Emilly - Amsterdam Oudezijds Achterburgwal hoek Bloedstraat

Voormalig lid 22461

Toogplakker
18 jul 2021
139
27
Kleine shemale uit Ecuador.
Zit op de gracht hoek met de Bloedstraat.
Herkenbaar aan haar naambord.
Wel op leeftijd en dat is wel te zien.
Kom er af en toe. Ze is niet groot geschapen. Hoogstens 12cm en dun.
Maar ze is ongeremd en doet alles bare. Volgens mij heeft ze niet eens condooms :D
Nadeel is dat ze je lul zonder glijmiddel bij haar erin ramt. Gaat ze op je zitten.
Dus heren zelf glijmiddel meenemen.
Ik ga alleen als ik een topmood ben want ze is zelf bottum. Ze kijkt niet op de klok en voor 100 euro kan je je gang gaan.

Voormalig lid 22461

Toogplakker
18 jul 2021
139
27
Ja ik heb een 06. Ze werkt op de wallen.
Ga er niet veel heen. Ze heeft maar een kleine lulletje maar als ik zin in een bttm heb dan is het wel makkelijk. Spuit haar vol en dat is het vaak.

Voormalig lid 22461

Toogplakker
18 jul 2021
139
27
Ze werkt op de wallen. Hoek gracht en Bloedstraat. Las op een ander forum dat ze iemand Chlamydia had gegeven.
Heb me paar weken geleden toen ik dat las gelijk getest maar gelukkig niks.
Wel iets om rekening mee te houden.
Voordeel is dat heel veel kan en ze niet gauw auw zegt. En je mag klaarkomen waar je wil.
Voor de heren liefhebbers van een trio. Dat kan ook. Plassex bij haar ook geen probleem.

Voormalig lid 22461

Toogplakker
18 jul 2021
139
27
Ohhh ken haar maar oppervlakkig. Sms ik haar voor afspraak zegt ze ja kom neuken of ik wil je dikke pik Papito of mi amor.
Betaal die 150 doe mijn ding en weer weg. Klein flatje woont ze. En de slaapbank kan beter maar ze doet wel alles.
Af en toe ruw. Dat is zo . Wel bare mag haar kont volspuiten.

Voormalig lid 22461

Toogplakker
18 jul 2021
139
27
Geen idee. Ze is lang weg en dan vind je vaak een betere.
Dat bij haar thuis was wel ok. Alleen een hoop gedoe daar komen..Die straat waar ze woont permanent dicht en moet je stuk omrijden daar te komen. Ging er alleen heen als ik een bttm wilde. Laatste keer zag ik toch wel dat de jaren gaan tellen.
Ging wel eens met een vriend van me heen om haar uit te wonen maar die zei me onlangs dat hij er een keer alleen was hij door de buurman werd aangesproken.
Wat Zandpad fan zegt klopt wel. Ze zegt dat ze uit Venezuela komt maar is niet waar.
Misschien haar een keer meenemen naar een homo plek.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
Maar niet denk anders zit er straks net zo'n vetlap tussen met 34 soa'sop zijn pik!
Dat zou ik nou nooit vertrouwen

Voormalig lid 22461

Toogplakker
18 jul 2021
139
27
Nee we laten anderen niet meedoen. Gebruiken haar met zijn tweeën maar voor publiek. Altijd leuk.
Volgens mij kickte ze erook op. Zo leek het tenminste.

Zandpad fan 0182

Snuffelaar
23 feb 2021
3
0
Oké je betaald 150 voor een uurtje
Bij haar thuis ?
Ik sms haar ook en dan kreeg ik vaak ook het zelfde als hier boven
Maar de leeftijd gaat tellen en dat zie je ook ik zal maar uitkijken met dat naar haar huis gaaan

Voormalig lid 22461

Toogplakker
18 jul 2021
139
27
100 euro voor een uur.150 voor langer. Soms wil ik twee keer. Met een vriend 200 voor een trio.
Krijgt ze twee lullen tegelijk in haar kont. Zie je wel eens in films. Kicken. En plassen we in haar gezicht. Tijdens dat neuken doet ze dan zo'n piepstemmetje alsof het een vrouw is.
Wel lekker af en toe een gebruikshoer als zij.
Mogen spuiten waar je maar wil. Meestal in haar hoerenkont. Soms ook ruw flink doorraggen heeft ze geen moeite mee. Ze wil wel altijd tongen maar heb ik niet altijd zin in.
We zijn een keer geweest met bier voor die plassex en wat lawaai gemaakt met weggaan.
Buren misschien boos maar dat moet zij maar oplossen. Heeft ze het nooit over. Ze zegt dat ze een vergunnjng heeft voor thuisontvangst maar dat zal wel gelogen zijn.
Af en toe leuk om af te raggen en je uit te leven.
Niet de jongste meer en klein pikkie maar af en toe geil om te doen.

Terug
Naar boven