Donkere dames die nzc ?

peter450

Toogplakker
23 apr 2022
112
46
bbdeg zei:
Gisteren bij de Dominicaanse Bonita in Dieren (regio Arnhem/Zutphen) geweest. Echt een behoorlijk forse dame, maar ze is heel lief en vriendelijk, doet leuk mee en houdt zich keurig aan de afspraken. Ze heeft liever geen interne donatie, maar ik denk niet dat het echt een issue is als je het toch doet.

Ze is alleenstaand moeder van een kinderrijke gezin, en ontvangt thuis in een eenvoudige woning waar het op de bank gebeurt.

Ik mag haar nummer delen, dus de liefhebbers kunnen me een pm sturen

hoi hoi bbdeg
ben nieuw hier kan je mij pm sturen van die bonita want zij zit aardig bij mij in de buurt
grt peter450

manoss

Toogplakker
2 apr 2016
126
56
Ik heb bbdeg ook ren pm gestuurd. Maar tot op heden geen reactie. Als iemand get nummer heeft mag je het in mijn pb doneren

Jan1986

Toogplakker
24 apr 2016
136
29
Zijn er nog leuke donkere dames beschikbaar. Naar een lange tijd van afwezigheid tot maar weer eens aan het rond kijken. Tips zijn welkom.

Groetjes Jan

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
U bent er niet geweest?
Denk eerder aan de telefoon veel beloven en daarna weinig doen.
Profielen waar 'alles' aangevinkt is beloven niet veel goeds.
Iemand haar effectief geneukt zonder condoom?

Mövenpick

Toogplakker
5 dec 2017
170
7
#loperken

Ze ziet er heel lekker uit. Ik had haar ook al eerder opgemerkt, maar van het moment dat ik lees dat ze van Ghana zijn, wordt ik zeer achterdochtig. Ik heb het al eerder voorgehad dat, zelfs dat ze adverteren met een andere nationaliteit, en alles beloven, ook telefonisch, er uiteindelijk niets van komt, zij neuken zogenaamd nooit zonder. Als je dan polst van waar ze komen, krijg je geheid het antwoord Ghana. Probleem bij die Ghanese dames is dat ze niet eerlijk kunnen zijn en dat verbrodt de verdere xdate.

Gelukkig zijn er uitzonderingen en het is naar die uitzonderingen dat ik op zoek ben en liefst regio Gent-Aalst-Brussel.

Of je moet, zoals eerder door meer ervaren wandelaars, afspreken, nzc niet vernoemen en ze met respect behandelen, ze heet krijgen en de 1e xdate zelf al nzc of volgende keer nog eens langsgaan en aangeboden krijgen van de dames om nzc te hebben. Heeft een risico, maar het kan zo maar eens lukken en is mij ook al overkomen, dus het kan wel.

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Ik ga akkoord met DriverT en Mövenpick.

Trouwens, Gina haar profiel was me vorige week ook al opgevallen. Toen stond het onder Antwerpen.

De verhuis maakt haar in mijn ogen nog verdachter/onbetrouwbaarder.

Geile henry83

Toogplakker
30 sep 2021
49
8
30 euro entree en 30 euro voor 20 min in villa Venus.
Daar lopen nu 2 donkere dames rond Lucy, en nog 1 waarvan ik de naam niet weet.
Alles ohne gummi.

Viel spass!

Dorus

Toogplakker
17 sep 2021
61
15
Jaren geleden kon je naar cafe t keteltje in de oudemanstraat in antwerpen.
Daar waren vaak dames die zich aanboden.
Wel allemaal afrikaans , geen latina,s ofzo.
Volgens mijn is die bar permanent gesloten , maar de dames zullen wellicht nog in nabij gelegen bars of straten rond struinen....zaten best leuke tussen 😉

flapdrol

Toogplakker
13 feb 2023
154
180
Dat is inderdaad jaren geleden, indertijd woonde ik in Antwerpen. De eigenaars van die bar (vader en zoon) zijn veroordeeld wegens medeplichtigheid aan mensenhandel en illegale prostitutie. Er zaten zielige gevallen tussen de meisjes daar, ik ben er indertijd wel eens geweest en ben er serieus van geschrokken. Ik ben geen fan van Bart de Wever maar dat hij dit aangepakt heeft (en zo ook in de cafés rond het De Coninckplein, trouwens) lijkt me volkomen terecht. Dat de uitbuiting zich dan verplaatst naar andere plekken is een ander verhaal natuurlijk, maar als je regelrechte uitbuiting ziet in je stad kun je als bestuurder moeilijk niet ingrijpen, lijkt me. De politie heeft eigenlijk een tijdlang regelmatig (of beter gezegd, onregelmatig) razzia's gehouden in die cafés tot ze genoeg bewijs verzameld hadden om hen veroordeeld te krijgen. Weinig Antwerpenaren waren daar tegen, denk ik.

Terug
Naar boven