Emilly - Amsterdam Oudezijds Achterburgwal hoek Bloedstraat

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Tja ze doet het al jaren gezien de recensies. En ze heeft wel klanten. Mag aannemen dat haar regelmatige klanten het verhaal ook kennen hoewel erop girlsreview niks over gemeldt staat. Ik weet niet of ik ernog heenga. Ze is wel makkelijk had ik in de gaten tijdens de date. Of dat positief of negatief is moeten we maar afwachten.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Als ze testen kunnen laten zien is het wel goed. Ik moet wel zeggen dat daar nooit bij nagedacht heb. Dan toch maar niet meer naar Emilly gaan. Bare is wel lekker behalve als het letterlijk je leven kan kosten. Opzich wel vreemd dat ze op girlsreview zo positief zijn over haar in de recensies aangezien ze daar nogal overspannen reageren op bare sex. Ik heb in ieder geval een test bij de huisarts aangevraagd.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Laten testen en niks aan de hand. Gelukkig maar. Geen garantie voor de toekomst. Ik heb wel op girlsreview gelezen dat ze iemand een soa had gegeven maar twijfel of het waar is. Sprak ook een van haar collega's/landgenoten. En die zei dat die verhalen vaak niet kloppen en door boze klanten worden verspreid. Zou kunnen. Ik heb geen idee. Diegene was overigens geen vriendin van Emilly.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Ik las het ook. Kan me ook herinneren dat ze zei dat ze een vriend had ene Andres ofzo zei ze. Geen idee waarom maar lees dat wel meer. Ook wel eens eentje gehad die zei dat ze getrouwd was. En op Facebook ed zie ik wel eens filmpjes van ze met hun Nederlandse mannen. Diegene die zei dat ze op vakantie was zal die vriend dan wel zijn. Misschien er dan vanuit gaan dat ze clean is? Neem aan dat hij niet zit te wachten op een hiv besmette vriendin.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Gisterenavond bij Emilly thuis geweest. Ze zag er goed uit vond ik. Ze is 52 maar ziet er jonger uit. Bekende verhaal voor liefhebbers en kenners. Makkelijk communiceren haar Nederlands is goed. Ze heeft nu ook een werktelefoon met whatsapp, wel zo makkelijk met afspraken maken. De sex was weer goed en wat je eigenlijk kan verwachten bij haar. Ze loopt al bijna 30 jaar mee dus dat scheelt. Geen verassingen dus. Ik kan haar wel aanraden. Ze is ook vrij natuurlijk om te zien, geen bbl of dl. Vind ik zelf wel prettig. Ook geen klokkijkster. Woont wel in het centrum van Amsterdam, kom je met de auto dan ga je schrikken van de prijs.
Wat betreft voorgaande recensies of opmerkingen over haar moet ik wat rechtzetten. De verhalen hier over haar vermeende HIV en soa's zijn niet waar. Complete leugens. Hoe weet ik dat? Ze liet me haar soa test zien. Die ze nodig heeft om een kamer op de wallen te huren. Ze weet er ook van dat dat hier geschreven is. Die ecuador shemales is een grote groep en sommigen zijn met een Nederlander getrouwd ( Paloma) of vriend ( Paula). Een van Nederlanders heeft het haar laten lezen. Die berichten moeten hier wel gewist worden. Was zeker een ontevreden klant en die zou hier geen platform moeten krijgen voor dit soort leugens. Maar buiten dat was de date gewoon heel goed. Wel een aanrader voor degene die actief zijn. Haar neuken is echt heel lekker.
Terug bij het parkeren krijg je een hartaanval dat is wel jammer hahaha

barefanams

Snuffelaar
27 sep 2024
4
1
Zoals hierboven al beschreven: al je op zoek naar een geile bottom zit je bij Emilly goed, helemaal als je ook graag tingdienst. Nu al zeker 10 keer geweest en eigenlijk altijd tevreden vertrokken. Ze vindt bijna alles lekker als je er zin in hebt.

bestofboth80

Snuffelaar
26 nov 2020
22
9
Afgelopen vrijdagmiddag zat ze weer op de hoek (bloedstraat, links vanaf het water en 2e raam trapje naar beneden).
Wel fijn dat ze goed nederlands spreekt al was ze wel blij dat ik ook spaans spreek.

Prima sessie met uitgebreid wederzijds nilfisken om uiteindelijk beider grotten te betreden.
Schade: 100. Elke cent waard en ziet me snel terug.

JuliusC

Toogplakker
23 jan 2022
33
23
Vorige week ben ik na lange tijd weer eens bij Emilly terechtgekomen. Ze herkende me meteen en trok me snel naar binnen. Het voelde direct weer vertrouwd, nog geen moment later had ze mijn rits al open en ging ze gretig op me af, terwijl ik snel hard werd. We belandden al gauw op bed, waar ze meteen met haar kontje naar me zocht—en niet zonder resultaat.

We hebben verschillende standjes gedaan en eindigden in de missionaris, waarbij haar lichaam bijna dubbelgevouwen lag terwijl ik haar kontje hard zat te beuken. Uiteindelijk kwam ik diep in haar klaar. Ik was flink bezweet, maar vooral erg voldaan.
Op naar de volgende keer.

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
.
Geen idee of ze het Hiv virus heeft. Verhaaltje dat een van die shemales een niet detectbare hiv besmetting heeft zingt al een tijdje rond door iemand op hookers verspreid en nu ook op girlsreview..... Geen idee of Emilly hiv besmet is. Denk van niet maar 100% zeker weet je het niet.
Niet detecteerbaar = geen transmissie risico

Johan Bloem

Toogplakker
3 feb 2023
30
55
Los daarvan: gebruik gewoon zelf prep als je je zo'n zorgen maakt over condoomloze sex. Hoef je ook geen geruchten te verspreiden

Terug
Naar boven