Eigen advertentie via afspraakjes

Dhnh

Toogplakker
2 mei 2021
122
120
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Of je kan het niet uitstaan dat ik super afspraken heb met onwijs leuke meiden en jii geen reactie krijgt. Het wordt steeds grappiger hier, het misgunnen.

Ik ben degene die het laatste lacht, want ik heb dit weekend een trio met 2 meiden die op MIJN advertentie hebben gereageerd en ik al 1 op 1 bezocht heb en ze nu dus zover heb weten te krijgen voor een trio.

Maar gaan jullie maar lekker tips zoeken om iemand uberhaupt al te laten reageren op jullie advertentie! Dit is mn laatste bericht hier, ben al dat gehaat helemaal zat!

Laatst bewerkt door een moderator:

tom1234321

Toogplakker
7 jul 2024
44
13
Het valt me op dat de eigen advertentie de laatste tijd opeens veel reacties geeft en ook echt niet de minste.

Na vorige maand bij een dame van 26 geweest te zijn, waarbij alles mogelijk was van nzc tot anaal zc en beide gaatjes volspuiten en zelfs plassex, kreeg ik mooie reacties van een geweldig mooie schone van 23 (welke ik volgende week ga bezoeken) en een onwijs mooie 30 jarige brunette (met italiaanse looks), waar ik straks een bezoekje aan ga brengen.

Ik hoor jullie wellicht denken, dat zullen wel fakers zijn, maar ik kan zeggen dat dat 100 procent niet het geval is. Allemaal ook prachtige slanke figuurtjes.

Zelfs ook nog bij stom toeval een reactie van een prachtige dame van 40 uit mijn eigen woonplaats, (aangezien ik in mijn advertentie uit een andere plaats heb gezet), waarbij de gelegenheid zich moet voortdoen om beide de kans te pakken. Ook alles mogelijk van nzc, anaal zc, plassex en zelfs in haar pissen. En ook nog nog van een getrouwde dame van 45 die thuis niets krijgt en zelfs voor niets wilt afspreken.

Ik vraag me echt af, waar de reacties zo ineens vandaan komen en met name van allemaal plaatjes van dames en vooral qua leeftijd. Maar ik klaag uiteraard niet!

Zal straks een verslagje maken, maar voor mijn bezoek aan haar eerst langs een dame die een kinky advertentie heeft en op mijn bucketlist staat😬
Hey waar heb je dan wel een advertentie staan ? En hoe gaat dat in zijn werk?

NickMolen

Toogplakker
24 okt 2016
59
21

ik denk dat Dhnh veel fantasie heeft. Er komen wel reacties. Maar met weinig van deze reacties komt tot een leuke date.

Maar mss is Dhnh iemand die zelfs zijn vuilnisbak neukt
Ik weet het wel zeker. Zijn verhalen zijn net zo ongeloofwaardig als een gemiddeld Brazzers script

@Jones

SA = Seeking Arrangement, (zie website met deze ma'am).
Bijna goed. Het staat voor Suiker Arrangement https://www.suikerarrangement.nl/

31 aug 2016
1.194
112
ik ben al meer dan 1 jaar woonachtig in het bella italia .
maar was mijn advertentie op sj vergeten stop te zetten .
in aanloop van de lente /zomer had ik in een korte tijd 5 tal leuke dames die hadden gereageerd op die vergeten advertentie !

alle 5 jonge aantrekkelijke dames foto's en beeldbellen .alleen dat ik in italie ben en zij hier in nederland heeft er toe geleid dat ik met geen van hun heb kunnen afspreken .
tja ik kon ze wel voor een weekje vakantie over laten komen werd geopperd .
maar dit alles niet gedaan . maar wel van alle 5 de toezegging gehad om ze te appen als ik in nederland ben .
de maand augustus was ik in nederland en met 3 van de 5 heb ik een spannend dagdeel gehad .
de ander waren op vakantie .

Terug
Naar boven