar kan je wel eens geluk hebben, 1 die pijpen zonder deed a 50,- zag er leuk uit, verder een dametje of 10 hooguit maar alles met condoom, richting Pisa 1 trans (echt heel lelijk) - dus nee Italië moet je nog even wachten of misschien had ik pech, nou was het op sommige plaatsen ruim 40c en heb ik zelfs de 42c gezien dus wie weet lag het daaraan, of vakantie of geen idee, maar anders dan andere jaren was het daar waar ik was goed leeg

31 aug 2016
1.194
112
In de maand augustus is het in heel Italië vakantie.
Alles staat op een laag pitje .

Doordat de meeste Italianen naar hun familie in het zuiden gaan .
Zien de straat madeliefjes hun klanten vertrekken .
Dan is het ook tijd van grote verhuis van dames .

Dames die in Italië de baan doen . zitten in eens in Spanje in de club .
Of staan in het schippers kwartier .

Ik ben vorige maand bij prato in de omgeving aan het werk geweest .
Daar verschillende dames op gepikt op straat .
Bij 1 dame was het de eerst keer al zonder .( Ze was haar condooms kwijt 🤔)
Bij 3 andere dames na de derde keer blanco naar binnen.

Ik heb 6a7 verschillende straat madeliefjes gedaan waarvan er 4 waren die ik vaker van een creampie heb voorzien .

Normaal stonden ze bij bosjes langs de provinciale wegen .dat ik ze nu op industriële area's heb getroffen .

jwkfgvl

Toogplakker
14 jun 2015
59
0
dan was ik er net in de verkeerde maand, bij de geen die ik aansprak was pijpen zonder al een no-go om over de rest maar te zwijgen, zelfs niet toen ik aanbood voor extra.....dus helaas zat t er voor mij niet in, volgende keer maandje later of vroeger proberen dan maar

31 aug 2016
1.194
112
Ik moet er wel bij vermelden dat ik bijna 7 weken in Italië heb vertoefd en ik met een italiaanse gekentende auto rond reed .
Met mijn eigen auto had ik ook minder succes .

jwkfgvl

Toogplakker
14 jun 2015
59
0
oké op die fiets, nou kan t is proberen ergens autootje huren en is zien hoever ik kom, och andere kant, t was 42c en ik moet zeggen dan heb ik er ook weinig zin an

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Marino centro. Gisteren deze schone gehad. Bij binnenkomst heerlijk tongen. Pzc, daarna mocht ik haar uitgebreid neuken in allerlei standjes en diep in haar klaar te komen. Schade 70€

Bijlagen

• IMG-20210908-WA0002.jpg
    IMG-20210908-WA0002.jpg
    22,5 KB · Weergaven: 919
Terug
Naar boven