Elise (vh Antonia, Lolatje) - Herentals (vh Meeuwen, Brussel)

scoobidoo1

Toogplakker
13 jul 2015
211
72
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lolatje-20jaar-promo.html
Haar advertentie straalt het niet uit, maar omdat ik haar foto's zo lekker vond, heb ik toch maar eens contact met haar opgenomen. Voor 50 euro extra doet ze alles zonder en je mag ook gewoon alles intern doneren. Je kan daar mogelijk zelfs nog over onderhandelen.

Omdat ik pas binnen enkele weken in de buurt ben (het is voor mij wel ver) en haar dan pas plan uit te testen, deel ik het hier. Misschien zijn er anderen die haar graag eens aan test willen onderwerpen of die nooit op haar ad zouden reageren?

Alles intern doneren in een lekker jong ding van 20 jaar, het moeten hier nog kunnen bekoren. :D

gunny

Toogplakker
15 mei 2015
44
7
ik heb het haar in het verleden eens gevraagt en kreeg toen "achterlijk zwijn" naar men hoofd geslingerd :D
dus dit volg ik even.

kater123

Toogplakker
7 feb 2018
186
4
Dit ga ik ook volgen, want ze heeft me duidelijk gemaakt via telefoon, NOOIT zonder... Maar ik hoop het beste :D

ZIZI

Ervaringsdeskundige
3 mei 2015
256
51
Misschien heeft ze nu dringend geld nodig en is ze te overtuigen.

ZIZI

Ervaringsdeskundige
3 mei 2015
256
51
Nog niemand geslaagd in zin missie?
Ben nochthans zeker dat ze op € tjes wacht

vanpimperseele

Toogplakker
28 jan 2017
96
17
Een buitenlandse (Engelstalig) die 24/24u beschikbaar is en bij de mogelijkheden (quasi) alles heeft aangevinkt. Ik koester reeds de nodige argwaan .... :shock:

scoobidoo1

Toogplakker
13 jul 2015
211
72
Dit is niets geworden. Toen ik opnieuw contact op nam om de eerdere afspraak te concretiseren naar een datum wilde ze het nog altijd wel zonder doen, maar plots kwamen er extra kosten bij en had ik haar vorige keer verkeerd begrepen. We waren toen 160 inclusief kamer overeengekomen voor een uurtje. Nu moest het plots 200 zijn. Misschien had ik dat er ook nog voor over gehad, maar niet als eerst iets anders afgesproken is. Dan hoeft het voor mij niet meer.

ZIZI

Ervaringsdeskundige
3 mei 2015
256
51
Is inderdaad wisselvallig, afhankelijk of ze dringend geld nodig heeft of niet.
prijzen schommelen tussen 170 en 230 kamer in voor uurtje (via chat op redlights )

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zoeken zit recht boven aan de site, plak je gewoon de URL in en voila...
Al is ze van 18 opeens 29 geworden, zou het een pooiert zijn die de adjes uitbaat.... :lol:

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
ok, mijn excuses. Ik had wel al gezocht op elise (maarja, namen veranderen) en ik kwam dit onderwerp echt niet tegen :shock:
Ik had 3 pagina's zoekresultaten, en daartussen stond niets (toegegeven, ik zou de foto's die hier in de eerdere post staan ook niet aan haar gelinkt hebben).
Ik dacht er niet aan om gewoon te zoeken op de link. Volgende keer doe ik dat zeker!

BraveH

Toogplakker
12 jun 2018
167
11
Afspraak gemaakt met Elise, prijs was 120 + 50 voor nzc, ze wil je wel eerst zien, voordat nzc mogelijk is....

Foto's zijn van haar, wel van de beste kant en met wat filtertjes.
Elise is gewoon een belgische, waar je dus gewoon mee kunt praten en grappen.

Net appartement, gezellig samen douchen en daarna aan de gang. Ze neemt lekker het initiatief, zoentjes, geen TZ. Pijpen en intiem was goed, intern doneren mag gewoon. 2e ronde geen probleem.

Voor mij denk ik geen herhaling, voelde zelf geen echte klik om vaker te gaan.

Terug
Naar boven