Een dame met een bos krullen

KaiserParma

Toogplakker
7 jun 2015
121
39
Hoi hoi,

Ik ben benieuwd naar of er mensen zijn die dames kennen met een flinke bos krullen.

006ef5ee738ff949fc71d2fc9930e559.jpgbgg0rkn5cmwb1.jpegJulia-Roberts-Celebrities-Curly-Hair.jpga6f2d47a07c4056a7fa1231f1d4c6f3d.jpg

Geen zorgen, ze hoeven qua uiterlijk niet net zo knap te zijn hahaha, maar goed, om een beeld te scheppen.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Ik geloof nooit dat de dames uit het eerste bericht het leuk vinden om op deze site vertoond te worden, nog maar niet te spreken van de zware juridische gevolgen die deze actie kan hebben als zij juridische acties gaan ondernemen. Ik begrijp het gijntje maar de AVG kan hard toeslaan.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Leuk? Nee, natuurlijk niet.

Juridische actie? Lijkt me onwaarschijnlijk, het zijn foto's uit het publieke domein.

Als het als een (potentieel) probleem wordt beschouwt, zal het wel verwijderd worden door de leiding alhier. Je kan het bericht altijd even onder de aandacht brengen door het te melden. Voor dat doel staat er bij elk bericht linksonder een 🔔.

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
Ja ik zat ook al aan luci lux te denken.
Maar vraag me af of ze nog bare doet.

Ben er al heel lang niet meer geweest.

KaiserParma

Toogplakker
7 jun 2015
121
39
Ik geloof nooit dat de dames uit het eerste bericht het leuk vinden om op deze site vertoond te worden, nog maar niet te spreken van de zware juridische gevolgen die deze actie kan hebben als zij juridische acties gaan ondernemen. Ik begrijp het gijntje maar de AVG kan hard toeslaan.
Ik denk dat als Julia Roberts ooit zou afweten van een Nederlands/Belgisch forum voor bare seks, laat staan juridische stappen richting mij zou ondernemen, dat ik oprecht niet meer bij zou komen van het lachen. Ik word dan lachend veroordeeld.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Andy McDowell zal daar zeker niet blij mee zijn. Ze had een hoofdrol in Four weddings and a funeral.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Luci Luc is nog bare te neuken hoor bij mij althans.
Bella Almere heeft/had ook altijd een volle bos krullen

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Ik heb liever een flinke bos hout voor de deur.

Bella in Almere gaat door tot de laatste druppel.
Warm aanbevolen!

Terug
Naar boven