Diverse adresjes - Italie

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Rechts boven aan de site zit de zoek functie, die eerst is gebruiken aub. samengevoegd met bestaand topic...

.

Schermafbeelding 2018-09-05 om 08.08.55.png

bigbrother69

Toogplakker
8 mei 2015
31
27
Gisteren nog eens een chinees adresje van op de baceca incontri uitgeprobeerd, het was weer super. Na wat zoeken en bellen een dame gevonden die zei dat ze alles deed voor 100 € voor een uurtje. Dus hup daarheen, bij binnenkomst verschoten van de dame zelf. Jong knap ding met voor de chinezen iets appart, een geschoren kutje. Nog eens gevraagd alles mogelijk, mondje kut en kontje, na bevestiging betaald en het feest kon beginnen. Eerst grondige wasbeurt van alle belangrijke stukken en al een opwarmertje in de badkamer. Op bed en alle remmen los, tongen als een bezetene, ballen knijpen, ik ondertussen ook de dame opgewarmd met wat vinger en befwerk. Daarna 69 om u tegen te zeggen. Nu begonnen met het echte werk en bij haar binnen zonder dat er over rubber gesproken werd, lekker kutje geneukt en haar dan op de knietjes gezet voor het kontje. Hiervoor wel zelf condoom gevraagd want dat kon ook zo zonder, ze maakte ook geen probleem met de maat. Lekker liggen kontneuken en voor de finale condoom eraf en alles in het mondje, dat ze doorslikte. Samen bad in om wat bij te komen en klaar voor de 2de ronde..haalde ook wat speeltjes uit schuif en het feest kon terug beginnen met hetzelfde scenario. Nu wel alles in haar nauw kutje gespoten waar ze geen enkel probleem mee had. Terug de badkamer in om te douchen en nog een kort afscheidspijpje gekregen. Tevreden naar buiten en zij zeer tevreden met nog 20€ fooi. Eentje om eens terug te gaan zou je zeggen, maar dan moet je ze wel nog terugvinden, want de dames veranderen van adres en van nummer sneller dan de weken.

diewanderer

Toogplakker
7 nov 2016
46
0
Ik heb ervaring met de straatmadeliefjes in Bologna.
Ik moest daar voor m'n werk naar toe en had niks vooraf opgezocht, maar toen ik van het vliegveld naar m'n hotel reed, bleek de straat voor m'n hotel het kloppend hart van de tippelprostitutie te zijn van Bologna. De straat is de Via Stalingrado. Je vond er werkelijk tientallen deernes, de meeste op het industrieterrein richting snelweg. De meesten zijn erg geil (hoerig) gekleed, exact zoals het hoort :twisted:
's Nachts staan er ook vrouwen op de kleine ringweg rondom het centrum. Heb daar destijds twee keer rondgescharreld. Een keer met een knappe Afrikaanse, een tweede keer met een geblondeerde Italiaanse (zal wel een Roemeense geweest zijn).

Elders in Italië vind je ook vrij makkelijk dames van de straat. In het zuiden zitten ze op van die plastieken strandstoelen langsheen de provinciale wegen, en als je wil kan je tussen de olijfbomen je ding doen, veronderstel ik. Heb nog geen gebruik gemaakt van dat soort diensten, het lijkt me allemaal net iets te louche.

sanderk_

Toogplakker
20 nov 2015
115
5
Tussen Rimini Bellariva en einde Miramare staan vanaf 9 savonds straatmadeliefjes. Dit is een kustweg. Regina Elena en via Margherita. Vandaag bij Miramare Roxanne ontmoet, donkerblond lang haar, 27 jaar oud, slank, kleine tepels. Vroeg 50€ voor nmc. Ik vroeg of pzc ook kon, ja hoor ook 50 € , we zijn samen naar het strand gelopen, een van de cabines gepakt, waar ze mij enthousiast begin te pijpen. Na 10 minuten vroeg ik of nzc ook mogelijk was, ze twijfelde en gaf aan dat doe ik niet. Ik zei 50€ extra. Nee zei ze 200€ extra. Uiteindelijk voor 70€ meer met blanke sabel haar heerlijke strakke grotje vanachter mogen nemen. Heerlijk. Erg goed klaargekomen mocht niet in haar klaarkomen maar dit is een dame die bij wat meer contact dit wel toelaten. Onderweg naar hotel nog diverse mooie dames tegengekomen maar mijn kruid was al verschoten.

alphasierra

Toogplakker
11 mei 2017
93
30
barelover zei:
Weet iemand de adresjes tijdens het winterseizoen daar?
Google bakeca incontri en kies uit het menu de provincie. Geef als zoekterm in "orientale", de meeste Aziatische dames doen het Bare voor 80 - 100. Als ze geen Engels praten vraag dan de taxichauffeur om een afspraak te maken zo van ben er over 10 minuten.

alphasierra

Toogplakker
11 mei 2017
93
30
Ik was afgelopen week in Varese, vlak bij Malpensa. Na wat snuffelen een adresje vlak bij het station gevonden. Ontvangen door 2 Chinese dames, behoorlijk op leeftijd (50) maar oprecht vriendelijk en ik voelde me meteen op mijn gemak. De bazin vertelde dat haar "vriendin" pas deze week was aangekomen en voor 80 mocht ik alles.
Vriendin sprak geen woord van een mij bekende taal maar geen probleem, lekker volgas tongen, en daarna kregen mijn eikel, staaf, ballen en kontgat een heerlijke uitgebreide likbeurt, yammy! Ondertussen vingerde ik haar gleuf en (met likje zalf) ook haar kontgat. Na een 10tal minuutjes waren onze edele delen allebei lekker nat en ik legde haar op haar rug en ik gleed moeiteloos naar binnen. "Senza!" mompelde ze (zonder!) haha dat woord had ze dus al geleerd! We giechelden er allebei om..
Haar gleuf was wel wat wijd maar dat vind ik persoonlijk wel een voordeel zeker bij de eerste ontmoeting anders is het feest na 5 minuten al voorbij. Na 10 heerlijke minuutjes met langzame lange en diepe stoten stak ik mijn duim in haar kontgat en voerde het tempo op. Zij begon lekker hard te kreunen en met haar ogen te rollen en even later kwamen we allebei klaar. Na even een paar minuutjes uitlekken met ondertussen zachte kusjes in mijn hals en strelingen over mijn billen. Ze stond op, veegde zich schoon met een paar servetjes en gebaarde dat ik op mijn buik moest gaan liggen, het was tijd voor een afsluitende rugmassage, lekker stevig, dat had ze duidelijk vaker gedaan. Al met al een heerlijk bezoekje van ca 40 minuten door to door.

alphasierra

Toogplakker
11 mei 2017
93
30
Wat betreft barelover's vraag:
Google bakeca incontri en kies uit het menu de provincie. Geef als zoekterm in "orientale", de meeste Aziatische dames doen het Bare voor 80 - 100. Als ze geen Engels praten vraag dan de taxichauffeur om een afspraak te maken zo van ben er over 10 minuten.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Italië - Livigno maar veranderd naar Italië aangezien Varese, vlak bij Malpensa ca 4 uur verder ligt.... dus de rest van de Italië topics er ook maar bij gegooid

alphasierra

Toogplakker
11 mei 2017
93
30
Als je eind juli tot half augustus in Milaan bent en je wil graag bare gaan met een Chinese schoonheid stuur me dan ruim van te voren een berichtje dan vertel ik waar je terecht kan (buurt van station Cadorna). Prijs 80.

sletje86

Toogplakker
27 mei 2015
64
6
Iemand nog tips of locaties in de regio Alba? Heb al gezocht op internet maar geen succes. Ben er nu op vakantie en zin in wat lekkers :)

A

Anonymous

Guest
Via bovengenoemde website (bakecaincontrii) deze vakantieperiode in contact gekomen met een Litouwse in Desenzano del Garda.Over de app bood ze pzc en nzc aan voor €200, halfuurtje. Ze zou er voor een weekje zijn. Ze deed nogal geheimzinnig over de gepubliceerde foto's op internet dus ben er vanuit gegaan dat zij niet de mooie dame op de foto's is. Helaas was het voor mij onmogelijk om met een goede smoes van gezin en schoonfamilie te verontschuldigen.

https://brescia.bakecaincontrii.com/donna-cerca-uomo/10084-10084-10084-bella-4upe251428367/

sanderk_

Toogplakker
20 nov 2015
115
5
Via Bakcontri met tatiana Nadia een oekraiense in contact gekomen.
Ontvangt naast werk als serveerster.

130€ afgesproken voor 1 uur. Pzc nzc .
Daar aangekomen normale schone flat.
Dame volslank met grote tieten. Erg leuke dame doet wat ze beloofd.

3x klaargekomen. 1x in mondje gretig doorgeslikt.
2x in het poesje. Wat ook fijn was ik kon gewoon in haar blijven na klaarkomen. Tongzoenen ook geen probleem.

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
In Rimini Miramare. Chinese gevonden voor 50€ interne donatie voor liefhebbers die in de omgeving zijn heb ik een adres en telefoonnummer. Dame is slank. Niet lelijk. Goed tongzoenen en zalig gedeponeerd voor 50€.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Iemand heeft mij verteld dat ,,Elena van de achterdam voor dat ze naar nl kwam. In Italië heeft gewerkt op straat volgens mij met die vriendin van der.
Of het waar is weet ik niet 100% maar die gene is tot op hebben altijd eerlijk geweest naar mij toe..
bind me der niet opvast ,,maar wou het wel even kwijt.. ;)

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Vandaag in Marebello geweest. Via regina Elena 207.
1 uur met chinese wang. Klein. Heerlijk getongzoent daarna heeft ze gepijpt. Kwam ze op me zitten. Daarna op haar rug gelegd en goed volgespoten. Goede massage gehad. Bij elkaar 80€ betaalt.

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Vandaag in Viserba bij Rimini. Middag pauze bij Wang geweest. Leuke jonge dame 25 jaar maximaal. Goed figuur. 70€ gegeven. Lekker zonder condoom geneukt en volgespoten. Daarna heerlijke massage. Wat heerlijk hier. 32 graden en de goedkoopste chineesjes

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Heb je meer mazzel gehad dan ik, vorig jaar ook in Rimini geweest en bij 2 salons binnengestapt maar daar was alleen massage mogelijk met handjob en zij bleven in de kleren misschien de verkeerde dames getroffen of de verkeerde salons bezocht! Succes met de verdere zoektocht, rimini is een mooie kustplaats

Terug
Naar boven