Djaylinn, Rotterdam

nzcenjoyer

Snuffelaar
6 jun 2025
17
4
"Vraag de helft vooraf en de andere helft tijdens de date zelf"

Ik twijfel nog. €300/u all in...

gompie

Toogplakker
30 nov 2021
177
71
hier niets gehoord over iets vooraf betalen maar het gesprek met mogelijkheden voelde op de een of andere manier goed goed. Dus ik heb voorlopig even afgehaakt.

gompie

Toogplakker
30 nov 2021
177
71
Iemand anders wel al een goed ervaring haar advertentie bestaat al meer dan een jaar? Ik heb even doorgepraat en toen kreeg ik een tikkie gestuurd als aanbetaling die staat op naam van een man. Zo bijzonder dat dit soort accounts zo lang kunnen blijven bestaan.

Laatst bewerkt:

bestfiend

Toogplakker
27 jun 2015
86
76
Dit is toch om je te bescheuren? Hoevaak ik al wel niet ben opgelicht met vooruitbetaling, vaak om slechts 30 euro!
Tijdens Corona had ik ter verificatie zelfs een keer telefonisch gesproken met een jongedame, om uit te sluiten dat het geen mannelijke oplichter zou zijn, en kreeg inderdaad een meid aan de lijn. Alsnog opgelicht voor 75-100 euro vooruitbetalen...

En deze "Djaylinn" die nu weer "Sara" heet, vraagt zelfs aanbetaling bij ontvangst? En jullie twijfelen nog?
Triest, zeer triest dat dit soort praktijken nog steeds succesvol zijn...

nzcalltheway

Toogplakker
8 feb 2023
143
70
Iemand anders wel al een goed ervaring haar advertentie bestaat al meer dan een jaar? Ik heb even doorgepraat en toen kreeg ik een tikkie gestuurd als aanbetaling die staat op naam van een man. Zo bijzonder dat dit soort accounts zo lang kunnen blijven bestaan.
Vergeleken met Belgie is het schering en inslag in Nederland met deze praktijken. En dat is al jaaaaaaren zo. Of het nou om de Roem/Bulg brigade gaat of om de NL tikkie club, het is wat dit betreft, maar ook op andere vlakken, treurig gesteld met NL.

Ze staan zelfs soms op Redlights met een 06 nummer, zelfde MO. De Belgen weten er alles al van en trappen er veel minder in heb ik het idee.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Dus de 'zuinige Hollanders' trappen er wel in en sturen de aanbetaling, maar de 'domme Belgen' trappen er niet in :giggle:.

Victor59

Ervaringsdeskundige
25 mrt 2024
260
282
Deze clichés zijn gelukkig allang achterhaald, maar blijkbaar is dat nog niet bij iedereen doorgedrongen.

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Graag vooruitbetaling zou synoniem moeten staan aan geen date, ik ga het volgende nummer draaien. Dat na de scams mannen dit niet doorhebben verbaasd me echt.

Hoezo vooruitbetaling??? Vraag ze dat eens en je krijgt als antwoord ja vaak komen ze niet opdagen. Ja nou en! Je ontvangt toch, de man moet de reis maken van een uur of wat dan ook.

Je kan voorstellen video bellen, locatie doorgeven tijdens rijden dat je onderweg bent. Als ze hier niet akkoord mee gaan 1000% scam, NOOIT 1 CENT vooruitbetalen. Complete onzin zonder reden.

bigj3202

Toogplakker
4 sep 2023
28
12
Ik ben afgelopen half jaar 3x opgelicht voor 20 1x voor 50 en 1x voor 100. En de meeste staan nog steeds op kinky.nl als je langer dan een uur de profielen volgt zie je ook dat ze binnen dat uur al 4 keer van woonplaats wijzigen. Helaas is er geen standaard aan schrijfstijl of fotos waaraan het te herkennen is

Fm012

Snuffelaar
11 okt 2023
3
6
Jammer dat ik dit nu oas lees, ben opgelicht door haar!! Dure les! Dus pas op heren nooit vooraf betalen

30 aug 2025
215
233
Tsja, voor vooraf betalen wordt op dit forum al sinds jaren gewaarschuwd.
En ja, ook over aantal jaren zal men er nog steeds intrappen.
Want die waarschuwing is onzin natuurlijk en bij jou zal het vast goed gaan denkt men dan.
Nou, hulde voor Fm012 en bigj3202 die ervoor uitkomen dat ze opgelicht zijn.
Laat dit nu eens een les zijn voor iedereen!
NOOIT vooraf betalen heren!

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Dit bericht is gerapporteerd.
Jammer dat ik dit nu oas lees, ben opgelicht door haar!! Dure les! Dus pas op heren nooit vooraf betalen

Waarom staat deze dame nog niet in de Beerput??? Daar is die rubriek toch voor?

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Is nu weer actief onder een andere naam: Sara en haar telnr: xxxx

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven