Donkere dames die nzc ?

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
479
498
Gina, Brussel, tippelzone, Van Gaverstraat, avond en nacht

100 euro incl bare anaal met CIA, je kan stevig doorbonken, ze is wat gewoon en meestal licht dronken of stoned

Peter0712

Toogplakker
17 okt 2025
233
88
Antal donkere ( licht getint)dames in de Doubletstraat in Den Haag, misschien kunt u daar eens kijken

kees83

Snuffelaar
10 aug 2019
3
0
Zie haar advertentie niet meer maar tot kort geleden stond ze op kinky. Panamese Lisa, is een rijpe oma (wel behoorlijk fors/dik). 1e afspraak was met condoom. 2e keer bij haar geweest, toen vroeg ik haar of het zonder kon. Eerst zei ze van niet maar ze ging voor me staan met haar kont en liet mn pik zo in haar kut glijden. Haar in verschillende standjes genomen tot ik heerlijk klaarkwam in haar natte poes. Zie haar advertentie niet meer, ze ontving in Rotterdam/Capelle.

Bartk78

Snuffelaar
19 nov 2024
1
0
Zie haar advertentie niet meer maar tot kort geleden stond ze op kinky. Panamese Lisa, is een rijpe oma (wel behoorlijk fors/dik). 1e afspraak was met condoom. 2e keer bij haar geweest, toen vroeg ik haar of het zonder kon. Eerst zei ze van niet maar ze ging voor me staan met haar kont en liet mn pik zo in haar kut glijden. Haar in verschillende standjes genomen tot ik heerlijk klaarkwam in haar natte poes. Zie haar advertentie niet meer, ze ontving in Rotterdam/Capelle.
Deze... https://www.kinky.nl/advertenties/3259931-lisa

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Jammer dat ze "in mijn beleving" ze geen donkere dame is, is "gewoon" een Latina. Voor mij zou een donkere dame uit Afrika komen.

Terug
Naar boven