Bekende van @r@b3lla... Ik herkende meteen dat mini vrouwtje die ik in boggum een paar keer heb gehad dus de vraag of het kon was wel een beetje overbodig. Aanvankelijk zei ze van nee (nzc) maar op het aanbod van 50€ en geen interne donatie ging ze toch ermee akkoord , omdat ik haar herkende en vriendelijk ben geweest toen. De rest kunnen jullie op de desbetreffende topic vinden.
Ze wordt mega nat bij het neuken dus na 10min wist ik dat het een korte sessie ging worden maar toen ze zei "fertish fertish bitte" heb ik alle remmen los gelaten en diep in haar klaargekomen, dat vond ze geen enkel probleem. Niet mijn eerste keuze op de bekende vorige lokatie...ook hier niet , maar wel handig om te weten.
Ze wordt mega nat bij het neuken dus na 10min wist ik dat het een korte sessie ging worden maar toen ze zei "fertish fertish bitte" heb ik alle remmen los gelaten en diep in haar klaargekomen, dat vond ze geen enkel probleem. Niet mijn eerste keuze op de bekende vorige lokatie...ook hier niet , maar wel handig om te weten.