Draadjes weghalen van het forum

Joopie 2

Toogplakker
23 feb 2019
155
25
Het valt mij op dat er soms draadjes verdwijnen.

Om maar een voorbeeld te noemen. Ik heb vandaag nog op een draadje gereageerd of iemand ervaring heeft met Lisa uit Culemborg. Na wat speurwerk lijkt het om een fake advertentie te gaan. Is het niet veel handiger dat zulke draadjes blijven ipv weg te gooien?

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Ja en nee, maar dan zou ik een aparte catecorie moeten aanmaken "Fake Advertenties" en ze daar verzamelen anders maak ik nog wat reclame voor hen omdat veel mensen niet alles lezen en zo dus niet zouden weten dat het een faker is.
Maar als ik ooit 1 fout maak en een niet faker in die groep zet en die komt dat zelf te weten is het hek weer van de dam dan en zit mijn mailbox weet vol scheld en dreig mails. En niet dat ik daar van onder de indruk ben of zo maar ik wil er gewoon geen tijd in steken om elke klager in mijn mail helemaal te gaan uitzoeken of die nu wel of niet fake is. En dan nog kan ik het nooit 100% zeker weten.

Nee gewoon weg is een veel minder last en drama oplossing.

Groetjes
Barefan

A

Anonymous

Guest
Daar is de beerput toch al voor?
Daar had die uit Culemborg ook naar toe gekund.
Had weer een hoop gechat kunnen schelen.

A

Anonymous

Guest
Je kunt het ook andersom bekijken, geen vermelding op nzc? Dan is het waarschijnlijk niet betrouwbare.
Dus die bareput zou van mij zelfs weg mogen als ik lees hoe de mods worden bejegend.

Joopie 2

Toogplakker
23 feb 2019
155
25
Zo kun je het ook bekijken, maar er zijn genoeg mensen die ook topics plaatsen in "wie heeft er ervaring met" om vervolgens het antwoord te krijgen dat de advertentie fake is. Zie ook wel het prachtige voorbeeld van Joyce/Lisa uit Culemborg. Hier was gisteren een draadje over, en vandaag weer. Zie ook wel de tweede thread die nu in de bareput staat. https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=177&p=94277.

A

Anonymous

Guest
Ik denk dat ook hier pooiers (getuige de aggressie naar de mods toe) berichtjes plaatsen over hun personeel, het is dan ook niet ondenkbaar dat ze ook wat negatieve berichten plaatsen over dat mooiere concurrerende meisje even verderop.
Dus een bareput is echt helemaal niks waard hoor.
Het scheelt een ander tijd maar is niet effectief dus kost alleen maar tijd...

A

Anonymous

Guest
Ik ben homoseksueel dus wie weet...ben je top of bottom?

kyan123

Toogplakker
7 dec 2020
69
37
Het draadje over Kiera Amstelveen is weg. Betekent dit dat het fake was dat Kiera bare neukt?

Terug
Naar boven