Duisburg Julius Weberstrasse 48 kamer 12 (Daniela Bosnie)

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
3 weken geleden in Duisburg trok er een dame mijn aandacht. Ze zag er nogal uitdagend uit met kakie legeroutfit. Haar naam was dacht ik Daniela +- 23 jaar en kwam uit Bosnië. Slanke dame, niet zo grote borsten, iets bruinere huid en ondeugend kopje.

Ik vroeg of zonder condoom mogelijk was. Eerst was ze wat terughoudend en vroeg ze waarom ik zonder condoom wou en dat het gevaarlijk was. Maar voor 70 euro kon alles zonder condoom en ook tongzoenen zat in die prijs. Deze prijs leek mij correct ik ging hiermee akkoord.

Tongzoenen was ok, maar toch niet zo voluit zoals ik in bijvoorbeeld Villa Venus gewoon ben. Het pijpen was ok, maar ook niet meer dan dat. Hierna haar wel lekker kunnen neuken in verschillende standjes. Enig nadeel bij het neuken gaf ze aan niet inside te mogen klaar komen. Hoewel ze hier vooraf niets van gezegd heet heb ik mij hier toch maar aan gehouden. Ik had het zelf maar op voorhand moeten melden. Normaal geeft ik geen 40 euro extra als ik niet inside mag klaar komen. Al bij al geen slechte kamergang

ik post dit nu pas omdat ik 3 weken geleden vergeten was welke kamer het was en ook niet meer zeker was van het gebouw nummer. Gisteren nog eens in Duisburg geweest maar ze was niet aan het werk. 2 keer gepasseerd op nummer 12 maar de deur was toe. Er stond ook geen stoeltje voor de deur in tegenstelling tot andere deuren, ik vermoed dus dat ze niet aan het werk was.

Gisteren geen meid bare kunnen nemen. Wel geprobeerd op enkele adressen maar verder dan pijpen zonder condoom ben ik niet geraakt.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Daniela uit Bosnie is terug. Bij mijn vorige 2 bezoeken was ze niet te bekennen. Ze is wel van kamer veranderd. Nog altijd op hetzelfde verdiep nu was haar kamer als je haar verdiep binnen gaat, naar links binnen stappen en dan de rechtse deur in de hoek. Heb niet gelet op het juiste huisnummer.

Bij het verdiep hier onder wou ik polsen bij een jonge knappe dame wat er mogelijk was. Wanneer er heel wat volk in de smalle gangetjes staat dan verkies ik op de kamer te onderhandelen. Dit omdat de dames dan misschien wat meer aanbieden dan wanneer iedereen het kan horen. Eens binnen vroeg ik wat er mogelijk toen niet eens pijpen zonder condoom mogelijk was besloot ik verder te gaan kijken. De dame in kwestie begon te roepen dat ik niet binnen had mogen komen, dat ik als ik binnen kwam haar ook moest betalen en dat ik maar moest onderhandelen aan de deur. Ben dan maar snel doorgegaan. Toen ik buiten wandelde hoorde ik haar nog afgeven hierover tegen de andere dames.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Heel slim van haar om te roepen en afgeven hierover tegen de andere dames, de klanten horen dat ook en denken wat een viswijf, lekker wegblijven, ze snijd zichzelf gigantisch in haar vingers.

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Wellens zei:
(...) Eens binnen vroeg ik wat er mogelijk toen niet eens pijpen zonder condoom mogelijk was besloot ik verder te gaan kijken. De dame in kwestie begon te roepen dat ik niet binnen had mogen komen, dat ik als ik binnen kwam haar ook moest betalen en dat ik maar moest onderhandelen aan de deur. Ben dan maar snel doorgegaan. Toen ik buiten wandelde hoorde ik haar nog afgeven hierover tegen de andere dames.
Jaha, mooie scene is dat, zoiets heb ik 2 jaar geleden ook een keer gehad in de Charlottestraat 69. Vroeg ik tijdens een gesprekje met een dame staand voor de deur zachtjes fluisterend zodat anderen dat niet konden horen of ze ook bereid was tot nzc. Ging ze vervolgens luidkeels mij ten schande maken dat ik "ohne Gummi" wil, zodat haar collega's op dezelfde verdieping en daarboven dat konden horen.

Maar het had wel een leuk vervolg. Toen ik het pand verliet, hingen 2 andere dames uit het raam (het was zomer) en trokken roepend mijn aandacht. Bij het omhoog kijken maakten ze vervolgens duidelijk dat ik bij hen wél terechtkon voor nzc... Helaas niet mijn types, anders had ik het wel leuk gevonden demonstratief weer naar binnen te gaan en met 1 van hen te kameren.

-

lassie

Toogplakker
12 jun 2015
161
36
Wil even opmerken: in de laufhausen van de Vulkan is het de (ongeschreven regel weliswaar) dat als je over de drempel stapt, ja of nee de deur ook dichtdoet, je intentie toont om met de dame te kameren. Dus pas op als ze je naar binnen willen trekken, dat wordt daar ook dikwijls gedaan. Dan ga je betalen, ook zonder sex. Als de dame oneens is en de security roept (drukknop) zal je het onderspit delven en de dame moeten betalen, 30 eu. Maak je heisa heb je kans dat je KO op de stoep ligt. De security is niet mals en zal het in eerste instantie altijd opnemen voor de dame, daarvoor is het security (van hen niet van jou), ook al weten ze dat de dame soms of dikwijls bedriegt.
Security treedt dikwijls hardhandig op, is niet leuk voor ons de klanten, maar security is ook al dikwijls slachtoffer van geweld, messteken zelfs geweerschoten zijn er al aan te pas gekomen. Buitensporig geweld komt van twee kanten.
Gedraag je je, heb je geen problemen.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Lassie inderdaad heb me snel uit de voeten gemaakt toen de dame boos werd. Ik besef ook wel dat als de security er bij moet komen dat je dan als klant het onderspit delft. De security kerels ter plaatse zijn echt wel potige kerels ook. Ik had totaal geen slechte bedoelingen en wou ik enkel discreet zijn omdat er nog dames stonden in het smalle korte gangetje. En dat sommige dames in het bijzijn van andere al zeker geen extra's gaan aanbieden. Dit gezegde zijnde in het vervolg ga ik het ook gewoon vragen aan de deur en niet meer binnen gaan om te onderhandelen.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Daniela is terug na enkele maanden afwezigheid, tweede verdiep links in de hoek. Ik kreeg haar niet meer overtuigd om het zonder te doen. Zelfs niet voor 100 euro. Ik vroeg haar waarom het niet meer mogelijk was in tegenstelling tot vorig jaar, maar ze herinnerde zich dat niet meer. Nochtans serieus aangedrongen maar uiteindelijk op gegeven daar ik zag dat ze niet van mening zou veranderen.

Terug
Naar boven