DVP vraagt 200 ipv 100 aan mij

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Even een situatie schetsen, wie weet hebben jullie goeie input.
Ik had een vaste dvp, altijd heel leuk en best een redelijke vriendschap ontstaan waarbij het niet altijd een zakelijke transactie was.
Op gegeven moment heeft ze het idee gekregen dat ik negatieve reviews over haar schreef. Dat is niet zo en ik krijg haar niet overtuigd daarvan.
Nu wil ik graag afspreken maar vraagt ze 200 euro ipv 100.
En nu denken jullie "sukkel, laaf je niet gebruiken, voor haar 10 anderen"...
En zo heb ik ook al lang gedacht maar het knaagt toch en zou graag willen dat we op goede voet staan plus ik zou haar graag weer eens willen neuken....
Ze woont in de buurt dus heb ook geen zin in een fittie op een onhandig moment als ik haar per ongeluk tegenkom.
Gedachten??

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Wat vervelend @Pipodeclown2
Ieder mens heeft zijn karakter en de sekswerker in kwestie ook. Wat bij sommigen helpt is contact stilte. Andere willen gelijk jouw kant van het verhaal horen. Wat deze dame betreft weet jij het beste.

Je kan na lange tijd stilte een poging doen. Zoals ik zei succes is niet te garanderen en anders wordt het een tijdje oriënteren. Zal zeker niet gaan als ze hoger bedrag vraagt dan normaal.

CG

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
307
350
Zodra t zakelijke teveel vermengd wordt met gevoel, is t tijd om er mee te stoppen. Naar mijn idee ook hier. Laat je niet gebruiken en laat je je niet moeten bewijzen via t geld. Gewoon achter je laten, nieuwe dame zoeken en deze lekker vergeten. Echt beter voor je.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Geen hand vol, maar een land vol. Dus als je alleen achter je pik blijft aanlopen, is je portemonnee zo leeg. Die meid begrijp ik wel, niet geschoten is altijd mis, maar dan moet ze ook de consequenties dragen.
Waarschijnlijk komt ze met hangende pootjes terug. Echter de verstandhouding is nu al verstoord, lekker laten gaan

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Wie zwijgt stemt toe.

Jouw dilemma is duidelijk.
Probeer haar in redelijkheid duidelijk te maken dat je niet achter die berichten zit.
Waarom zou je? Je bent op haar gesteld en wil het contact graag voortzetten.
Lukt het niet haar te overtuigen zit er niets ander op dan je verlies te nemen.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Zonder aanleiding zou je een medestrijder beter kunnen geloven.
Onwaarschijnlijke verhalen kunnen wel degelijk waar zijn.
Dat is een valkuil waar al heel wat mensen ingetrapt zijn.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Gert sorry ik geloof hier geen ene hol van, eerst betaal je een meijer en omdat zij zogenaamd denkt dat je slechte reviews schrijft betaal je in een keer €200

Gert hoelang lopen we mee? Wat gebeurt als ze denken dat je slecht schrijft? Je komt er nooit meer in nooit meer

Laatst bewerkt:

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
Hoerenstreken zijn dat. Besef dat het een hoer is en geen "vriendin". Die moet je niet meer willen volspuiten.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Gert sorry ik geloof hier geen ene hol van, eerst betaal je een meijer en omdat zij zogenaamd denkt dat je slechte reviews schrijft betaal je in een keer €200
Simpel geloof hem helemaal niet , en mbt de starter , klinkt allemaal hel ongeloofwaardig deze dame gelijk mijden

snorrie71

Toogplakker
28 nov 2023
220
281
Jaren geleden ook eens meegemaakt.. deden ook andere dingen samen, daarna altijd voor niks neuken. Toen geld geleend, weet stom maar ja.. was ook niet veel ongeveer 2k. Geld natuurlijk nooit terug, naderhand met de noorderzon vertrokken ander nr etc. Jaren later dook ze opeens weer op, ik via ander nr contact opgenomen, toen weer geblokt. Dus vergeet die chick. Geld boeit niet, want heb haar ontelbare keren voor niks geneukt. Maar principe wel ivm leugens van haar kant.

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Als je het niet gelooft reageer dan niet. Ik heb echt iets beters te doen dan verhaaltjes verzinnen en bovendien als dit dan het beste is dat ik kan verzinnen....zo spectaculair is het nou ook weer niet.
Terug on topic:
Ik vind haar best 200 euro waard dus op zich geen probleem wat geld betreft.
Wil gewoon nog een keer afspreken en zorgen dat we ok zijn, ook met oog op toekomst waarbij ik haar tegen kan komen. Dan heb ik geen zin in een hoop gescheld bijvoorbeeld op straat of in een winkel.
Bedankt voor alle tips.
Als je nog iets wilt toevoegen dat nog niet gezegd is dan voel je vrij om te reageren.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Ik zou dan toch voor 100 euro weer proberen af te spreken. Anders is het niet zo gemeend vanuit haar kant. Probeert ze je gewoon nog 1 x wat geld afhandig te maken. Eigenlijk laat dan jou door haar gewoon chantereneen hogere prijs dan normaal te betalen.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Er is geen een dvp die je in het openbaar uit gaat schelden, houdt toch op die lopen je straal voorbij als ze je in het openbaar tegen komen houdt toch op inderdaad kun je niks beter verzinnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven