Duisburg, Anjela, Vulkanstrasse 25 kontakthof 1

dickycurtis

Toogplakker
4 jul 2018
55
8
Deze dame werkt hier al jaren, vaak aanwezig want ze neemt weinig tijd af voor vakantie ofzo.
Ze is blond, Oost-Europa, 165 cm, slank, b-tits en heeft een rokers stem. Bij haar nog nooit een rubber gezien. Haar pijpwerk is niet speciaal. Ze heeft vaak moeite met het formaat van mn lul, dus daarom word me de toegang wel eens geweigerd, vooral na het weekend als heel duisburg er overheen is geweest :D
Je kan goed met haar in het Duits communiceren, rein spritzen geen probleem.

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Had ik toch gelijk. Ben een tijdje geleden bij haar geweest (kamer 1) en toen zei ze dat ze absoluut niet de dame was die in E1 heeft gewerkt. Pzc was mogelijk maar nzc absoluut niet. Ik dacht dat ik gek was geworden maar dat valt dus wel mee.

Hooked

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Nee natuurlijk niet want nzc was niet mogelijk en ik ging er van uit dat ik me vergiste en zij idd niet in kamer E1 heeft gewerkt. Ik ben niet verder gekomen dan pzc dus was er hier niets te melden.

Hooked

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Gisteren in de loop van de avond was ik in Duisburg en ben onder andere eens gaan kijken op nummer 25. Toen ik het hofje inliep kwam er een schreeuw vanuit de eerste kamer rechts. Deze meid kwam op me af alsof ze me al tijden kende, ik vroeg of zij het inderdaad was die een behoorlijke tijd geleden in de eerste kamer rechts van de gang had gezeten wat ze bevestigde. Uiteraard gelijk gevraagd of ze dan nog wist wat mijn favoriete bezigheid was en zelfs daarop knikt ze bevestigend maar wel op zo'n manier dat ze liet weten dat haar buren dat niet mochten weten.
Mee naar binnen gegaan en 50 euro neergelegd. Ze zei wel gelijk dat ik niet "binnen mocht komen" maar met een beetje praten en zielig kijken gaf ze toch toe. Ze pijpte me best wel lekker, maar het was nogal aan de korte kant. Toen ik in missio inplugde ging ze eerst zo liggen, dat ik niet zo diep kon stoten. Maar na een poosje liet ze mij toch ineens m'n gang gaan en voerde het tempo op tot ik in haar klaarkwam.
Kans op herhaling? Ik weet het (nog) niet, het leek verdacht veel op afwerken. Ik denk dat ik de volgende keer weer eens bij Tedy langs ga (ergens in huis 13 als ik het me goed herinner).

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Ik zou deze maar overslaan als ik jullie was. Ik ben er gisterenavond geweest en het is idd afwerk sex. Ik heb geen nzc gedaan maar alleen pzc en had 50 betaald voor 30 minuten. Na 15 was ik al vertrokken. Puur afwerken. Ik had binnen wel gevraagd naar nzc en ze vroeg 4x of ik dat wilde. Kwam een beetje over van je moet het zelf weten maar een ziekte zal je wel oplopen. Ik vroeg wat het zou kosten en zij antwoordde met de vraag hoeveel heb je bij je? Alarmbellen gingen af en ik heb gezegd 50. Daar kon pzc en nmc voor, 30 minuten. Dat maar gedaan maar ik had het eigenlijk al wel gezien.

Pijpen was helemaal niets en ze ging na een paar minuten over op trekken en dat was het dan. Later in de badkamer zag ik dat ze zweren ik haar gezicht met makeup camoufleerde. Te vies, te link en de sex was achteraf het risico niet waard. Ik ben iig blij dat ik haar niet heb geneukt zonder condoom.

Verder kan ik jullie melden dat het in Duisburg over de hele linie zeer slecht was qua aanbod. Echt een slap aftreksel van wat het ooit eens was en dan heb ik niet eens de goede tijden meegemaakt als ik het links en rechts een beetje hoor. Zeeeeer triest.

Hooked

Achterhooker1

Snuffelaar
29 dec 2022
1
0
Vroeger veel met haar samen de neus gepoederd, geweldige nachten gehad. Gelukkig nooit gedaan wat ze maar al te graag aanbood. Ze is zeker niet aan te raden wat dat betreft

Terug
Naar boven