JohnnyBare
Ervaringsdeskundige
- 8 mei 2025
- 265
- 534
Vorige week was ik weer eens in Duisburg voor werk en dat combineer ik graag met een bezoekje aan de hoeren. Ik had niet heel veel tijd en was getipt door een maat van me dat er een goede geile slet genaamd Jessica in Haus 27 zat. Zit er al wat langer en schijnt flink drugs te gebruiken dat is meestal een teken dat er over de prijs valt te onderhandelen. Ze wenkte naar me en ik vond haar er wel goed uit zien. 50 euro inclusief nzc en interne donatie, ik zei dat ik haast had en max 15 min binnen zou zijn, de prijs kon naar 30 euro. Ik merkte dat ze onrustig was denk nog geen fix gehad maar het pijpen was eigenlijk best prima. Ik had geen zin om te likken maar ze was niet nat dus pakte ze glijmiddel daar houd ik niet zo van. Snel mijn lul tussen haar lipjes heen en weer en zo kwam het natuurlijke glijmiddel
Zij op haar rug en ik mocht heerlijk doorstoten. Gewisseld naar doggy en dat ging er ook stevig aan toe. Afgemaakt in cowgirl want ik wilde mijn sperma uit haar kut zien druipen heerlijke interne donatie prima snelle wip. Tijdens het aankleden (ze trok zo haar slip weer aan) meteen aan de telefoon een beetje hysterisch snapte geen reet van het gesprek maar ik was toch al klaar. Eenmaal buiten de deur snapte ik het haar dealer stond te wachten. Best zonde van zo'n meid maar ja wel goed te onderhandelen zo