Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Robbie, als het niet lukt er zwemmen wel meerdere zwarte kutjes in de zee. Zoekt en gij zult vinden, maar stop met huilen aub..
Spreekt ze alleen met jou af of ook met anderen en hoe zit het met haar zussen? Hebben die ergens advertenties?Nou de mooie jonge dame van bijna 21 uit Rotterdam van vorige week woensdag heb ik afgelopen zondag zo ruim 2 uur gezien.
Weet je? Lekker belangrijk wat Robbie heeft gedaan. Tis niet alleen een Robbie. Er zijn soms meerdere " Robbies" op dit forum die klagen/ jammeren wanneer ze hun zin niet krijgen. Ik krijg ook af en toe mijn zin niet en ja kut, balen. Maar hoef niet mijn frustratie op het forum te uiten. Ik zoek gewoon een ander( zwart) kutje op. Maar het is toch zielig als we gaan huilen om een dvp? Gelukkig dat ik ook gewoon en scoor zo op deze manier ook dames. Laatste paar x heb ik via een christelijke site 2 dames zonder rubber mogen wippenKomt omdat Robbie een narcist is Piet dat hij altijd huilt als een ander wat mag wat hij niet mag.