Donkere dames die nzc ?

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Goed verhaal @Drindruit.

Om het misschien makkelijker te maken voor collega wandelaars die met jou en bijvoorbeeld die Antiliaanse een trio willen is het misschien handig om te vertellen in welke plaats je woont. Mocht het nou een kleine plaats zijn dan is misschien de provincie een optie om te vermelden. En ja wat is oud. Ik ben bijna 47 maar voel me 25. Leeftijd zegt lang niet altijd alles hoor vind ik.

A

Anonymous

Guest
Dat klopt, leeftijd zegt niets. Misschien ben ik gewoon lui. Maar de omgeving is Rotterdam.

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Voor mezelf ook al ff geleden intussen. Daar de betrouwbaarheid niet vanzelfsprekend is bij dit soort dames.

manoss

Toogplakker
2 apr 2016
126
56
Ik ben nog op zoek naar een donkere dame in de omgeving van Nijmegen. Heeft iemand een idee waar ik deze kan vinden het liefste zo donker mogelijk

andre500

Snuffelaar
23 sep 2019
5
0
weet iemand op nog leuke donkere dames die het zonder doen?
liefst Nederland maar hoeft niet

andre500

Snuffelaar
23 sep 2019
5
0
is allemaal een beetje oud wat hier staat, meeste dames werken niet meer, iemand nog dames die vandaag de dag nog werken?

31 aug 2016
1.194
112
Op mijn sugardaddy advertenties op S.J. heb ik regelmatig met donkere dames afgesproken.
Waar bij 9 van de 10 tijdens de eerste date al bare geneukt werdt .

Die vrouwen laten zich niet zoeken .
Maar zoeken zelf

andre500

Snuffelaar
23 sep 2019
5
0
dank je voor de reactie! zal eens een advertentie zetten op s.j.
misschien wel een goede manier.
Ik hou jullie op de hoogte, en als jullie nog iets mochten weten hoor het graag, hou van slanke ebony's😉

31 aug 2016
1.194
112
Ik wil wel er bij vermelden .
Dat je die Sugar girls beter niet kan zoals je een dvp benaderd.

Sugardates vraagt om meer inspanning vooraf .

Als je alleen een half uurtje van wippestein wil
Zal het moeilijk worden om tot een afspraak te komen.

Over de kosten is geen pijl op te trekken .
Het maximale wat ik heb afgegeven aan sugar date is €400 voor een hele hete nacht .

Terug
Naar boven