DVP geneukt op mijn kinderkamer van weleer

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Geen verhaaltje dit, maar een fun fact.

Rond mijn 14de gingen mijn ouders uiteen. Mijn vader hield het huis en mijn moeder ging verhuizen naar een huurhuisje. Daar heeft ze ong een jaar gewoond tot ze alles op de rit had. Met mijn broer en zus wisselde we dan week om week en ook in het huurhuisje hadden we onze eigen slaapkamer.

Meer dan 30 jaar later tijdens het afspreken met een DVP kreeg ik de straatnaam door. Dit was verdorie in de straat van dat huisje waar we een jaar hebben gewoond. Wel even spannend want we kennen nog steeds enkele mensen vanuit die straat en gemeente.

Eenmaal aangekomen kreeg ik het huisnummer door. Er ging nog geen belletje rinkelen totdat ik voor het huis stond. Hier heb ik gewoond 😱.

Ze deed de deur open en ik merkte dat het een heus hoerenkot was geworden, met ook nog enkele andere dames te bespeuren. Het huisje was intussen wel wat opgeknapt.
Ze gidste me mee naar boven en ik stond zowaar in mijn eigen oude slaapkamer. Als 14 jarige is daar destijds nooit meer gebeurd dan rukken 😅.
Deze keer was dat anders en heb ik een heerlijk half uurtje beleefd. En ja alles zc.

De dvp zelf staat nog niet op het forum, en voor deze keer ga ik er ook niks over schrijven

Terug
Naar boven