Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik moest afgl woensdag in de buurt van duisburg zijn voor werk , ik dacht na afloop ga toch eens even in de vulkanstrasse kijken .
Ondanks dat het een dag te vroeg was voor de heropening reden er toch al veel ""collega's"" rond op de parkeerplaats .
Er liepen zelfs 3 dames op de parkeerplaats hun diensten aan te bieden.....tot het ordnungsamt langs kwam ..... game over .
Maar goed als ik de verhalen hierboven lees over de bezetting van de dames wacht ik nog wel even voor ik weer een kijkje ga nemen .
Ben bang van (nog even) niet.
De 7-Tages-Inzidenz moet (dacht ik) eerst een dag of 5 onder de 35 zijn geweest. Op dit moment is ie nog in de 40: https://inzidenz.info/duisburg
Dit is de "universele" regeling voor heel NRW. Als een stad al enkele dagen onder het getal van 35 is gekomen mag de prostitutie weer open.
Kans is inderdaad aanwezigt dat Oberhausen eerder open gaat dan bijvoorbeeld Duisburg.
Voor de Vulcan kun je ook zonder test. De dames worden geacht te controleren, daar komt in de praktijk niets van. De enige corona maatregel die ik heb gezien is verplicht met masker op door de gangen en trappen. En er zijn formulieren waar je je naam/adres op achter kunt laten. Niet verplicht. Ik heb het wel ingevuld en zag dat de vorige klant die zijn naam had achtergelaten ook een Nederlander was (hoi Peter !).
Op de parkeerplaats heb ik geen enkele auto met Nederlands kenteken gezien. Ik had even om de hoek geparkeerd want bij een eventuele controle is een Nederlander natuurlijk de eerst die ze er uit pikken.
Morgen 21 juni gaan er nog een paar huizen open, per 1 juli is alles open.