Dubai

nighthawkb

Toogplakker
10 jul 2015
50
25
Ik ga binnenkort naar Dubai.
Van een DVP die veel reist heb ik vernomen dat daar 80% zonder wordt gedaan.
Veel zoniet alles is mogelijk, het is daar bijna standaard zonder.

Iemand ervaringen?

A

Anonymous

Guest
van andere fora heb ik begrepen dat het in Dubai wel redelijk aan de prijs is om daar een dame te verwennen... iig drie tot 4x de prijs die in Marokko wordt gevraagd. En sommigen van de dames in Marokko vond ik ook al aan de prijs.

kwatta2

Ervaringsdeskundige
15 jul 2016
359
61
Ik in Abu Dhabi. Via Tagged.

En ja, velen zijn bereid zonder condoom. Kies enkel de dames goed uit.

Ik heb geluk gehad, wees voorzichtig.

In je hotel zullen er wel "vaste" prostituees komen in de bar. Toon lichte interesse en ze komen je opvrijen.

En de prijs, tja, je krijgt wat je betaald. Een collega van mij heeft daar een date gehad met een aziatische en dat heeft hem enkel een etentje gekost.

Mijn verhaal lees je wel

Veel succes.

https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=181&t=1473

peterbare

Snuffelaar
11 mei 2015
9
2
Ik zit in december een week in Dubai. Heeft iemand al wat meer tips om mijn avonden en nachten door te brengen. Internet ginder is erg afgesloten, dus een goede voorbereiding is nodig denk ik.

peterbare

Snuffelaar
11 mei 2015
9
2
Ik ben volgende week nog eens enkele dagen in Dubai, heb wat opzoekwerk gedaan.
Alles via Whatapp, en krijg verdacht zeer veel dames die aangeven dat onze service geen probleem is.
Iemand nog ervaringen of tips?

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Hij is toch al 8 jaar lid, dus wel een trouwe klant om te halen 🤣. Mijn ervaringen zijn grandioos. De dames moeten zich wel legitimeren als ze mee de kamer op gaan. Eind dit jaar wil ik weer een paar dagen gaan. Let wel, locals krijg je er niet, het is allemaal Aziatisch, Afrikaans of Oostblok.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
In Abu Dhabi veel Chinese dames die in de schoonmaak werken, in ziekenhuizen en hotels.
Op hun spaarzame vrije dag zie je ze vaak in de grote shopping malls.
Je kan ze aanspreken, de meeste spreken ook wat Engels, dat zijn ze verplicht om daar te
kunnen en mogen werken, dat scheelt wel natuurlijk.
Wat extra verdiensten zijn ze niet vies van, omgerekend voor 100 dollar mag je ze mee naar
je hotel of appartement nemen.
Condooms hebben ze niet en wordt ook niet besproken, gewoon bare en volspuiten.
Als je ze wat observeert en vriendelijk aankijkt dan snappen ze het wel en maken praatje
met je, dan is het zo geregeld.
Wel vriendelijk en beleefd zijn, ongemanierdheid of lompheid: dan geen succes.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Klopt Cerato. In november vlieg ik naar Jakarta, maar doe een (gratis) stop over van een paar dagen in Dubai. Er zijn vele vele vele Filipino's die als je ze netjes behandel je op de kamer veel terug geeft. Mijn ervaring is wel dat ze 's nachts liever terug naar huis gaan, volgende dag weer werken. De bonus voor mij zijn vaak de Afrikaanse dames, er lopen echt beauty's. Veel in de leeftijd tussen 20 en 30. Eerst lekker samen eten, in het hotel moeten ze even paspoort laten zien, en dan kun je los. Pfffff november duurt nog zo lang. Eerst hier in Nederland en Duitsland maar opwarmen. Momenteel vragen de dames welke ik in januari heb getroffen wanneer ik weer kom😉

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Over een vijftal weekjes is het zo ver mmmm. Heb regelmatig app contact met Ugandese knappe dame die op me wacht. Deze dame zal ik zeker niet vergeten. Er zijn echter hotels waar de Aziatische dames proberen een blanke te scoren. Ik bedoel niet de dure clubs met proffesionele hookers, maar de plekken waar de au pairs etc wat proberen bij te snabbelen. Van die inloop bars. Kan iemand mij zoiets adviseren in de buurt van de metro Al Riga of metro Union. Ik zie graag de tips. En of de dames nzc doen, is voor mij geen issue, als ze op de kamer zijn gaan ze normaliter wel los.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Vandaag Dubai achter gelaten. Het is niet moeilijk hier iets van je gading te vinden. In het hotel waar ik zat, zitten normaal 's avonds in de bar of buiten 2 a 3 dames. Nu waren het er steeds 4 a 5. Ze willen allemaal wat bijverdienen. Niet allen nzc. Ik had een knappe Nigeriaanse, eind twintig, na wat onderhandelen wel zover. Echter mijn vaste dame weer afgesproken, eentje voor de voorkant van een mode blad. 25, Uganda en super sex. Toen ik aangaf weer in Dubai te zijn, hebben we oneindig gesexed. Ze had haar laatste dag van periode, maar op de rode zee kan ik ook varen. Was haar eerste keer 🤣🤣. Bij de Metro Union nog een mooi Indiaas meisje gescoord. Werkte in een spa. Die spa is denk ik alleen de drank die ze hebben, verder doen ze daar alles wat moeders thuis verboden heeft. Ze wilde ook afspreken op hotel, maar daar wachte mijn favorietje al. Was weer een geslaagd tripje.

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
431
255
Klopt Cerato. In november vlieg ik naar Jakarta, maar doe een (gratis) stop over van een paar dagen in Dubai. Er zijn vele vele vele Filipino's die als je ze netjes behandel je op de kamer veel terug geeft. Mijn ervaring is wel dat ze 's nachts liever terug naar huis gaan, volgende dag weer werken. De bonus voor mij zijn vaak de Afrikaanse dames, er lopen echt beauty's. Veel in de leeftijd tussen 20 en 30. Eerst lekker samen eten, in het hotel moeten ze even paspoort laten zien, en dan kun je los. Pfffff november duurt nog zo lang. Eerst hier in Nederland en Duitsland maar opwarmen. Momenteel vragen de dames welke ik in januari heb getroffen wanneer ik weer kom😉
Waar pik je die Filipino's op? Bij hotels of in de shopping malls

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Bijvoorbeeld in Ratsky Fortuna Karama Hotel zijn wel Filipino's te scoren. Maar beter is wat tijd te besteden en op tijd op de datingsite Datingasian te gaan. Dan kun je er leuke pareltjes uit halen. Je kunt precies zien wie er in Dubai aanwezig zijn. Hier staan de echte meiden die als ze een dagje vrij hebben wel verwend willen worden. Investeer in wat eten, drinken en shopping en je krijgt héél veel terug. Filipino's in shopping malls zijn meestal te verlegen om te reflecteren, dus breek eerst het ijs digitaal, daarna na contact easy going.

K6A

Snuffelaar
18 jan 2024
6
2
De hierboven genoemde Afrikaanse dames zijn inderdaad (imho) de beauty's van Dubai. Pas echter wel op voor HIV, dat is een serieus probleem onder die groep

Chrisjansen2030

Snuffelaar
19 jun 2023
21
10
Ik zie dat er al een tijdje geen update is gegeven over Dubai. Vorige maand in de stad geweest en metname in Deira (oude stad) Arabische (Syrische) dames opgepikt. Ik val op type BBW dus voornamelijk grote borsten, dikke kont en deze heb ik toch 2 x gevonden en heerlijke bare genomen en ook goed kunnen volspuiten. Taal is overigens wel een dingetje (leve Google translate)

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Oh nice, hoe heb je ze gevonden dan? Gewoon op straat aangesproken?

Toen ik er was en mijn Tinder locatie stond op dubai swipte ik hele mooie vrouwen ertussenuit, ze reageren bijna allemaal, meeste zijn dvps

PrinceCharming

Toogplakker
23 mei 2016
111
46
Ik ben in Dubai geweest en wil wat tips delen:
Sowieso VPN gebruiken, vb protonvpn app aanzetten en werkt zonder problemen.

Prostitutie is makkelijk te vinden in de avond voornamelijk in clubs verbonden aan hotels zoals Moscow hotel die dan Red Square club (gelijkvloers) heeft. Typisch daar is een entrance fee (kdacht 100 of 150 aed). Russische dames voornamelijk Vrij duur minimaal 1000 aed voor 1 shot, ze zeggen 1 uur maar zoals hier zelden zo in de praktijk. Daarnaast heb je er couchini een andere club op de 1e verdieping ook een entrance fee
en zelfde prijzen voot de dames maar eerder iranees hier (veelal plastiek, nep/opgespoten) dames

zo heb je nog andere hotels/clubs, belangrijkste hotels zijn hyatt regency (kdacht arabisch syrisch), le meridien (aziatisch), mirchi club (indisch) allemaal rond deira/burdubai. Typisch moet je ook nog een kamerfee betalen tenzij je een kamer voor 2 boekt.

Taxi is goedkoop, maar je kan je ook perfect met de metro verplaatsen met een stukje wandelen hier en daar.

Daarnaast kan je in vele thaise massage salons ook extra krijgen typisch lagere prijzen range 300 aed, start massage +/- 100 en bij betalen voor extra diensten.

Ten slotte kan ook online vb via massagrepublic, wel veel zoekwerk naar actuele advertenties en veel fake fotos, itt clubs waar je ziet wat je krijgt zoals de tippelbuurten hier.

Alles is te vinden online, hetero/trans/gay. Prijzen af te spreken. Typisch bodemprijzen zijn 300 thai/aziatisch/vietnamees dan 500-800 indisch (vertrouw ik wel weinig, vaak slechte service/stank :p) en dan 1000+ voor russisch/europees deze prijzen allemaal 1 shot meestal 30 min langer uiteraard meer.

Online is variabele locatie, veel rond marina/burdubai/deira/downtown, maar in principe kan alles, met taxi is ook alles bereikbaar aan redelijke prijs (niks vergeleken met de serviceprijs van de dames).

Online via dezelfde website werkt ook voor abu dhabi maar daar is er minder aanbod.

Succes!

Terug
Naar boven