Duisburg, Vulkanstrasse 27, kamer 9, 2e etage, Jessica (Hongaars)

JohnnyBare

Ervaringsdeskundige
8 mei 2025
265
534
Vorige week was ik weer eens in Duisburg voor werk en dat combineer ik graag met een bezoekje aan de hoeren. Ik had niet heel veel tijd en was getipt door een maat van me dat er een goede geile slet genaamd Jessica in Haus 27 zat. Zit er al wat langer en schijnt flink drugs te gebruiken dat is meestal een teken dat er over de prijs valt te onderhandelen. Ze wenkte naar me en ik vond haar er wel goed uit zien. 50 euro inclusief nzc en interne donatie, ik zei dat ik haast had en max 15 min binnen zou zijn, de prijs kon naar 30 euro. Ik merkte dat ze onrustig was denk nog geen fix gehad maar het pijpen was eigenlijk best prima. Ik had geen zin om te likken maar ze was niet nat dus pakte ze glijmiddel daar houd ik niet zo van. Snel mijn lul tussen haar lipjes heen en weer en zo kwam het natuurlijke glijmiddel 🤣 Zij op haar rug en ik mocht heerlijk doorstoten. Gewisseld naar doggy en dat ging er ook stevig aan toe. Afgemaakt in cowgirl want ik wilde mijn sperma uit haar kut zien druipen heerlijke interne donatie prima snelle wip. Tijdens het aankleden (ze trok zo haar slip weer aan) meteen aan de telefoon een beetje hysterisch snapte geen reet van het gesprek maar ik was toch al klaar. Eenmaal buiten de deur snapte ik het haar dealer stond te wachten. Best zonde van zo'n meid maar ja wel goed te onderhandelen zo 😂

moi82

Toogplakker
8 mei 2015
190
46
Ben er ook geweest. Mocht niet in haar klaarkomen. Jammer dat ze echt totaal geen tieten heeft…

JohnnyBare

Ervaringsdeskundige
8 mei 2025
265
534
Ben er ook geweest. Mocht niet in haar klaarkomen. Jammer dat ze echt totaal geen tieten heeft…
Had ze haar fix waarschijnlijk al gehad, zonder fix laat ze je Dat poesje volspuiten inderdaad geen tieten Maar voor de prijs vind ik het best goed te doen jammer dat je niet mocht volspuiten

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
364
452
Geen tieten of dikke tieten, allebei wel een keer leuk, als de rest tenminste een beetje leuk is om te zien.

Is ze verder slank of juist dik? Lang of een kleintje? Een ouwe oma of een jong ding?

Een jong ding met een lekker lijf met weinig tieten is misschien nog te doen. Maar als het een oud dikkertje is met een afgeleefd drugs-hoofd, dan lukt het menigeen niet om het erop te kunnen ben ik bang.

VetteBeer

Snuffelaar
4 jun 2015
9
12
Geen tieten of dikke tieten, allebei wel een keer leuk, als de rest tenminste een beetje leuk is om te zien.

Is ze verder slank of juist dik? Lang of een kleintje? Een ouwe oma of een jong ding?

Een jong ding met een lekker lijf met weinig tieten is misschien nog te doen. Maar als het een oud dikkertje is met een afgeleefd drugs-hoofd, dan lukt het menigeen niet om het erop te kunnen ben ik bang.
Ze is jong met een lekker strak lijf en best wel wat tattoos. Ze heeft meestal haar lang zwart haar in twee vlechtjes, maar soms ook niet. Ze is heel erg populair nu, met vaak andere wachtende wandelaars die soms staan aan te schuiven om er om de beurt binnen te gaan. Helaas idd. een a cupje en soms mentaal volledig in een andere dimensie...

Spijker1

Toogplakker
8 jan 2017
101
89
Gisteren avond waren er geen bekende om plezier mee te hebben. Eens even op het forum gekeken klacht O Jessica. Nooit geweest eens kijken. Wat een leuke griet. het was best heet gevraagd hoe en wat en voor 100 een uur plezier. Een feestje lekker pijpen neuken bijkomen en nog een keer. Zoals ze zei het uur is nog niet om. Ze vond dat ik haar lekker neukte en ze had er zin aan . Denk dat het opstart te horen was ze kwam gillend klaar. Ik hield haar stevig vast en ging door ze kwam weer klaar als een malle. Toen werd het mij ook te veel en spoot haar vol room. Toen de spijker gekrompen was en er uit flopte liep ze leeg, kreeg de opmerking dat ik voor 3man had gespoten .ja ja het zal wel maar was heerlijk om die kleine meid te nemen. Weer een goed adresje er bij

Terug
Naar boven