Dromen

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Je hebt ze soms, bizarre dromen, angstige dromen, maar ook geile dromen.
Afgelopen nacht heb ik dat laatste meegemaakt en voel me er beetje gek onder, ook al is het maar een droom

Gisteravond kort voor het slapen even contact gehad met een vrouwelijke collega. Niets bijzonders. Beetje over werk, prive en afsluiten met fijne avond. Er is verder ook geen erotische spanning tussen ons. Maar dan de droom....

Ik droomde dat ze naast me lag in bed en dat we in de ochtend wakker werden. In de nacht er voor was er zo ver ik kan nagaan niets gebeurd. Nu lag ze naast me, kroop naar me toe en begon te vrijen. De droom was heel gedetaileerd. Ik herinner me precies hoe ze er in de droom uit zag, naakt wel te verstaan. Hoe haar tepels waren, haar kutje met vrij grote schaamlippen en haar billen. De droom ging verder met stomende sex tussen ons twee waarbij ik aan het einde mijn pik uit haar terug trok en het sperma nog langs mn nog stijve pik droop. Uiteraard was haar kut ook besmeurd met zaad. Ik werd vervolgens wakker en dacht eerst nog dit was echt. Maar vervolgens had ik het er zwaar de pest over in dat het maar een droom was. Wel eens vaker een erotische droom gehad, maar niet zo gedetaileerd als deze. En nee, het was geen natte droom geworden. Wel een erectie van hier tot Tokyo toen ik wakker werd.

Heb daarna moeilijk kunnen doorgeslapen, mede omdat ik zwaar verkouden ben. En het ging daardoor ook malen in mijn kop. Waarom droom ik dit? Zit er een stiekem verlangen bij dat ik met haar wil neuken? Ze is niet onaantrekkelijk, is ook vrij dus dat zijn misschien dingen die meetellen in het waarom van deze droom....Maar verder, ik weet het niet. Op 1 of andere manier verlang ik vandaag op een gekke manier naar haar. Waarschijnlijk om dat wat in die droom gebeurde na te spelen natuurlijk. Maar heb dat soort ideeen nooit bij haar gehad, Vandaag een berichtje van haar, goedemorgen!. Een welgemeend goedemorgen terug en me verontschuldigd dat ik vandaag niet op kantoor kom. Veel te verkouden, tegen de griep aan. Dus ik werk thuis. Heb ook gezegd dat ik slecht heb geslapen en dat het enige positieve een mooie droom was, maar dat ik vervolgens baalde dat het inderdaad maar een droom bleek te zijn. Het is druk op het werk. Ik schrijf dit even op mijn prive computer tijdens een pauze. Een reactie van haar heb ik nog niet gehad. Hoe ga ik reageren als ze vraagt wat voor droom het was?

Laatst bewerkt:

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Gewoon vertellen dat zij in je droom zat. Misschien niet gedetailleerd hoe en wat, maar dat het wel gezellig was. Zeg dat je stukken van je droom vergeten bent. Dat gebeurt altijd.

Ze ziet je duidelijk zitten. Waarom zou je anders je collega goedemorgen wensen op de app. Heb ik geloof ik nog nooit gedaan.

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
@Jones of ze me ziet zitten, betwijfel ik. We schelen nogal in leeftijd. Met sommige collegas of ex collegas houd ik wel contact buiten werk via Facebook of whatsapp. 1 collega paar jaar terug 2x kunnen neuken zc. We gaan nog precies zo met elkaar om als daarvoor. De collega van de droom heeft ondertussen gereageerd op mn berichtje maar ging niet echt in op het stukje van mn droom. Meer iets van ik droom ook liever verder dan dat ik mijn bed uit moet van werk. Heb vandaag haar facebookpagina wat zorgvuldiger bekeken en ze is best wel lekker eerlijk gezegd. Of misschien wil ik dat nu zien....

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Leeftijdsverschil hoeft op zich niets uit te maken. Je kan toch zeggen als ik weer beter ben zullen we dan een keer iets gaan drinken.
Gewoon kijken hoe ze reageert. Ze is single zeg je. Je kan het altijd proberen.

Ik had ook zo'n collega ze vertelde mij (ik weet niet waarom) altijd al haar verhalen van vroeger en wat ze allemaal had uitgespookt. Veel sexavonturen vertelde ze altijd. Vertelde ze aan niemand anders. Iedereen dacht dat ze zo'n braaf meisje was.

Was ze ook een beetje geworden. Ze was op alle bad boys uitgekeken en had een hele brave Hendrik aan de haak geslagen. Ze was al snel zwanger van hem. Als dat niet was gebeurt had er wel wat kunnen gebeuren tussen ons, maar helaas.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Leeftijd maakt niets uit als ze 18+ is natuurlijk (of volgens anderen hier 21+ als ze je na afloop een rekening of betaalverzoekje mocht sturen :LOL:)

Gewoon kijken wat het wordt! Geef het de tijd, geef het de kansen die het heeft zonder aan te dringen. Reken nergens op, maar geniet ervan als het wel een leuke wending krijgt!

En laat ons weten natuurlijk als het tot een echte wip komt of de vrij grote schaamlippen uit de droom er net zo uitzagen in het echt 🥳

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Ik reken inderdaad nergens op. Wat wel interessant was dat we het kort over kerst hadden. Ik hou er niet zo van dus van mj mag het snel januari zijn. Ze was het met me eens: ze wilde dat december snel voorbij was. Ze hield wel van kerst maar viert het dit jaar alleen. Niet leuk als je wel van kerst houdt,. Heb haar gezegd dat, als ik had gekund, best kerst met haar had willen vieren en voor wat lekker eten had gezogd. (Door mn privesituatie kan dit helaas niet, maar wilde het toch even gezegd hebben). Dit vond ze erg lief van me. Verder heeft ze er natuurlijk weinig aan.....Tsja en dan denk je toch willekeurig als ik kerst met haar had kunnen vieren of het dan een witte kerst zou worden? Ach.... We zien het verder wel...

Laatst bewerkt:

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Je kan een van de dagen vlak voor kerst met haar afspreken of er vlak na. Als je alle dagen van de kerst niet kan.
Ik denk dat ze het leuk zou vinden zo in te schatten naar je verhaal.

Je kan misschien wat met haar gaan drinken of naar en kerstmarkt ofzo als je dat leuk vind en een beetje gluhwijn drinken daar. Altijd wel gezellig om een beetje rond te lopen. Heeft wel wat romantisch. Stel iets leuks voor. Het enige wat kan gebeuren is dat ze nee zegt. Maar ik schat in dat ze er voor open staat. Die witte kerst dat moet je dan verder zelf doen :ROFLMAO:

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
@Jones Geeft wel een goeie tip aan je @borus.
En zolang zij 18+ is gewoon proberen want leeftijdsverschil hoef je echt niet te voelen.

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Leeftijdsverschil hoeft inderdaad niet een groot probleem te zijn. Zie mijn topic over de Afrikaanse parel. Hele jonge meid, groot leeftijdsverschil. Maar 18+ en lekkere sex mee gehad. Mis die dame eigenlijk best wel. Wat betreft de dame uit de droom.... Dat is nu even erg rustig. Is goed ziek van corona en zit thuis. Vraag haar wel keurig iedere dag hoe het gaat. Woon niet in de buurt dus kan haar niet gemakkelijk helpen met dingen. Maar ze waardeert de berichten wel.

Laatst bewerkt:

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
@borus veel goeie tips al gegeven.
zou wel even voor ogen hebben dat jij degene bent die een geile droom heeft gehad en ik lees geen enkele toespeling van haar kant behalve vriendschappelijk.
Dus inderdaad vraag eens of ze zin heeft een keer buiten werk wat te drinken of hapje te eten.
Heeft ze enigszins interesse dan zegt ze ja en kun je verder zien.
Helemaal klote is als je straks geen sex hebt plus een verziekte werkrelatie en een vriendin minder

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Dromen zijn bedrog zong ene Marco B. Die werd tijdje terug gecanceld. En zo is mn collega ook door mij gecanceld. Hoorde tijd niks, moest telkens van mij uit komen. Uit zichzelf geen reactie. Kom ik er achter dat ze nieuw vriendje heeft. Had ze niet gezegd. Hoeft ook niet. Maar vriendje is waarschijnlijk de reden dat er niets meer van haar uit gaat. Laat niets van zich horen. Alkeen maar kort reageren als ik brichtje stuur. Daarna niks..Dan hoeft het om mij ook niet meer. Dat ze vriendje heeft en zich mogelijk door die gast laat volspuiten prima. Maar dan hoeft een ander niet direct op een zijspoor gezet te worden. Niet meer nodig zeker .Ik ga met mn tijd mee en heb zo dit jaar al aardig wat dames gecanceld. Hier steek ik geen pik in, dus steek ik er ook geen energie in. Next.

Laatst bewerkt:

PussyBeater

Toogplakker
22 jul 2015
143
32
@borus, gewoon openlijk de waarheid vertellen wat je heb meegemaakt in je droom. Ik weet zeker dat zij zich gevleid zal voelen. En als je dat niet durf, droom dan maar lekker verder😂🤣😂🤣

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Ja hoor, ik zal het haar vertellen. Hoe haar kut er uit zag in de droom, mijn lading druipende sperma in en op haar kut. Ze zal zich gevleid voelen. Maar even serieus. Ik ben afgeknapt op haar gedrag. Ik laat het er bij

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Dromen zijn bedrog zong ene Marco B. Die werd tijdje terug gecanceld. En zo is mn collega ook door mij gecanceld. Hoorde tijd niks, moest telkens van mij uit komen. Uit zichzelf geen reactie. Kom ik er achter dat ze nieuw vriendje heeft. Had ze niet gezegd. Hoeft ook niet. Maar vriendje is waarschijnlijk de reden dat er niets meer van haar uit gaat. Laat niets van zich horen. Alkeen maar kort reageren als ik brichtje stuur. Daarna niks..Dan hoeft het om mij ook niet meer. Dat ze vriendje heeft en zich mogelijk door die gast laat volspuiten prima. Maar dan hoeft een ander niet direct op een zijspoor gezet te worden. Niet meer nodig zeker .Ik ga met mn tijd mee en heb zo dit jaar al aardig wat dames gecanceld. Hier steek ik geen pik in, dus steek ik er ook geen energie in. Next.
Haha wat ? Toch helemaal normaal dat ze je negeert als ze een vriend heeft. Is net een goede eigenschap van haar. Je hebt mss een kleine kans gehad maar je hebt er geen gebruik van gemaakt, pech gehad. Vrouwen willen een man die van aanpakken weet.
Ik ben nog nooit in de friendzone beland, als t een lekker wijf is flirt ik hard genoeg dat ze merkt dat ik haar wil neuken, gebeurt t niet of geen interesse dan ook geen nut om daar contact mee te hebben . Wil geen vrouwelijke vrienden hebben, wat ben je daar nu mee ?

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Tsja... Ben misschien te afwachtend, te vrouwvriendelijk en te weinig direct kutgericht. En ja, ze wist wel dat ik niet nee zou zeggen als ik haar zou kunnen neuken. Dat zag ze ergens wel als een compliment denk ik. Had toen moeten doorpakken. Maar ja ... Gemiste kans. Maar gewoon t feit dat je niks hoort omdat ze nu een vriendje heeft? Dan stelde ik zeker niks voor. Als ze dat met haar vriendenkring doet vrees ik dat daar weinig van over is straks. Komt ze bij mij uithuilen als het uit is? Denk het niet. Maar als het zo is dan zal ik haar troosten hoor. En je weet vast wel hoe. Keep dreaming

Terug
Naar boven